Omdat jij niet hoeft te weten wanneer ik online en offline ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Aan iedereen die zijn status heeft verborgen : Waarom doe jullie dit ?
quote:
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n fan van Uggs en things like that, maar die eersten vind ik ook niet echt geweldig.
Had je maar moet TT'en.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bitch
ik had er eerst 3 in a row
Wat wilde je dan horen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.
Geeft niks hoor, gewoon jullie eigen mening.
Ja, sjonge, sorry. Ik wist niet dat het om zulke schoenen ging. Ik ben meer van de hakken enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.
Geeft niks hoor, gewoon jullie eigen mening.
Omdat ik graag wil zien of iemand online is of nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij niet hoeft te weten wanneer ik online en offline ben.
Waarom heb je daar zo'n probleem/fetisj mee?![]()
Paar één is het leukste, goede keuze, je hebt echt smaak als je dat als advies aan je vriendin hebt gegeven. Dat soort dingen dus.quote:
In dit topic is iedereen altijd online, fixed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil zien of iemand online is of niet
Om je 1.60 te verbloemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sjonge, sorry. Ik wist niet dat het om zulke schoenen ging. Ik ben meer van de hakken enzo.
Stort vijftig Euro naar mijn rekening, dan zal ik hem laten zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil zien of iemand online is of niet
Dan had ik toch wel hakken gezegd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sjonge, sorry. Ik wist niet dat het om zulke schoenen ging. Ik ben meer van de hakken enzo.
Maar ieder zijn mening toch? We gaan niet liegen dat het mooie schoenen zijn, want ze zijn lelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paar één is het leukste, goede keuze, je hebt echt smaak als je dat als advies aan je vriendin hebt gegeven. Dat soort dingen dus.
Ja hoiquote:
Oh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan had ik toch wel hakken gezegd?
Er zijn ook mensen die een leven hebben. (ik niet hoor)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In dit topic is iedereen altijd online, fixed.
waddissernouweergebeurquote:
dat is een hoaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een leven hebben. (ik niet hoor)
Dat bedoelde ik. Scheelt weinig.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
omg.. Die walvis die is aangevaren door een vrachtschip. Dan faal je echt als walvis
Ik zeg toch ook dat het niks geeft? Ik had graag wat anders gehoord, maar ik respecteer jullie meningen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ieder zijn mening toch? We gaan niet liegen dat het mooie schoenen zijn, want ze zijn lelijk.
Ik ben heul niet aangevarenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
omg.. Die walvis die is aangevaren door een vrachtschip. Dan faal je echt als walvis
quote:
Buikpijndingustquote:
De correcte reply die JIJ moest maken was: Nee hupsje je bent geen walvisquote:
http://nos.nl/artikel/268(...)rdam-ingesleept.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Ik zeg toch ook dat het niks geeft? Ik had graag wat anders gehoord, maar ik respecteer jullie meningen.
Je weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De correcte reply die JIJ moest maken was: Nee hupsje je bent geen walvis![]()
![]()
aha okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef speedking het volgende:
[..]
laatste meting bij fyshio 2 maanden terug 1,79
Wat aan de dikke kant dus!quote:
Tijdstip van deze postquote:
Hij faalt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/268(...)rdam-ingesleept.html
Levensgenieterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat aan de dikke kant dus!Nee hoor, je hebt gewoon zware botten.
Niet serieus nemen dit.
Omg bijna hetzelfdequote:
haha ja ik deed ook!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
Moeten we nu ook gewicht erbij zetten?
Pot mayo leeg vreten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef speedking het volgende:
ik 1,79 ,64kg maar k kom maar niet aan
Ik heb hem van dichtbij gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij faalt inderdaad.
Opeten, levertraan opsparen voor vage ziektes en de huid gebruiken als kleding; probleem opgelost!
Heuj, ik ook.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdstip van deze post![]()
Nou en, zeg het toch maar
Het was zeker een puinhoop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb hem van dichtbij gezien
Ja nu geloof ik het niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj, ik ook.
[..]
Nee hupsje je bent geen walvis![]()
Komt nog wel als je wat ouder bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef speedking het volgende:
[..]
ook niet vriend, ik eet heel veel junk maar kom niet aan
Viel wel mee, maar kon niet te lang blijven kijken wegens werkzaamheden.. maar wel lachen maak je ook niet elke dag mee,quote:
hahahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt nog wel als je wat ouder bent.
Ik kon alles eten tijdens mijn groeispurt, nu moet ik er net aan op letten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt nog wel als je wat ouder bent.
Brandweer en ambulancequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar kon niet te lang blijven kijken wegens werkzaamheden.. maar wel lachen maak je ook niet elke dag mee,
Er was gauw brandweer bij maar die kon niks doen.. en ambulance maar waarvoor die erbij was zou ik niet weten
Lach maar, nu het nog kanquote:
Kom schat, gaan wij 2 eens lekker een orgie houden, kom je wat aan en vind iedereen lekker.quote:
dan ga ik toch gewoon trainen als ik beetje te veel aankomquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Brandweer en ambulanceze wilden hem zeker optakelen en reanimeren ofzo.
[..]
Lach maar, nu het nog kan
1m68.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef speedking het volgende:
[..]
wat ben jij voor dwerg hoelang?
Dit dus, hoewel ik zelf nog geen last heb, maar na de dertig zal het bij mij ook wel aan gaan lopen, toch sport ik wel regelmatig, dat helpt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kon alles eten tijdens mijn groeispurt, nu moet ik er net aan op letten.
Ik zou niet weten haha, maarja ze stonden er wel bij maar konden niks doen dus heeft ie daar eerst nog een paar uur gelegen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Brandweer en ambulanceze wilden hem zeker optakelen en reanimeren ofzo.
[..]
Lach maar, nu het nog kan
Zooo.. Wij zijn ongeveer even lang, maar ik ben 20 kilo zwaarderquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kom schat, gaan wij 2 eens lekker een orgie houden, kom je wat aan en vind iedereen lekker.
Ja weet ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zooo.. Wij zijn ongeveer even lang, maar ik ben 20 kilo zwaarder. Ik weet niet of dat nou veel over mij zegt of wat meer over jou
Mwah, het gaat toch sneller dan je denkt hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef speedking het volgende:
[..]
dan ga ik toch gewoon trainen als ik beetje te veel aankom
Lekker dan, zo'n rottend beest die daar maar een beetje ligt. Ik vind het trouwens wel cru als ze dat beest niet benutten en "cremeren".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten haha, maarja ze stonden er wel bij maar konden niks doen dus heeft ie daar eerst nog een paar uur gelegen..
5 is een mooi getalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik houd niet van oneven getallen. Ligt dat aan mij?
denkt tquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
Eerste paar:
[ afbeelding ]
Tweede paar:
[ afbeelding ]
Derde paar:
[ afbeelding ]
Als het goed is zouden ze hem ontleden ofzo in leidenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker dan, zo'n rottend beest die daar maar een beetje ligt. Ik vind het trouwens wel cru als ze dat beest niet benutten en "cremeren".
Nee, kan ik ook heel slecht tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Omdatappel het volgende:
jongen zoiets vraag je niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Nectar het volgende:
1.68 en 51kg
heb je dan uberhaupt wel tetteh
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Omdatappel het volgende:
Weet je wat de chinese wijzen altijd zeiden dat oneven getallen beter zijn dan even, want ze hebben on ervoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook heel slecht tegen.
Ah, "voor de wetenschap" waarschijnlijk, gaat dus weer nergens over. Dat beest kunnen we beter consumeren nu het nog kan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als het goed is zouden ze hem ontleden ofzo in leiden
Waarom, ga gewoon slapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Ezechielk het volgende:
Leuk geweest voor vandaag. Ik ga mijn kussen onderkwijlen.
Nee, dat zeiden ze niet. En anders wil ik een link naar een artikelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet je wat de chinese wijzen altijd zeiden dat oneven getallen beter zijn dan even, want ze hebben on ervoor.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Ezechielk het volgende:
Hai ik ken n chick met ongeveer t zelfde en die heeft tetten waar je u tegen zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Nectar het volgende:
1.68 en 51kg
Gebruik dit als openingszin in de kroeg de komende keer. Geheid dat je gaat scoren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Nectar het volgende:
1.68 en 51kg
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hai ik ken n chick met ongeveer t zelfde en die heeft tetten waar je u tegen zegt.
Veel plezier met je tongpiercingconcertquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Ezechielk het volgende:
Niet bij mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gebruik dit als openingszin in de kroeg de komende keer. Geheid dat je gaat scoren.
Jep. Ik hoor nu net op het journaal dat het dier naar Naturalis gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, "voor de wetenschap" waarschijnlijk, gaat dus weer nergens over. Dat beest kunnen we beter consumeren nu het nog kan!
Tja, je weet hoe de regering isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, "voor de wetenschap" waarschijnlijk, gaat dus weer nergens over. Dat beest kunnen we beter consumeren nu het nog kan!
Hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat zeiden ze niet. En anders wil ik een link naar een artikel
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast grapje........
Ik ken wel meerdere vrouwen van 168 en 51kg
ik gebruik altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet 'ik ben aight1' als openingszin gebruiken
hahah hoeveelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast grapje........
Ik ken wel meerdere vrouwen van 168 en 51kg
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb Omdatappel met een banaan gehosseld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb Omdatappel met een banaan gehosseld.
Bah, ik kan daar slecht tegen, we weten dondersgoed hoe zo'n beest er van binnen uit ziet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep. Ik hoor nu net op het journaal dat het dier naar Naturalis gaat.
Hihihihi, grappig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hier.
http://topics.nytimes.com(...)ies/china/index.html
Is dat toevallig een homoseksuele kater met een foute smaak voor mode?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zeg altijd heey ik ben mk en mijn kat heet bruno
Moslims mogen niet drinken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zeg altijd heey ik ben mk en mijn kat heet bruno
deze?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
aight asjeblieft gebruik die droge UI van jou weer ns
k ook ze dikke zusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen![]()
ik MAG niet te laat komen
6 uur op
Nee mijn kat heeft swaggg!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat toevallig een homoseksuele kater met een foute smaak voor mode?
[ afbeelding ]
Trusten askimquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen![]()
6 uur op
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen![]()
6 uur op
Trusten skquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef speedking het volgende:
k ga ook maar slapen lateuhr, maak er nog een leuke avond van!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef speedking het volgende:
Inderdaad. Beetje overkill, maar ach, hebben ze daar weer dat botten en een walvispenis op sterk water, wat in de collectie kanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah, ik kan daar slecht tegen, we weten dondersgoed hoe zo'n beest er van binnen uit ziet.
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef speedking het volgende:
Rond die tijd sta ik doordeweeks opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef Nectar het volgende:
mensen die eerdern dan 5 uur gaan slapen
Ja, bruno heeft dat ook. Volgens mij istie het echtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee mijn kat heeft swaggg!
Trusten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen![]()
6 uur op
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje overkill, maar ach, hebben ze daar weer dat botten en een walvispenis op sterk water, wat in de collectie kan
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
bewheySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, bruno heeft dat ook. Volgens mij istie het echt
Mee eens. Dan moet je een keer naar Japan toequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar toch, slaat ergens helemaal nergens op en ik wil walvisvlees een keer proeven
* Spouwerranger veegt de cola van z'n beeldschermquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet.
En mijn kat heb ik vernoemd naar Bruno Mars
Nu ga ik slapen en blijf jij waarschijnlijk online. Blij?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mee eens. Dan moet je een keer naar Japan toe.
Goed schoonmaken want dat kleeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
* Spouwerranger veegt de cola van z'n beeldscherm
Welterusten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso nog een keer naartoe! Lijkt mij echt geweldig om daar een maand te verblijven en de cultuur op te snuiven!
Nu gaat Ome Hork maar weer eens naar bed, morgen weer om 05:00 op, slaap lekker lieve ONZ'ers!
Weltrusten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar wil ik sowieso nog een keer naartoe! Lijkt mij echt geweldig om daar een maand te verblijven en de cultuur op te snuiven!
Nu gaat Ome Hork maar weer eens naar bed, morgen weer om 05:00 op, slaap lekker lieve ONZ'ers!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
* Spouwerranger veegt de cola van z'n beeldscherm
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja vooral in de AT :pquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je net op een topic wilt klikken en dat het wegspringt?
automatische updates
Zou Swarma m'n topic sluiten als ik ga klagen hierover?
Ja want Swarma sluit alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je net op een topic wilt klikken en dat het wegspringt?
automatische updates
Zou Swarma m'n topic sluiten als ik ga klagen hierover?
Mooi, houden zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
@yvonne soms doet mijn quote het niet meer zoals nu.
Doegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
dan moet je beter richten met je muisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef Nectar het volgende:
@yvonne soms doet mijn quote het niet meer zoals nu.
Dat ik moest lachen terwijl ik cola in m'n mond had.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Dat was een verkapte Bruno-belediging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ik moest lachen terwijl ik cola in m'n mond had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik klik soms op rapporteer post als ik iemand wil quoten
lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Boudibou het volgende:
Dacht dat dit de nieuwe nachtbagger was..dus je hebt twee zulke debiele topics..
Op die manier heb ik es een report gestuurd terwijl ik eigenlijk wilde posten. tabtab enter en dan opeens je post niet meer terug kunnen vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik klik soms op rapporteer post als ik iemand wil quoten
Ik sluit jou zoquote:
noobquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op die manier heb ik es een report gestuurd terwijl ik eigenlijk wilde posten. tabtab enter en dan opeens je post niet meer terug kunnen vinden. Ik snapte er eerst helemaal niks van.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen.
gr gr
En wat kusjes voor Omdatappel en MarokkaanseKip![]()
Ik ga slapen.
gr grTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik ga slapen.
gr grPlastic gaat fappen op appel en kip. Nou succes jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Vond ik koelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey wrm haalde je die spoiler weg.
bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent anders nog meer noob dan ik
Dat is werkelijk fantastisch om te horen! Ga zo door zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, daarom ben ik er nu ook achter.
Oke bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
Zo nu en dan voel ik me gewoon op m'n best wanneer ik op zolder in een hoekje in het maanlicht aan een leeg boterhamzakje ga knabbelen.
quote:
quote:geregistreerd op: vrijdag 3 juni 2011 @ 19:23
aantal posts: 12531 (gemiddeld 143 per dag)
quote:geregistreerd op: vrijdag 7 mei 2010 @ 12:41
aantal posts: 15421 (gemiddeld 33 per dag)
Ik test het even uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want Swarma sluit alles wat los en vast zit
hey dat smaakt lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
Zo nu en dan voel ik me gewoon op m'n best wanneer ik op zolder in een hoekje in het maanlicht aan een leeg boterhamzakje ga knabbelen.
Zie ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef Nectar het volgende:
jeuzs mocro 12k posts in 3 maanden , baas
Even je quote falen hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]http://www.mywebpower.com(...)popcorn-animated.gif
Wellesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het ligt niet aan je registratiedatum.
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Even je quote falen hoor.
Je kan je beter om de andere zieltjes bekommeren..ik red me wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is werkelijk fantastisch om te horen! Ga zo door zou ik zeggen
Oke, nu heb ik geen zin meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet.
Een 'noob' kan al zoveel weten en baas zijn, zoals ik.
Je kan het!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nu heb ik geen zin meer.
Winningquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, nu heb ik geen zin meer.
beetje nolifequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach KKJ is lief, dus ik ga haar niet bashen
Dit vroeg ik me laatst ook al afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
waarom staat er in je naam kip en op je UI een zeemeeuw?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
waarom staat er in je naam kip en op je UI een zeemeeuw?
Ik ben geëvolueerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me laatst ook al af
omg.. Darwin had het verkeerd. We hebben nu onomstotelijk bewijs dat de evolutie bs is. Dit alles dankzij mkquote:
Ja net als Pokémonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
omg.. Darwin had het verkeerd. We hebben nu onomstotelijk bewijs dat de evolutie bs is. Dit alles dankzij mk
Wat is jouw volgende fase? Een zeearend?quote:
Op zich ook best wel nolifequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel altijd het dagpostrecord op me naam!
Maar wel vet tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is jouw volgende fase? Een zeearend?
[..]
Op zich ook best wel nolife
Nee een valk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is jouw volgende fase? Een zeearend?
[..]
Op zich ook best wel nolife
faalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Net een film binnengehaald, blijkt het zoeen met een password (nep dus)fml
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Net een film binnengehaald, blijkt het zoeen met een password (nep dus)fml
legaal?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb net 150gb aan films binnen, legaal, en zonder password.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad. Dit was de eerste keer. Ik vond het al zo raar dat het gezipt was. Dus ik unpacken. Kopieert ie em gewoon en poept ie een .txt bestandje uit met een url erin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
3:10 To Yumaquote:
Illegaal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |