twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:21:55Bakkal en Guidetti zijn bijna van #Feyenoord. Op enkele details na rond. reageer retweet
Voor een 19 jarig ventje legt ie wel achterlijke eisen neerquote:
Dat was alleen voordat Fer weg was en Bakkal was zelf nog niet rond. Als hij nu komt zou dat dus betekenen dat Feyenoord zijn voorkeur heeft. Krijgt die eight (?) toch gelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:23 schreef Smoofie het volgende:
Op VI staat dat Bakkal naar Red bull is op huurbasis.
[Upd] Bakkal naar Feyenoordquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ed-Bull-Salzburg.htm
Daar staat het al he, zelf nog niet rond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ed-Bull-Salzburg.htm
twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:21:45Ondanks dat #Bakkal bijna verhuurd is aan Red Bull Salzburg, denkt #Feyenoord nog kans op hem te maken als vervanger van #Fer reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:26:59OTMAN BAKKAL NAAR FEYENOORD #Feyenoord reageer retweet
Verbaast mij elke keer weer dat het bij zoveel clubs tot de laatste paniekdag moet komen.quote:
Ik kan me de vorige periode nog herinneren met Dost.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaast mij elke keer weer dat het bij zoveel clubs tot de laatste paniekdag moet komen.Eigenlijk heeft alleen Ajax zijn zaakjes prima op orde. Iets met een helder beleid voeren.
Nou sorry, als Van Geel echt de 5,5 miljoen met doorverkoopregeling eruit heeft voor Fer, en daarnaast Bakkal en Guidetti haalt is dit on-voor-stel-baar knap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaast mij elke keer weer dat het bij zoveel clubs tot de laatste paniekdag moet komen.Eigenlijk heeft alleen Ajax zijn zaakjes prima op orde. Iets met een helder beleid voeren.
Die zijn nu ook nog bezig met bulikyn en proberen hamdaoui nog steeds te slijten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaast mij elke keer weer dat het bij zoveel clubs tot de laatste paniekdag moet komen.Eigenlijk heeft alleen Ajax haar zaakjes prima op orde. Iets met een helder beleid voeren.
Ja, zeker. Wij reageren ook alleen maar, daar is niks op aan te merken. Maar zoveel andere clubs die uit paniek opeens hoofdprijzen gaan neerleggen voor spelers op deze dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou sorry, als Van Geel echt de 5,5 miljoen met doorverkoopregeling eruit heeft voor Fer, en daarnaast Bakkal en Guidetti haalt is dit on-voor-stel-baar knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |