Amerika heeft het grootste banksaldo. Jammer alleen voor hen dat er een 'min' voor staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:34 schreef waht het volgende:
Alleen Amerika kan Amerika stoppen.
Nietige landjes als Rusland, China, India, Brazilië of noem je 'opkomende economie', zijn kleuters vergeleken met de reus.
Voordeel is wel dat ze die schulden vrijwel alleen in dollars uit hebben staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Amerika heeft het grootste banksaldo. Jammer alleen voor hen dat er een 'min' voor staat.
Zoals de vrijheid jarenlang opgesloten te worden voor het downloaden van een paar mp3's? Zoals gearresteerd worden tijdens een demonstratie? Zoals gearresteerd te worden omdat je wel een goede journalist bent die zijn werk naar behoren doet (Assange). Zoals gearresteerd te worden omdat een ander standje deed met je vrouw dan de missionarishouding?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat de meerderheid dergelijke denkbeelden aanhangt betekent niet dat er geen sprake kan zijn van individuele vrijheden.
Binnenkort is de Mexicaanse peso nog meer waard dan de dollar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze die schulden vrijwel alleen in dollars uit hebben staan.
Dat is niet relevant inzake voornoemde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Binnenkort is de Mexicaanse peso nog meer waard dan de dollar.
?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zoals gearresteerd te worden omdat een ander standje deed met je vrouw dan de missionarishouding?
Er zijn staten in de VS waar bijvoorbeeld anale seks met je eigen vrouw strafbaar is. De VS kennen vooral op zedengebied zeer veel erg maffe wetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is niet relevant inzake voornoemde.
[..]
?
Ik zeg ook niet dat ik de V.S. beschouw als zo'n vrij land. Ik stelde echter dat het feit dat een overgrote meerderheid een bepaald geloof heeft, dat dit niet betekent dat er geen individuele vrijheden kunnen bestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Er zijn staten in de VS waar bijvoorbeeld anale seks met je eigen vrouw strafbaar is. De VS kennen vooral op zedengebied zeer veel erg maffe wetten.
Als je de VS ziet als land van de vrijheid, dan is Iran ook een vrij land. Ik durf zelfs te stellen dat Iran vrijer is, omdat ze daar weliswaar net zulke draconische wetten hebben als in de VS, echter is de pakkans in Iran beduidend kleiner, waardoor debiele wetgeving niet zo'n enorme impact heeft op het dagelijkse leven als in de VS.
Als ik moet kiezen tussen leven in Iran of de VS, wist ik het wel. Teheran, here I come.
Dit dus. En sowieso moet je iemand die Iran vrijer acht dan de VS niet serieus nemen op dat vlak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Vreemde wetten zijn er genoeg, zeker vanuit een bepaalde verleden, maar de mate waarin gehandhaafd wordt is natuurlijk maatgevend.
Bron: http://wikileaks.org/cable/2006/04/06GENEVA763.html#par2006quote:I have received various reports indicating that at least 10
persons, namely Mr. Faiz Hratt Khalaf, (aged 28), his wife
Sumay'ya Abdul Razzaq Khuther (aged 24), their three
children Hawra'a (aged 5) Aisha ( aged 3) and Husam (5
months old), Faiz's mother Ms. Turkiya Majeed Ali (aged 74),
Faiz's sister (name unknown), Faiz's nieces Asma'a Yousif
Ma'arouf (aged 5 years old), and Usama Yousif Ma'arouf (aged
3 years), and a visiting relative Ms. Iqtisad Hameed Mehdi
(aged 23) were killed during the raid.
According to the information received, American troops
approached Mr. Faiz's home in the early hours of 15 March
¶2006. It would appear that when the MNF approached the
house, shots were fired from it and a confrontation ensued
for some 25 minutes. The MNF troops entered the house,
handcuffed all residents and executed all of them. After the
initial MNF intervent..
Uiteraard, dat is representatief voor alle westerse soldaten, wat zeg ik, alle westerse mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef Chooselife het volgende:
Een fragment uit diplomatieke correspondentie, aangaande een optreden van Amerikaanse militairen in Irak, in 2006.
[..]
Bron: http://wikileaks.org/cable/2006/04/06GENEVA763.html#par2006
Dit is dus dat duivelse, waar ik steeds aan refereer. Het executeren van een vastgebonden gezin, inclusief 2 kinderen en een baby'tje van 5 maanden jong.
Kan me niet voorstellen dat dit waar is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef Chooselife het volgende:
Een fragment uit diplomatieke correspondentie, aangaande een optreden van Amerikaanse militairen in Irak, in 2006.
[..]
Bron: http://wikileaks.org/cable/2006/04/06GENEVA763.html#par2006
Dit is dus dat duivelse, waar ik steeds aan refereer. Het executeren van een vastgebonden gezin, inclusief 2 kinderen en een baby'tje van 5 maanden jong.
Dat gaat te ver, maar er is genoeg bekend om te veronderstellen dat triggerhappy Amerikaanse soldaten helaas geen zeldzaamheid zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is representatief voor alle westerse soldaten, wat zeg ik, alle westerse mensen.
Blijf vooral doorgaan met deze farce.
Dat ontken ik ook niet, maar TS heeft een reputatie om incidenten te gebruiken om Amerikanen af te schilderen als monsters. Alsof dit bewuste orders zijn van de top, puur om het Iraakse volk het leven zuur te maken. Dat is volstrekte nonsens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, maar er is genoeg bekend om te veronderstellen dat triggerhappy Amerikaanse soldaten helaas geen zeldzaamheid zijn.
De correspondentie is afkomstig van Philip Alston, (Special Rapporteur on extrajudicial, summary or arbitrary executions).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit waar is.
Ook al zou je orders van bovenaf krijgen om iedereen die je tegenkomt tijdens je raid te executeren. Hoe kun je nou baby's en kinderen doelgericht doodschieten.
Per saldo wel. Jammer alleen dat er ook een hoop goede Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
De wereld zou beter af zijn als alle Amerikanen door massale vloedgolven zouden verdrinken als je het mij vraagt.
Dat is iets menselijks, niet iets Amerikaans.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, maar er is genoeg bekend om te veronderstellen dat triggerhappy Amerikaanse soldaten helaas geen zeldzaamheid zijn.
Dit vind ik bijvoorbeeld heftige footage:
Echt gruwelijk gewoon. En die klootzakken lachen er ook gewoon om nadat ze een hoop onschuldigen gedood hebben.
Ik wens ze helemaal geen ellende toe hoor, de bevolking heeft dit ook niet verzonnen. Het enige wat ik ze toewens is besef en beschaving. En dat de verantwoordelijken hiervoor gestraft mogen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
De wereld zou beter af zijn als alle Amerikanen door massale vloedgolven zouden verdrinken als je het mij vraagt.
Klopt, alleen komt het onder Amerikaanse soldaten blijkbaar veel meer voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is iets menselijks, niet iets Amerikaans.
Ja leuk man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is gewoon is stelling, niet een uitgesproken wens. (althans dat kan ik er niet uit opmaken)quote:
Een Amerikaan acht ik hiertoe wel degelijk in staat. Het is een duivels volk, wat ik je brom.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit waar is.
Ook al zou je orders van bovenaf krijgen om iedereen die je tegenkomt tijdens je raid te executeren. Hoe kun je nou baby's en kinderen doelgericht doodschieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |