SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
wat ben je toch een schatjequote:
Ook nog alquote:
als ik dit zo hoor krijg ik weer zin in vakantie..quote:
Hoelaat moet je werken dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet werken maar ik heb geen zin want het zijn 3 flutuurtjes en dat is verspilling van mijn tijd.
Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg eenvan Pattert hihihihi
![]()
omdat quichequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
Pat vieze fokhosselaar waarom ik en SV geen?
Ik wil niet ziek worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:38 schreef FreezePop het volgende:
Pat vieze fokhosselaar waarom ik en SV geen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha te laat, alle kusjes zijn uitgedeeld!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou vooruit, nu nooit meer boos kijken naar me hoor.
Ik ga het zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nu opsodemieteren.
hihi grapje hoor
Ik hoef elke dag maar voor een paar uurtjes op en neer, behalve morgen. Maar dan moet ik meer wachten dan dat ik college hebquote:
Ja dat was wel beter geweest jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef elke dag maar voor een paar uurtjes op en neer, behalve morgen. Maar dan moet ik meer wachten dan dat ik college heb. Als ze alles in 2 volle dagen zouden gooien was ik 3 dagen vrij
![]()
Moet blij zijn dat ik geen werkcolleges heb tot half 11quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje mina, helemaal van lotje getikt.
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Renesite het volgende:
Semester 1A
College dinsdag 11-13 en 15-17
College donderdag 9-11 en 13-15
En eentje waar ik NIET heen ga: vrijdag 9-11.
Semester 1B
Dinsdag 11-13
College donderdag 9-11 en 13-15
En vrijdag 9-11
Jeetjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroeger heette Tilburg University Katholieke Universiteit Tilburg = KUT
En Katholieke Universiteit Leuven: KULquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroeger heette Tilburg University Katholieke Universiteit Tilburg = KUT
Communicatie en Informatiewetenschappenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht Wat studeer je Spaceee?
Oww okeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en Informatiewetenschappen
Heb je je bestelling al opgehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
VANAF MORGEN OV OMGOMGOMGOMG!!!!11EINZ
Jij zit niet op harvard dus dat weet je niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gekkerd! je kan niet harvard studeren!
Ja NOUquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij zit niet op harvard dus dat weet je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |