Ik heb hier nog wel een stukje met informatie over paypalquote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet echt compleet maar het kan voor anderen denk wel als een opstap dienen
Was deel van een samenvatting over internet betalingsmogelijkhedenOp zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.
Er is altijd wel de kans dat iets illegaals langs de douane komtquote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef markar het volgende:
[..]
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag.
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit topquote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef Salamanderrr het volgende:
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)
Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan.
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotectionquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:20 schreef W00fer het volgende:
Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.
Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).
Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
Alpha - prima prijs/kwaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Het gaat om een t-shirt van Taobao. Shop heeft 5 diamonds rating op Taobao.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection![]()
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je?)
Dan zou ik zeggen, gewoon dóenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het gaat om een t-shirt van Taobao.
Flinke korting dan (zo'n 70%). Of had je ze ergens anders vandaan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes.
Heb je een link naar die duitse shop of zo? En hoe duur was hij daar? Kleine beschrijving ten opzichte van de BRAINWAVZ modellen zou ik ook op prijs stellen.quote:Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Ik heb daar ook besteld en paar dagen geleden aangekomen 10x sneller dan dealextreme dus betrouwbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef tornado61 het volgende:
Ik heb vandaag iets besteld bij Dealcool via paypal, en ik kreeg een mail van service@intl.paypal.com gekregen waarin werd bevestigd dat ik heb betaald... Nou heb ik het internet eens even afgezocht en ik kwam verwarrende en verschillende resultaten tegen... (wel betrouwbaar, niet betrouwbaar) Iemand ervaring hiermee? Of moet ik even contact opnemen met paypal zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |