Nah, alleen als er iets leuks tegenover staatquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh damn, dan kan ik gaan schapenshowen, vet!
Beetje jammer welquote:Nationale roem voor een lam van een Nederlands Texels schaap in Uruguay! Helaas heeft het dier er zelf weinig plezier van, want de titel wordt pas toegekend na de slacht.
De keurmeesters van de nationale veeteelttentoonstelling keurden de schapen eerst levend. Daarna werden de dieren geslacht en opnieuw beoordeeld. Niet teveel vet, en goed in het vlees op de beste plekken van het schaap: het leverde het Texelse schaap de Urugayaanse titel op.
Toch heeft het schaap het moeilijk in Uruguay: er zijn er nog maar zeven miljoen - tegen 29 miljoen in het verleden. Een succesvolle vleesexport maakt het schaap het leven zuur. Het is veel makkelijker om koeien te houden, dan schapen.
He jakkes, beterschap hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |