Wonderlijk dat hij dat had overleefd jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Sowieso getraumatiseerde jongen na die witte blote billen vorig jaar hahahah
Meet bij mij thuis, 20 FOK!kers die kwamen BBQ-en. Mono die zn broek niet aan kon houden. Witte billen op de foto. Trauma'squote:
Pics.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meet bij mij thuis, 20 FOK!kers die kwamen BBQ-en. Mono die zn broek niet aan kon houden. Witte billen op de foto. Trauma's
bips.jpg is behoorlijk berucht op FOK! jammer dat mono hem uit zn fobo heeft gehaaldquote:
Mono? Serieus?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meet bij mij thuis, 20 FOK!kers die kwamen BBQ-en. Mono die zn broek niet aan kon houden. Witte billen op de foto. Trauma's
Goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Huppelmuts,
Hoe staat het in de ghetto van Emmen?
Je zei bips!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bips.jpg is behoorlijk berucht op FOK! jammer dat mono hem uit zn fobo heeft gehaald
Ach hij heeft het overleefd, geen nachtmerries aan over gehouden enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mono? Serieus?Arme jongen, die zoon van jou.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die Monobips.rar niet hebben.
de monomuts.rarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die Monobips.rar niet hebben.
En wat stond er op het lijstje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo heb weer lekker boodschappen gedaan
Spaghetti!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
En wat stond er op het lijstje?
Traumatische ervaring datquote:
Kratje Hertog Jan met Bonuskorting, Coca Cola, chips en chocoladerozijnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
En wat stond er op het lijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |