SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
wat ben je toch een schatjequote:
Ook nog alquote:
als ik dit zo hoor krijg ik weer zin in vakantie..quote:
Hoelaat moet je werken dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet werken maar ik heb geen zin want het zijn 3 flutuurtjes en dat is verspilling van mijn tijd.
Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg eenvan Pattert hihihihi
![]()
omdat quichequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
Pat vieze fokhosselaar waarom ik en SV geen?
Ik wil niet ziek worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
Pat vieze fokhosselaar waarom ik en SV geen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha te laat, alle kusjes zijn uitgedeeld!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, nu nooit meer boos kijken naar me hoor.
Ik ga het zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu opsodemieteren.
hihi grapje hoor
Ik hoef elke dag maar voor een paar uurtjes op en neer, behalve morgen. Maar dan moet ik meer wachten dan dat ik college hebquote:
Ja dat was wel beter geweest jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef elke dag maar voor een paar uurtjes op en neer, behalve morgen. Maar dan moet ik meer wachten dan dat ik college heb. Als ze alles in 2 volle dagen zouden gooien was ik 3 dagen vrij
![]()
Moet blij zijn dat ik geen werkcolleges heb tot half 11quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje mina, helemaal van lotje getikt.
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Renesite het volgende:
Semester 1A
College dinsdag 11-13 en 15-17
College donderdag 9-11 en 13-15
En eentje waar ik NIET heen ga: vrijdag 9-11.
Semester 1B
Dinsdag 11-13
College donderdag 9-11 en 13-15
En vrijdag 9-11
Jeetjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroeger heette Tilburg University Katholieke Universiteit Tilburg = KUT
En Katholieke Universiteit Leuven: KULquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroeger heette Tilburg University Katholieke Universiteit Tilburg = KUT
Communicatie en Informatiewetenschappenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht Wat studeer je Spaceee?
Oww okeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en Informatiewetenschappen
Heb je je bestelling al opgehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
VANAF MORGEN OV OMGOMGOMGOMG!!!!11EINZ
Jij zit niet op harvard dus dat weet je niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekkerd! je kan niet harvard studeren!
Ja NOUquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij zit niet op harvard dus dat weet je niet.
Engelsen komen juist hierheen wegens collegekostenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Ga gewoon in Engeland studeren dan.
Engelandquote:
De kosten liggen wel iets hoger daar. Maar naar mijn mening een veel beter systeem. En alleen al hoe de universiteiten in bijvoorbeeld Oxford en Cambridge er uitzienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Engelsen komen juist hierheen wegens collegekosten
Betaal jij het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Ga gewoon in Engeland studeren dan.
Universiteit van Groningen mag er ook zijn, vind ik, persoonlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De kosten liggen wel iets hoger daar. Maar naar mijn mening een veel beter systeem. En alleen al hoe de universiteiten in bijvoorbeeld Oxford en Cambridge er uitzien
Wij hebben een subway op de campusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Universiteit van Groningen mag er ook zijn, vind ik, persoonlijk.
OH. MIJN. GOD.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een subway op de campus
Campusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben een subway op de campus
Ik weet alles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Engeland![]()
De universiteiten in Engeland
Stop met haten als je niet weet dan
Hihi nee.quote:
Vergelijk het eens met Oxford University. Geen Nederlandse universiteit die daar aan kan tippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Universiteit van Groningen mag er ook zijn, vind ik, persoonlijk.
We hebben ook een AH maar die is niet noemenswaardig naast Subwayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Campus
Wij op het universiteitsterrein een kiosk, een ToGo. Maar de hoofdgebouwen zitten in principe recht in het centrum. Daar heb je, like, alles!
Jammer dat het overpriced is, in VS elke dag Subway als ontbijtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben ook een AH maar die is niet noemenswaardig naast Subway
Okee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben ook een AH maar die is niet noemenswaardig naast Subway
Wut?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
Dus daar moet ik met mijn hipsterbril, macbook pro en jasje dasje gaan zitten om de P i m p uit te hangen?
Dat is Starbucksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee.
Dus daar moet ik met mijn hipsterbril, macbook pro en jasje dasje gaan zitten om de P i m p uit te hangen?
Pics van een hipsterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, de hipster uit gaan hangen en zo!
Eten is niet stoer? Wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Subway is om te eten. period.
Die mening deel ik totaal niet. Bij de Starbucks heb je vaak een lounge gedeelte, maar bij de Subway heb je van die kutbankjes waar je niet echt relaxt kunt zitten.quote:
Terechte klacht.quote:
Het imago van Starbucksquote:
Ja jeetje, haat je nu op macbooks en polootjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het imago van StarbucksAl die 'hipsters' daar
De koffie zelf vind ik niet slecht.
HIHI MACBOOKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja jeetje, haat je nu op macbooks en polootjes?!
Zeker aan te raden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Subway ben ik nog nooit geweest, keertje proberen
Ik haat niet op macbooks en polo's. Ik verafschuw mensen die macbooks en polo's hebben om er hip mee te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja jeetje, haat je nu op macbooks en polootjes?!
Vooral het imago in Nederland, koffie is inderdaad prima maar ik ga niet speciaal voor een bak koffie naar Starbucks ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het imago van StarbucksAl die 'hipsters' daar
De koffie zelf vind ik niet slecht.
En jij woont in Utrecht?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Subway ben ik nog nooit geweest, keertje proberen
Shutter shades?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Meestal ga ik met mijn hipster bril op naar alternatieve muziek luisteren op mijn iPad in de Starbucks.
Nee absoluut niet.quote:
Vind je niet dat sommige mensen hip zijn zonder dat ze er iets aan kunnen doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef HappyBob het volgende:
Hip doenBij veel mensen walg ik al genoeg als ze zichzelf zijn. Laat staan als ze ook nog eens hip gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Daarom zet ik er ook telkens het woordje 'doen' achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vind je niet dat sommige mensen hip zijn zonder dat ze er iets aan kunnen doen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook niets om hip mee te doen
Ik ben mezelf en ik haat mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook niets om hip mee te doen
Ik ben mezelf en ik haat mezelfAls je niet van jezelf kunt houden, hoe verwacht je dan dat anderen dat kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Omdat niemand hetzelfde is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet van jezelf kunt houden, hoe verwacht je dan dat anderen dat kunnen?
Duw er een tampon in, dat helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef Renesite het volgende:
Ik lig hier nu bloedend in eenhoekje
In principe kan het gewoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet van jezelf kunt houden, hoe verwacht je dan dat anderen dat kunnen?
Ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een eeneiige tweeling dan?
Naar van die onbekende britse indie folk bandjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Meestal ga ik met mijn hipster bril op naar alternatieve muziek luisteren op mijn iPad in de Starbucks.
Een tampon in mijn pols?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duw er een tampon in, dat helpt.
Digitale camera is veel handigerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
Echte hipsters hebben polaroidcameras
emo, wel down the road ipv across he, anders ga je niet snel genoeg dood.quote:
Hè bah.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Naar van die onbekende britse indie folk bandjes
Dat is toch ook de bedoeling? Hoe kan je anders genieten van al die aandacht?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
emo, wel down the road ipv across he, anders ga je niet snel genoeg dood.
Oquote:
Goede muziek gewoon. Haatmeneer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb een macbook en heb 4 weken lang iedere koffie van Starbucks op. En nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik zag gehaat op macbooks en starbucks, ik voel me niet gewenst hier.
Vuurpelotonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb een macbook en heb 4 weken lang iedere koffie van Starbucks op. En nu?
Dit is gewoon weer subtiele haat op Engeland he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Renesite het volgende:
Ow, ben nu met de trein in Hilversum!
Sterfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ben je een verstandig persoon, net als ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb een macbook en heb 4 weken lang iedere koffie van Starbucks op. En nu?
Argumenten graag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je een verstandig persoon, net als ik
Wij zijn verstandig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je een verstandig persoon, net als ik
Nee, op onbekende britse folkindie bandjes die allemaal van die buddy holly brillen dragen.en goed zijn voor het milieu en hun kleding of bij de kringloop of in een veel te dure alternatieve kleding winkel halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer subtiele haat op Engeland he?
quote:
what's your point, brabo?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
ik krijg een email van een professor:
'Participate in a 15-minute philosophy survey and make a chance on a 25¤ voucher'.
Dat klopt toch niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
'Participate in a 15-minute philosophy survey and make a chance on a 25¤ voucher'.
Dat klopt toch niet
lekker, dankje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit vlaai in je gezicht.
Buddy Hollyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, op onbekende britse folkindie bandjes die allemaal van die buddy holly brillen dragen.en goed zijn voor het milieu en hun kleding of bij de kringloop of in een veel te dure alternatieve kleding winkel halen
Ik hoop volgende zomer weer. Eerst weekje surfen en dan weekje Londen tijdens de uitverkoopquote:
Au naturelequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik weet niet welke kleur nagellak ik op moet doen
geen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
Chanel Péridotquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
Meteen boos kijken, jeetje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind het ook niet erg dat ze het doen. amaar de reden waarom slaat nergens.op. Ze doen het alleen om aan een image te voldoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Buddy HollyEn goed zijn voor het milieu kan ik alleen maar waarderen. Ik probeer het ook zoveel mogelijk. Verder snap ik je punten wel.
[..]
Ik hoop volgende zomer weer. Eerst weekje surfen en dan weekje Londen tijdens de uitverkoop
Is lastig johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meteen boos kijken, jeetje.
Hihi make a chancequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
Dat klopt toch niet
Oww nice,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop volgende zomer weer. Eerst weekje surfen en dan weekje Londen tijdens de uitverkoop
Hetgeen wat deze mensen missen, is zelf nadenken over dingen. Maar dat is ook gewoon de wereld waar wij nu in leven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat ze het doen. amaar de reden waarom slaat nergens.op. Ze doen het alleen om aan een image te voldoen.
Leuk dat ik er ben hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is het trouwens weer lekker druk in ARG
Vervelend eigenlijk, zo kan ik geen andere dingen meer doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat is het trouwens weer lekker druk in ARG
mensen met een automatische pilootquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hetgeen wat deze mensen missen, is zelf nadenken over dingen. Maar dat is ook gewoon de wereld waar wij nu in leven.
Helaas.missen.heel veel mensen dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hetgeen wat deze mensen missen, is zelf nadenken over dingen. Maar dat is ook gewoon de wereld waar wij nu in leven.
Ga dan, sufferd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef Renesite het volgende:
Godver... moet zo wel ontzéttend naar de WC..
Deze heb je verdiend:quote:
Gewoon volgen. We blijven kuddedieren he..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen met een automatische piloot
Laten wij de wereld een beetje beter makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Helaas.missen.heel veel mensen dat.
Ja ik ga je niet wéér helpen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef Renesite het volgende:
Godver... moet zo wel ontzéttend naar de WC..
een eigen mening en nadenken blijkt voor steeds mensen een uitdaging jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal prachtig hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Deze waren eigenlijk mooier geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook vragen of de trein naar jou komt fietsenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
Bah, over twintig minuten moet ik naar de trein gaan fietsen.
quote:
In de treinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ga je niet wéér helpen hoor
Als iedereen echt zou na gaan denken, zouden we gewoon weer gaan jagen voor voedsel en ruilen. Eindelijk af van geld. En eindelijk af van goudquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een eigen mening en nadenken blijkt voor steeds mensen een uitdaging ja
Was ie van goud?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onze brievenbus is gejat, wtf
Over anderhalf uur pasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
Bah, over twintig minuten moet ik naar de trein gaan fietsen.
Gayniaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onze brievenbus is gejat, wtf
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n saaie buitenhangende groene.
Wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n saaie buitenhangende groene.
Ik ben jaloers. Maar ik ga naar Klips vanavond en jij niet, dus ik winquote:
Och wat leuk, kom je ook langs nieuw vennep?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Renesite het volgende:
Rijd langs Diemen Zuid EN ik zie er lekker uit
Ik ben niet jaloers. Want ik ga naar Utrecht vanavond en hockeyen en jij niet, dus ik winquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Maar ik ga naar Klips vanavond en jij niet, dus ik win
Hum. Nouja, tis maar wat je leuk vindt hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Want ik ga naar Utrecht vanavond en hockeyen en jij niet, dus ik win
Ze hadden al een fiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je zo'n ding jatten als er ook een fiets in de tuin staat?
Geen idee? Ik ben zo op Schiphol?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och wat leuk, kom je ook langs nieuw vennep?
Dan kom je er langs. Als het goed is. Ik heb een trein later, anders kon ik naar je zwaaienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ben zo op Schiphol?
Ow. Ik zwaai desalniettemin!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan kom je er langs. Als het goed is. Ik heb een trein later, anders kon ik naar je zwaaien
Renesite woont ver weg, dat is alles wat ik weetquote:
Ik had je dan wel gedaan. Mag mijn vriendje niet horen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Bloempje. het volgende:
Anders zat ik bij je in de trein zelfs denk ik
Het scheelt wel ruim een half uurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Renesite woont ver weg, dat is alles wat ik weet
Maar, dat vindt mijn vriendje niet zo leuk hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je dan wel gedaan. Mag mijn vriendje niet horen hoorPatrick, niets zeggen!!!!!!!!
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Renesite woont ver weg, dat is alles wat ik weet
Ja dat wel maar we waren dan ook aan het einde van den wereld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het scheelt wel ruim een half uur!
Hoe is dat vriendje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, dat vindt mijn vriendje niet zo leuk hoor
Ik heb straksd een reis van 2,5 uur erop zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohomdat hij 'ik ben zo op schiphol' zei dacht ik dat
Ik woon een half uur van het einde!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar we waren dan ook aan het einde van den wereld.
Dat vriendje is heel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe is dat vriendje?!
[..]
Ik heb straksd een reis van 2,5 uur erop zitten!
[..]
Ik woon een half uur van het einde!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had je dan wel gedaan. Mag mijn vriendje niet horen hoorPatrick, niets zeggen!!!!!!!!
in polen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De mijne komt van de poolse winkel
Moet je in mijn/zijn fobo kijken jongenquote:
Samen staan wij sterk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze heb je verdiend:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon volgen. We blijven kuddedieren he..
[..]
Laten wij de wereld een beetje beter maken
Nee bedankt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef Bloempje. het volgende:
Wil iemand hier mijn plaats in mijn projectgroep innemen?
14:00quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shiiiit ik kan niet meer inloggen op mn pabomail en nu weet ik niet meer hoe laat ik gesprek heb morgen. Arghhhh fml.
Bel ze op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shiiiit ik kan niet meer inloggen op mn pabomail en nu weet ik niet meer hoe laat ik gesprek heb morgen. Arghhhh fml.
hee popjequote:
Ja.quote:
afspraak met Drs. P. Atje. gebouw 19, kamer 87quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afspraak met Drs. P. Atje. gebouw 19, kamer 87
Nee joh, gewoon bij besopure.nl te bestellen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die wilde ik bestellen maar ik vond de verzendkosten te hoog
gekkiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey hallo KB kun jij op de msn komen?
Altijd water meenemen hè.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik weet weer waarom ik altijd met de bus ging ipv naar de trein te fietsenik denk altijd dat ik te laat ben en ga fietsen als een idioot en nu zie ik er uit of ik drie dagen in een woestijn doorgebracht heb.
oew, doe de mijne ook ffquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo en dan nu ga ik even boodschappen doen
Meidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mod zegt tegen mij ga krassen
zo win je nog eens watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mod zegt tegen mij ga krassen
msn messenger is handigquote:
Als het werkt ja, de tering, iemand wilt mij toevoegen, ziet dat ik online ben. Maar hij staat niet in mijn contactpersonen en ik zie hem niet. En als hij wat zegt, kan ik niet reageren. Kutprogramma zeg.quote:
Heb gecheckt semi-utrechter.. gewoon online alles jwz.quote:
Nohh mattie, beetje jammer wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
Nog retweets gehad op mijn uitspraak?
grossquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
Weetje, als je pinda's niet kauwt en je eet veel rode meuk. Dan lijkt het net of je rendang poept hahaha
mannenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
Weetje, als je pinda's niet kauwt en je eet veel rode meuk. Dan lijkt het net of je rendang poept hahaha
Als je een pak blauwe Extran drinkt scheit je 2 dagen groene diarree.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:54 schreef Ragboer het volgende:
En als je een fles Blue Curaçao drinkt wordt je schijt blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |