Niet Guidetti of hoe hij ook heet. Maar Bakkal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef J2T het volgende:
[..]
Hij wordt verhuurd he. Dus ik denk dat City hem dan liever in Rotterdam wil stallen.
http://www.nusport.nl/ere(...)erhoogt-bod-fer.htmlquote:Twente verhoogt bod op Fer
Uitgegeven: 30 augustus 2011 22:55
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2011 22:58
AMSTERDAM - FC Twente heeft dinsdagavond opnieuw geboden op Feyenoord-speler Leroy Fer. De 21-jarige middenvelder staat al lange tijd in de belangstelling van de Enschedese club, maar tot een akkoord met Feyenoord kwam het nog niet.
© ProShots
Het aanstaande vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham zorgt ervoor dat er geld vrijkomt voor de transfer van Fer, zo meldt Voetbal International
FC Twente zou nu in één keer een bedrag van vijf miljoen euro overmaken naar Rotterdam, waar eerder een deal van vier miljoen plus een bonus in termijnen niet voldoende werd geacht door Feyenoord.
Laatste bod
"We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen", laat voorzitter Joop Munsterman weten aan VI.
"Maar wij gaan er vanuit dat dit een bod is dat Feyenoord niet kan weigeren." FC Twente heeft een driejarig contract voor Fer klaarliggen met een optie voor nog een seizoen.
Genk zal hoofdpijn krijgen van supermario.quote:
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Toen Twente met het 2M bod kwam, riepen we dat hij minimaal 3.5 moest opleveren.
Even afwachten nog maar het ziet er zeer goed uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dit toch wel echt perfect uitgespeeld zeg, ik neem mijn hoedje af voor hem.
Ja, Beenhakker had hem al voor 2 miljoen verkocht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dit toch wel echt perfect uitgespeeld zeg, ik neem mijn hoedje af voor hem.
Je bent de derde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Guidetti naar QPR, Fer naar Twente en Bakkal naar Salzburg. Zou typisch Feyenoord zijn
Laat het nou eens een keertje meezittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Guidetti naar QPR, Fer naar Twente en Bakkal naar Salzburg. Zou typisch Feyenoord zijn
Spuit elf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Lijkt me heel sterk. bron ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Er wordt gemeldt dat het bod op Fer 6,2 miljoen bedraagt
Gelijk doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
No wayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Lijkt mij ook heel sterk.quote:
Na dat eerste bod van Jopie hadden de meeste TD's gezegd: een miljoen erbij anders kun je de boom in. En hadden dan trots 3 miljoen binnen gehaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Het is idd een bod wat Feijenoord niet kan weigerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Onzin. Ze zijn ook weer niet totaal achterlijk daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
quote:Volgens Joop Munsterman heeft Feyenoord an offer they can't refuse gekregen. "We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen",
Als t wel zo is, zou ik nog gaan voor een doorverkoopregeling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Ze zijn ook weer niet totaal achterlijk daar.
Jopie is niet voor niets topman bij Wegener geweest. Komt echt niet omdat hij zo goed kan pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |