quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden... nog nooit een Chinese mobiel gekocht maar wel al een mening hebben? Of eentje voor 50 euro gekocht, wat wel een prul moet zijn? Ik heb rond de 10 Chinese telefoons gekocht, varierend van 60 euro tot 160 euro, met chinese OS, Android OS en Windows Mobile OS. Met de Android telefoons is helemaal niets mis, 95% van deze heeft sowieso al geen bugs o.i.d.. De telefoons met een Chinese OS zijn vaak wat minder, veel bugs, dingen die niet werken etc., deze zou ik dus zeker niet aanbevelen.
En een accu die 4 uur volhoud? Ik heb nooit een telefoon gehad die het minder dan een dag uithield! Met mijn laatste Android toestel kon ik nét een dag mee doen. (Maar wel flink Whatsappen, twitteren, sms'en en spelletjes spelen) Dit is vergelijkbaar met toestellen die je hier kunt kopen, die gaan voor zover ik weet ook maar één dag mee. Mijn vader heb ik een tijdje geleden ook een Chinese telefoon gekocht (HTC Desire replica dingetje), zijn accu houd minimaal 2 dagen bij intensief gebruik! Daar kunnen de meeste EU telefoontjes niet aan tippen.
Als je een chinese telefoon koopt zou ik je wel adviseren eerst goed onderzoek te doen: youtube filmpjes bekijken, reviews lezen etc. Er zitten namelijk ook genoeg prullen tussen.
EDIT: En die telefoon die hierboven staat (A1000) heeft een resolutie van 480x800 en een processorsnelheid van 416MHz, dat kan nooit goed gaan en dit ding zal dus om de haverklap vastlopen.
ik plaats het nog maar een keer aangezien meneer LiFePo4 nog geen suggesties heeft gedaan, over die zooo geweldigee smartphones uit chinaquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier wel ervaring met chinese androids, en zoals ik al zei mijn oordeel is gewoon dat het product niet kan tippen aan budget smartphones van bekende merken hier in NL.
Denk daarbij aan een HTC wildfire (s) of een Galaxy ace etc.. betaal je hier rond de 150 voor maar dan heb je ook een prima telefoontje...
Toch ben ik benieuwd welke toestellen jij me zou kunnen aanraden die volgens jou wel een goede accu duur hebben etc? en even het type/link die je vader heeft...
tevens nog geen telefoon kunnen vinden met het 3G protocol= geen snel mobiel internet, zit dat wel op die telefoons die jij aanraad?
SPOILER: PakketjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: InhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Muis ziet er wel leuk uit, maar zie veel al dat mensen hem graag groter hadden gezien/gehoopt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef xminator het volgende:
Muis besteld:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.55296
Case voor iphone incl screenprotector ed..
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.50140
Klopt, je hebt een paar muizen die iets groter zijn maar die hebben dan geen reviews. De reviews hiervan waren goed en hij is redelijk goedkoop in tegenstelling tot de iets grotere muizen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Muis ziet er wel leuk uit, maar zie veel al dat mensen hem graag groter hadden gezien/gehoopt.
tegen die tijd dat je hem hebt, zou je dan even een reviewtje willen plaatsen?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn 1e pakketje van MisterTao binnen.
Besteld: 18-08
Met 5 dagen verhuizing (van MisterTao) erbij +- 25e verzonden.
Al met al valt de snelheid niet tegenSPOILER: PakketjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die ook voor mac? En een linkje svpSPOILER: InhoudOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Berend. op 03-09-2011 14:31:16 ]
Pff, ik woon zelf in Groningen, maar ik laat meestal in Hengelo bezorgen, juist omdat ik het vermoeden had dat ze bij mij in Groningen pakketjes achterover drukten (veel post verdwenen). Gelukkig is het in Hengelo altijd goed gegaan en gelukkig is deze vent nu ontslagen want mijn BIC bestelling moet nog komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:56 schreef tokko1 het volgende:
berrichtje op telegraaf...
Iemand in die regio die pakketjes mist?
Bij mij zijn er nog nooit pakjes achter gehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pff, ik woon zelf in Groningen, maar ik laat meestal in Hengelo bezorgen, juist omdat ik het vermoeden had dat ze bij mij in Groningen pakketjes achterover drukten (veel post verdwenen). Gelukkig is het in Hengelo altijd goed gegaan en gelukkig is deze vent nu ontslagen want mijn BIC bestelling moet nog komen.
Maar jij koopt ook alleen stomme dingenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Bij mij zijn er nog nooit pakjes achter gehouden
Besteld bij **********.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef shiznuts het volgende:
Ok jongens,, eigenlijk ben ik Raz.
Niet alleen altijd in de weer met oortjes, maar ook met r/c helikoptertjes, dus nu een eigen categorie in m'n shop: http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=index&cPath=84Eindelijk m'n langverwachte CKDUN CK-700 binnen. Ergens had ik zomaar een gevoel dat deze oortjes van minder dan $6,- (met korting) het prijs/kwaliteit-segment opnieuw zouden definiëren (ik heb ooit eens de Brainwavz Alpha's voor $4,- kunnen bestellen, die tijden zijn nu definitief voorbij, stockprijs is nu $18,50. Het uitdelen daarvan was leuker toen ze goedkoper waren. Maar wacht? Betekent dat dat je Raz eigenlijk helemaal niet bent? Zo. Ook goedemorgen...
)
Kleine details die ze onderscheidden van echte cheap-ass-dopjes met brakke kwaliteit. Dat was 1. het zijn zogenaamde 'wooden' oordopjes, die zorgen ervoor dat ze licht zijn, natuurlijk aanvoelen en resoneren. De split van het draad naar de dopjes is vervoegd in een speciale splitter (nog nergens gezien). De 3.5mm jack is ook niet standaard, die is gevormd als in het hogere segment van bijvoorbeeld Sunrise en Xears (i.p.v. de merknaam het typenummer: CK-700). Erg stylish gevormd vind ik ze, passen goed in je oor, deden me denken aan de Xears Experience XE200PRO die maar liefst eur 89,99 kosten (zonder korting).
Dit deed me allemaal denken dat 'ie vervaardigd werd in een fabriek waar men ook andere oortjes (voor bekende (Chinese) merken) maken en dus know-how hebben. Ik koop ook liever iets van een Chinees merk zonder valse voorwendselen met goede kwaliteit, dan iets merkloos en goedkoops, waarvan de makers geen enig idee hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn of iets van een 'merk' en dan niks blijkt te zijn (dúh). Dus ik dacht, laat ik het eens proberen. Zocht het internet af, kwam een paar shops tegen, uiteindelijk besteld bij onze spamvrienden van Ever buying. Daar bestelde ik met korting de zwarte versie (wit is er namelijk ook, voor de iPhonefans of mensen die dat gewoon mooier vinden uiteraard) voor $5,66 op 13/8, verzenden liet even op zich wachten, maar al met al binnen drie weken na betaling binnen.
Kwam netjes aan in de standaard bubblewrapenvelopmeuk (niet met UPS overigens (wat het statussysteem meldde), gewoon HK Post). Daar haalde ik de verpakking uit... de verpakking!Stylish zwart, de hele doos is eigenlijk mat zwart, de oordopjes op de verpakking zijn glimmend zwart, toch een leuk detail. Klitteband! Het is niet een simpel verpakkinkje, het beschikt zowaar over een venstertje dat dichtgehouden wordt door een klittebandje, geeft een mooie blik op wat je gekocht hebt. De dopjes zitten in een rood plastic mal, met daaroverheen weer een doorzichtig plastic mal, om de boel bij elkaar te houden. Oortjes zien er zoals gezegd fijn uit. Dopjes zelf qua bouw misschien beter dan de Alpha's, het koord nagenoeg hetzelfde, ook qua lengte (1.35m). Verder op de dopjes zelf de M-size silicons, bijgeleverd ook maat S en L. Verder geen opbergdoosje of koordclip.
En dan de audiokwaliteit, want daar gaat het allemaal om zou je denken. Ik heb altijd een standard soort playlist die ik uitprobeer, liedjes van verschillend kaliber/genre om te kijken hoe een IEM zich houdt.
Bass: heel aardig vertegenwoordigd, zonder het geheel 'muddy' te maken zoals de Alpha's doen.
Detail: veel detail, misschien iets te scherp, klinkt enigszins lichtelijk 'schel' en mist misschien wat warmte/volle klank. Maar goed, dit is vaak zo nieuw uit de verpakking, aangeraden wordt dan ook altijd om pas te oordelen na zo'n 100 uur inspelen.
Dit is precies wat ik verwachte.![]()
Natuurlijk geen high-end shizzle. Maar gewoon goede Chinese vakmanschap en een Chinees prijsje. Denk niet dat je ergens betere oordopjes vindt voor die prijs.
Aanrader!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar jij koopt ook alleen stomme dingen
homemade i thinkquote:
Dat heeft te maken met..quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef Moos. het volgende:
[..]
Besteld bij **********.
Edit: Wat de neuk, hoezo kan ik niet Everybuying op de juiste manier schrijven?
quote:[..] uiteindelijk besteld bij onze spamvrienden van Ever buying [..]
De muis had ik gisteren ook gezien, heb zelf een Logitech die het nog wel jaren uit zal houden, maar altijd leuk om in het achterhoofd te houden, zag er goed uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef xminator het volgende:
Muis besteld:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.55296
Case voor iphone incl screenprotector ed..
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.50140
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar jij koopt ook alleen stomme dingen
Die was vroegah op het goede oude tellsellkanaal. Iets met Rotato Potato ofzo.quote:
The fuck.....quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:21 schreef monkeybrain het volgende:
Werkt zo'n piemelrekker?
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)t_Adult_Sex_Toy.html
Hmm, zijn er vrijwilligers om 'm te kopen en uit proberen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:21 schreef monkeybrain het volgende:
Werkt zo'n piemelrekker?
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)t_Adult_Sex_Toy.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |