abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101467613
Verwarrende resultaten over wat... want nu doe je zelf verwarrend. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101467745
dat had ik dus tussen haakjes gezet... of het e-mail adres wel of niet betrouwbaar is. Sommige fora hadden het over een scam, andere fora zeiden weer dat het een officieel adres van paypal is...
pi_101467965
Email adres is betrouwbaar heb er een stuk of 8 van Service@int.paypal.com en ook een stuk van Service@paypal.nl en service@paypal.com.hk
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_101468067
oké, bedankt.. ben ik weer gerustgesteld :9
pi_101468189
Oh zo. Zou niet weten waarom niet. Als je via het gecertificeerde https:// van de officiële Paypal betaald hebt, dan is elke reactie met bevestiging die dat benadrukt afkomstig van Paypal lijkt me. Ik kijk dan ook verder niet naar welk e-mailadres dat afkomstig is. Maar nu ik eens kijk, wat -K03N- zegt inderdaad. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101468411
kan misschien iets handigs zijn om in de OP te zetten , alle vertrouwde emails adressen van paypal en misschien de webwinkels in de OP.
pi_101468814
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.

Ook de eerste keer in tientallen topics dat ik erover lees dat iemand een paypal.com-mailadres in twijfel trekt naar aanleiding van diverse e-mails. Zeker als daarin specifieke Paypal-database gegevens zijn verwerkt. Is iets anders dan een spam-/phishingmailtje waarin ze je juist allerlei gegevens proberen af te troggelen door bijvoorbeeld te zeggen dat je wachtwoord verloopt en je je accountgegevens opnieuw moet invoeren. Komt nou nooit eens voor dat ze die gegevens aan jezelf willen geven ter informatie. :P
  donderdag 1 september 2011 @ 23:05:30 #83
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101470808
Werkt de "Sort by" functie op DX bij jullie ook niet meer? Dus boven de productenrij.
Jonge, ik bin op de weaze
pi_101471650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.
Ik heb hier nog wel een stukje met informatie over paypal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet echt compleet maar het kan voor anderen denk wel als een opstap dienen

Was deel van een samenvatting over internet betalingsmogelijkheden
pi_101472081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef wootahH het volgende:

[..]

100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag. ^O^
pi_101472174
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)

Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan. :)
pi_101472233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef markar het volgende:

[..]

dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag. ^O^
Er is altijd wel de kans dat iets illegaals langs de douane komt :{
Betekend niet dat dat van jouw er doorheen glipt , dus niet raar opkijken als je een boete moet betalen en even ondervraagd word.
  donderdag 1 september 2011 @ 23:36:36 #88
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:07:01 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101473875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef Salamanderrr het volgende:
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)

Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan. :)
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
pi_101474384
Ik vind die dingen maar wazig bij Mistertao. Geen e-mail notifications als ze je een bericht sturen op de site. Bleek dat ze al 1,5 dag wachten op mijn antwoord, wist ik veel dat ze wat gestuurd hadden :') Nu kwamen er drie berichtjes vandaag. 1 artikel hebben we je maat voor nodig 2 Ding is uitverkocht helaas pindakaas 3 Sorry het vorige bericht klopt niet, We hebben je maat nodig om door te gaan.

Ik snap het maar half :')

En die agents die ineens de 1st payment verhogen nadat we al een deal hadden gemaakt vind ik ook niet tof.
"Ja maar ik heb de verkoper gesproken en het artikel is zwaarder dus de prijs wordt hoger".
Nee zeg ik, we hadden een andere prijs afgesproken.

Wordt tijd dat ik zelf met die shops ga handelen ipv dat gezever van die agents.
Met veel verkopers kun je chatten via QQ messenger. Laat die nou net een ingebouwde translator hebben van Chinees naar Engels. Dat is nog een work in progress omdat ik verwacht dat ze alleen via EMS verzenden en geen korting hebben op Air Mail, maargoed dat zien we dan wel.

Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.

Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).

Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_101474624
Probeer anders Moneybookers, dat gebruiken ze vaker dan PayPal Was ik ook eerst huiverig voor maar nu ben ik er volledig vertrouwd mee. Je kan er zelfs gewoon via iDeal geld op zetten.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:28:46 #92
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101474710
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:20 schreef W00fer het volgende:
Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.

Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).

Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection :N
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je? :D )

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Alpha - prima prijs/kwaliteit
Beta - zelfde verhaal, iets meer kwaliteit, iets meer prijs..
ProAlpha - Toch wel een erg goede prijs-kwaliteit (geleverd met hoesje, erg degelijk en top sound)
M2 - On my list om nog te kopen :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101475213
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection :N
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je? :D )
Het gaat om een t-shirt van Taobao. Shop heeft 5 diamonds rating op Taobao.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:45:01 #94
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101475228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het gaat om een t-shirt van Taobao.
Dan zou ik zeggen, gewoon dóen :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101475277
Dan is nu de vraag, wat kost die grap (transactiekosten).
pi_101477105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes.
Flinke korting dan (zo'n 70%). Of had je ze ergens anders vandaan?

quote:
Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Heb je een link naar die duitse shop of zo? En hoe duur was hij daar? Kleine beschrijving ten opzichte van de BRAINWAVZ modellen zou ik ook op prijs stellen. :)

Twijfel nu voornamelijk nog tussen de ProAlpha en Beta. Weet niet echt of ik naar een helder geluid of naar diepe bass zoek, eigenlijk. Normaal zou dat een helder geluid zijn, maar ik luister voornamelijk indie rock en upbeat electronica on the go en thuis heb ik al een hele heldere headset liggen (Alessandro MS1i), dus misschien is een diepe bass dan wel lekkerder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salamanderrr op 02-09-2011 02:45:44 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:19:23 #97
352736 BigD033
中國&#
pi_101478248
Bij een security camera:

Have you ever had anything stolen from your home or office? Maybe some of your properties like your car, house or bike have been vandalized! With all the stipulations behind criminals’ rights it seems unless you have physical proof, the criminal always gets away. Unfortunately your word against his just doesn’t seem to be enough. What you need is a high quality IP wireless surveillance system. Wouldn’t it be great if you can present your crystal clear video of the events whether day or night to the judge and stop that criminal in his tracks?

:Y
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:04:44 #98
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101479143
Dealextreme en haar advertentie's op Google :'):

Zoek je Priceangels:
DX vs Priceangels - Lower Prices From Direct Suppliers
www.dealextreme.com/Priceangels
Free shipping, Save More Today!

Zoek je Buyincoins:
DealExtreme or BuyinCoins
www.dealextreme.com/Buyincoins
DealExtreme Offers You Exclusively
Low Price & High Quality, Buy Now!
pi_101479471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef tornado61 het volgende:
Ik heb vandaag iets besteld bij Dealcool via paypal, en ik kreeg een mail van service@intl.paypal.com gekregen waarin werd bevestigd dat ik heb betaald... Nou heb ik het internet eens even afgezocht en ik kwam verwarrende en verschillende resultaten tegen... (wel betrouwbaar, niet betrouwbaar) Iemand ervaring hiermee? Of moet ik even contact opnemen met paypal zelf?
Ik heb daar ook besteld en paar dagen geleden aangekomen 10x sneller dan dealextreme dus betrouwbaar.
OMGROFL
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:24:20 #100
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_101479512
poep dollar :(
die wil maar niet meer worden dan 1,43.. voor een euro
die had volgens de analisten, de banken en wie er nog meer zegt verstand van te hebben allang rond de 1,46 moeten staan, en opwaards naar de 1,50 moeten zijn..
niemand weet waarom dat nog niet zo is.. das appart he?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')