Je bent de zaanse mayo en dipsaus vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kratje Hertog Jan met Bonuskorting, Coca Cola, chips en chocoladerozijnen.
Zaanse mayo en Hela Curry mengen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent de zaanse mayo en dipsaus vergeten
Hadden we nog liggen hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent de zaanse mayo en dipsaus vergeten
Ezechielk de keuken insturen en die komt dan terug met hemelse dipsausquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zaanse mayo en Hela Curry mengen!Perfecte dipsaus!
Hertog Jan. Je bent door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kratje Hertog Jan met Bonuskorting, Coca Cola, chips en chocoladerozijnen.
Moet je updaten.quote:
Recept?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk de keuken insturen en die komt dan terug met hemelse dipsaus
Alleen een blonde god kan die maken.quote:
Dat is een pakket waar de nieuwste msn onderdeel van is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
Hij is nu Windows Live Essentials 2011 aan het bijwerken. Wat dat ook is.
Toen heette het ook echt nog MSN, tegenwoordig heet het Windows Live Messenger.quote:
Hij krijgt wel goede recensies. Toch maar poging wagen binnenkort.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eindelijk Planet of the apes kunnen zien.
Goed verhaal, maar die uitwerking.
Hopelijk doen ze het met de nieuwe film die ik vanavond ga kijken beter.
Je kunt gewoon goed zien dat het een verouderde film is. Als je ze vergelijkt met hedendaagse films al helemaal. Dan ben je gewoon beter gewend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hij krijgt wel goede recensies. Toch maar poging wagen binnenkort.
Zoiets klopt beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Microsoft die je verplicht om een nieuwere versie te installeren
Daarom heb ik het verwijderd. Baggerzooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
Als het werkt ja, de tering, iemand wilt mij toevoegen, ziet dat ik online ben. Maar hij staat niet in mijn contactpersonen en ik zie hem niet. En als hij wat zegt, kan ik niet reageren. Kutprogramma zeg.
Ik vind dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Die smileys van 2011 zijn ook triest
Ik gebruik alleen maar FOK!-smileys op msnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devan de nieuwe msn gewoon scary
![]()
Ding lacht evil man
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar FOK!-smileys op msn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |