quote:Bakkal: "Hartstikke veel zin in Feyenoord"
Gepubliceerd op woensdag 31 augustus 2011 om 14:27
Bakkal kijkt uit naar zijn avontuur bij Feyenoord. De bij PSV overbodig geworden middenvelder kon ook naar Red Bull Salzburg, maar hij hoopt zijn carrière op huurbasis in De Kuip van een nieuwe impuls te voorzien.
"Ik had inderdaad de keuze tussen Feyenoord en Red Bull. Maar ik heb een zeer prettig en goed gevoel bij deze club, daarom heb ik voor Feyenoord gekozen", zegt Bakkal tegen VI. "Hoewel we de laatste details nog moeten afronden, ik moet onder meer nog gekeurd worden, heb ik er hartstikke veel zin in."
"Ik kan nu weer aan voetballen toekomen bij een mooie, grote club. Ik heb echt het gevoel dat Feyenoord een heel goed seizoen kan gaan draaien", besluit de middenvelder, die bij de Rotterdamse club de vervanger van de naar FC Twente vertrekkende Leroy Fer wordt.
Dat bedoel ik. Ruiz is nog niet definitief weg, Fer heeft evenmin een contract ondertekend. Guidetti, Bakkal??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Er staat trouwens nog niks op de officiele site. Niet over Fer, niet over Bakkal, niet over Guidetti...
Het is heus wel rond, maar op een officiële site meld je zoiets pas als er ook daadwerkelijk handtekeningen zijn gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ruiz is nog niet definitief weg, Fer heeft evenmin een contract ondertekend. Guidetti, Bakkal??
Wat een paupersite hebben die boeren johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef Swennus het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)rd-aan-Feyenoord.htm
Ik vind feyenoord.nl juist zwaar kut.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een paupersite hebben die boeren joh
DIt vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:16 schreef Gert het volgende:
Gaan er nog spelers wakker liggen van deze transfers?
Denk dat Gyon Fernandez en Schaken zich wel een beetje zorgen maken om hun basisplek.
Cabral - Guidetti - Biseswar is waarschijnlijk wel de sterkste voorhoede. Al doet Schaken het echt heel aardig de laatste wedstrijden. Maar goede invallers zijn ook handig.
Gaat er op het middenveld iets verschuiven, of is Bakkal zo in te passen voor Fer?
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:03:09Ex-#Feyenoorder Jonathan de Guzman staat ook voor een transfer. Zijn overgang van Mallorca naar Villarreal is zo goed als rond reageer retweet
Balen.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:06:51Feyenoord krijgt geen vergoeding voor transfer De Guzman, betreft binnenlandse deal reageer retweet
Vraagje: gaat De Guzman weg omdat hij het zo goed doet of omdat hij het zo slecht doet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef NJ het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:03:09Ex-#Feyenoorder Jonathan de Guzman staat ook voor een transfer. Zijn overgang van Mallorca naar Villarreal is zo goed als rond reageer retweet
Balen.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 15:06:51Feyenoord krijgt geen vergoeding voor transfer De Guzman, betreft binnenlandse deal reageer retweet
Dáár heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef voice-over het volgende:
Wat is Gudde toch een briljante AD. Beenhakker de wacht aanzeggen en Van Geel binnenhalen. Die man heeft echt kijk op de voetbalzaak. Met Beenhakker en zijn slappe gelul hadden we een oberfooi voor de transfers binnengekregen.
Hij gaat naar Villareal, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vraagje: gaat De Guzman weg omdat hij het zo goed doet of omdat hij het zo slecht doet?
Ook alleen maar op inspraak van anderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef voice-over het volgende:
Wat is Gudde toch een briljante AD. Beenhakker de wacht aanzeggen en Van Geel binnenhalen. Die man heeft echt kijk op de voetbalzaak. Met Beenhakker en zijn slappe gelul hadden we een oberfooi voor de transfers binnengekregen.
De site loopt al jaren achter. Niks verbazingwekkends.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Er staat trouwens nog niks op de officiele site. Niet over Fer, niet over Bakkal, niet over Guidetti...
Of hier dan. Staat dat je met bus 157 van Zuidplein naar de Kuip kan. Die buslijn bestaat al tijden niet meer.quote:1. Voorrang bestaande seizoenkaarthouders
Het voorrangsrecht voor bestaande seizoenkaarthouders met een Gouden Seizoenkaart loopt tot 1 april 2009. Na deze datum kunt u alsnog uw aanvraag insturen, maar zal deze op datum van ontvangst worden behandeld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Kijk hier maar eens. Klikken op overige zaken en dan nummertje 10.
[..]
en wie heeft Beenhakker aangesteld ??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef voice-over het volgende:
Hopelijk tekent deze clubman bij (Biseswar)!!!quote:
Niet bijhouden van site = ook onderdeel van saneren???quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
De site loopt al jaren achter. Niks verbazingwekkends.
Kijk hier maar eens. Klikken op overige zaken en dan nummertje 10.
Op diezelfde pagina staat dat je een scc voor 2009/2010 kan bestellen.
[..]
Of hier dan. Staat dat je met bus 157 van Zuidplein naar de Kuip kan. Die buslijn bestaat al tijden niet meer.
Als je ziet hoeveel sommige bedrijven en overheidsinstellingen soms betalen voor een website, dan kan je daar een leuke spits voor kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Niet bijhouden van site = ook onderdeel van saneren???
Ik hoop niet dat Feyenoord veel geld betaalt voor hun slecht onderhouden site met z'n beroerde interface en die oubollig geschreven stukjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel sommige bedrijven en overheidsinstellingen soms betalen voor een website, dan kan je daar een leuke spits voor kopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |