We moeten nou ook weer niet opeens gaan doen alsof we er op vooruit gaan natuurlijk, want dat is niet zo. Fer heeft imo ook veruit veel meer potentie dan een Wijnaldum. Echt een moderne box-to-box player. Als die zich gaat ontwikkelen wordt het gewoon een ster in Engeland.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En met Bakkal heb je ook nog eens een waardige vervanger in huis. Wat me van Fer bijstaat is vooral zijn wisselvalligheid de laatste jaren. Enorme potentie maar zwaar wisselvallig.
Ben jij net zo'n mannetje als die voice die zich niet wenst te identificeren met het plebs?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedden van wel?
En verder: lekker boeien. Als mensen willen haten: veel plezier straks met het uitfluiten van de "verraders" Wijnaldum en Fer. Ik ben vooral heel tevreden over deze transferdag.
Toe maar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet opeens gaan doen alsof we er op vooruit gaan natuurlijk, want dat is niet zo. Fer heeft imo ook veruit veel meer potentie dan een Wijnaldum. Echt een moderne box-to-box player. Als die zich gaat ontwikkelen wordt het gewoon een ster in Engeland.
Wat snap je niet aan 'als hij zich gaat ontwikkelen'?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toe maar!
Dan mag hij eerst wel flink gaan werken aan zijn 'slaap' momentjes, want die worden zeker in Engeland keihard afgestraft.
Fantastische supporters, geweldig stadion, mooie stad, mijn betachteroom is een Feyenoorder blablatwitter:superguidetti twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:20:58just wanna tell everyone that i am very happy 2 join @feyenoord for the year fantastic club fanastic supporters
i am very happpy
reageer retweet
Plebs dat roept "Van Gaal heeft een kankerwijf" ..... daar wil ik niks mee te maken hebben. Dat tuig mag van mij een nekschot krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n mannetje als die voice die zich niet wenst te identificeren met het plebs?
Voorbarig gelul dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'als hij zich gaat ontwikkelen'?
Dat was toch ook gewoon zo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
Plebs dat roept "Van Gaal heeft een kankerwijf" ..... daar wil ik niks mee te maken hebben. Dat tuig mag van mij een nekschot krijgen.
Zijn ze feitelijk een keer juist, is het nog niet goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
Plebs dat roept "Van Gaal heeft een kankerwijf" ..... daar wil ik niks mee te maken hebben. Dat tuig mag van mij een nekschot krijgen.
Voor de verandering jaquote:
Als jij onder plebs verstaat: volk dat straks schuimbekkend Fer enge ziektes toewenst vanaf de tribune: yep.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij net zo'n mannetje als die voice die zich niet wenst te identificeren met het plebs?
Kan iemand hier zich nog herinneren hoe die klik toendertijd was tussen die twee? Klinkt wel gunstig in ieder geval....quote:De overgang van Bakkal naar Feyenoord kwam in een stroomversnelling, nadat de transfer van Fer naar FC Twente definitief beklonken was. Voor die tijd had Bakkal al onder meer contact met Karim El Ahmadi, met wie hij tijdens zijn jaar bij FC Twente samen op het middenveld speelde. ‘Karim was heel positief over Feyenoord’, vertelde Bakkal. ‘Ik kijk er naar uit om weer samen te gaan spelen met hem.’
Bakkal sluit deze week aan bij de training van Feyenoord. De middenvelder kan volgende week
Sowieso.quote:
Hoe kan Karim positief zijn over Feyenoord..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Kan iemand hier zich nog herinneren hoe die klik toendertijd was tussen die twee? Klinkt wel gunstig in ieder geval....
Ik weet alleen dat hij bijna altijd scoorde tegen die joden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Kan iemand hier zich nog herinneren hoe die klik toendertijd was tussen die twee? Klinkt wel gunstig in ieder geval....
Had graag gezien dat hij nog 1 of 2 jaar hier in het eerste had gespeeld. Voordat hij liep te leuren met Twente wel te verstaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij onder plebs verstaat: volk dat straks schuimbekkend Fer enge ziektes toewenst vanaf de tribune: yep.
Het is gewoon een prima dag geweest voor Feyenoord. Beetje zonde om dan in de Ferrader-modus te springen.
Neuh, Real laat hem transfervrij gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Gert het volgende:
Drenthe gaat naar Everton, levert dat Feyenoord nog poen op?
Hij was er natuurlijk zondag. Toen was het nog best te doen. Een van de weinige keren dat ik weer met spanning naar een wedstrijd zat te kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef Caland het volgende:
Fantastische supporters, geweldig stadion, mooie stad, mijn betachteroom is een Feyenoorder blablatwitter:superguidetti twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:20:58just wanna tell everyone that i am very happy 2 join @feyenoord for the year fantastic club fanastic supporters
i am very happpy
reageer retweet
![]()
Echt slim ben je niet, hčquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk komt Drenthe nog uit de hoge hoed.
quote:Aangetrokken Feyenoord 1:
Guyon Fernandez (transfervrij van Excelsior)
Miquel Nelom (transfervrij van Excelsior)
Jordy Clasie (was verhuurd aan Excelsior)
Kaj Ramsteijn (was verhuurd aan Excelsior)
Shabir Isoufi (was verhuurd aan Excelsior)
Karim El Ahmadi (was verhuurd aan Al Ahly)
Ronald Graafland (transfervrij van Ajax)
John Guidetti (gehuurd van Manchester City)
Otman Bakkal (gehuurd van Psv)
Vertrokken spelers met (aflopend) contract:
Luc Castaignos (verkocht aan Inter Milan)
Georginio Wijnaldum (verkocht aan Psv)
Leroy Fer (verkocht aan Fc Twente)
André Bahia (verkocht aan Samsunspor)
Rob van Dijk (transfervrij naar Fc Utrecht)
Jon Dahl Tomasson (stopt met voetbal; assistent bij Excelsior)
Tim de Cler (transfervrij naar AEK Larnaca)
Krisztián Simon (terug naar Ujpest Fc was gehuurd)
Sřren Larsen (terug naar Toulouse Fc was gehuurd)
Ryo Miyaichi (terug naar Arsenal was gehuurd)
Marcel Meeuwis (terug naar Borussia Mönchengladbach was gehuurd)
Kevin Hofland (transfervrij naar AEK Larnaca; was verhuurd aan AEK Larnaca)
Tim Eekman (transfervrij naar Excelsior; was verhuurd aan Excelsior)
David Henrique dos Santos (transfervrij naar Gręmio Prudente; was verhuurd aan Ponte Preta)
Osama Rashid transfervrij naar Fc Den Bosch (was speler van Feyenoord O/19)
Ryan Bouwmeester transfervrij naar Vitesse/Agovv (was speler van Feyenoord O/19)
Verhuurd
Marley Berkvens (Excelsior)
Kevin Jansen (Excelsior)
Daan Smith (Excelsior)
Adil Auassar (Rkc Waalwijk)
Vertrokken jeugdspelers zonder contract:
Tim Schoonheijm (Feyenoord A1 naar Sparta)
Stephan Kruithof (Feyenoord A1 naar Sparta)
Mick van Buren (Feyenoord A1 naar Excelsior)
Martijn de Vries (Feyenoord A1 naar Excelsior)
Karim Rekik (Van Feyenoord B1 naar Manchester City / wel opleidingsvergoeding)
Nathan Aké (Van Feyenoord B1 naar Chelsea / wel opleidingsvergoeding)
Aflopend contract juli 2011 (nog onbekend):
Luigi Bruins
Gaat ie het weer over de vrouw van Van Geel hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef ZaZoe het volgende:
Johan Derksen zit vanavond bij Knevel & v/d Brink, levert altijd wel leuke tv op![]()
Er is vandaag weer met miljoenen gesmeten in het voetbal. Vanavond om 00:00 uur loopt namelijk de transferdeadline in het voetbal af. Johan Derksen neemt vanavond met ons de meest opvallende transfers door en geeft een inkijkje in het opportunisme van de spelershandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |