Daarom heb ik het verwijderd. Baggerzooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
Als het werkt ja, de tering, iemand wilt mij toevoegen, ziet dat ik online ben. Maar hij staat niet in mijn contactpersonen en ik zie hem niet. En als hij wat zegt, kan ik niet reageren. Kutprogramma zeg.

Ik vind dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Die smileys van 2011 zijn ook triest
 van de nieuwe msn gewoon scary
 van de nieuwe msn gewoon scary  

Ik gebruik alleen maar FOK!-smileys op msnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devan de nieuwe msn gewoon scary

Ding lacht evil man

Herkenbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar FOK!-smileys op msn

Ja die heb ik ook al een paar keer moeten uitleggen jaquote:

Mja prima op tijd, zo aan 't begin van m'n 3e jaarquote:

Nee dat kon ik al want heb VWO gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd, lekker naar de uni nu?
 maar uni is suf.
 maar uni is suf.

En ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben er weer, ik was even afwezig

Gefapt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:

Op filmpjes met een rare verhaallijn?quote:

Schaam je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:

Feli! P had ik binnen jaar gehaald deeltijd, daarna gekapt want kon niets ondernemen in mijn vrije tijdquote:

Whehe da's kutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feli! P had ik binnen jaar gehaald deeltijd, daarna gekapt want kon niets ondernemen in mijn vrije tijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |