Die schijnt toch al een soort van gentlemen's agreement te hebben met Van Geel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
Positieve is ook dat Vormer vandaag vooralsnog niet is opgepikt door die Belgische club of Utrecht. Kans is dus een stuk groter geworden dat hij volgend seizoen hier komt te spelen.
Gaat naar Galatasaray. En die had echt niet 80% ingeleverd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef SanAnt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Royston Drenthe ??
Die wou toch weer voor Feyenoord spelen?
Dat is een hardnekkig gerucht, ja. Hij wil zelf iig dolgraag naar Feyenoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die schijnt toch al een soort van gentlemen's agreement te hebben met Van Geel?
En die wekelijks aantoont niet de speler te zijn waar Feijenoord op zit te wachten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef SanAnt het volgende:
Is iemand met een Feyenoord hart + Ervaring
Jep. Maar tussen willen en doen zit een verschil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef SanAnt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Royston Drenthe ??
Die wou toch weer voor Feyenoord spelen?
Volgens mij mag je hem in December/Januari benaderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef Caland het volgende:
Positieve is ook dat Vormer vandaag vooralsnog niet is opgepikt door die Belgische club of Utrecht. Kans is dus een stuk groter geworden dat hij volgend seizoen hier komt te spelen.
Februari. Als de wintertransferperiode is afgelopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hem in December/Januari benaderen.
Hopelijk hebben de onderhandelaars zich niet in de reet laten nemen door John G. en consorten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef Tomasso het volgende:
11.51: Feyenoord heeft een overeenstemming met John Guidetti bereikt, kan het AD ook bevestigen. De spits wordt een jaar gehuurd van Manchester City. Feyenoord hoopt ook nog op Otman Bakkal. De PSV'er neigt echter naar een avontuur bij Red Bull Salzburg.
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Februari. Als de wintertransferperiode is afgelopen.
Hadden ze mij wel even mogen bellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hopelijk hebben de onderhandelaars zich niet in de reet laten nemen door John G. en consorten.
6 maanden voor het aflopen van het contract mag je met een speler gaan babbelen meen ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Februari. Als de wintertransferperiode is afgelopen.
In FM wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
6 maanden voor het aflopen van het contract mag je met een speler gaan babbelen meen ik.
Ehm..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hadden ze mij wel even mogen bellen.
Keuze voor de club die hem wil ey.. Wil je erop gokken of speel je op safe en bied je geld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In FM wel jaWeet het ook niet zeker, maar mij lijkt het raar dat je een speler al mag benaderen als er voor de club nog een kans is om hem te verkopen.
Laten we hem even hard uitlachen hierquote:Joop Munsterman is niet van plan om het eerdere bod van FC Twente op Leroy Fer te verhogen. De voorzitter van de Enschedese club is verbaasd dat Feyenoord het bod op de middenvelder afsloeg. "Het is nu aan Feyenoord", aldus Munsterman. "Zij moeten maar aangeven wat ze willen: of ze pakken het geld van ons, of ze doen het niet en dan loopt er over een jaar een speler gratis de deur uit."
Fer heeft in Rotterdam-Zuid een contract tot medio 2012 en wil zelf graag naar FC Twente, dat komend seizoen in de Champions League speelt, overstappen. "Zij vonden het bod niet serieus te nemen, wij vonden het daarentegen een zeer redelijk bod", vertelt Munsterman in TC/Tubantia. "Ik reken nergens op, maar ik heb de hoop op de komst van Fer ook zeker nog niet opgegeven."
"Wij laten ons in elk geval niet opjagen door de datum van de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League." Munsterman wil geen oordeel vellen over de handelwijze van PSV, dat deze maand een bedrag van liefst vijf miljoen euro betaalde voor Georginio Wijnaldum. "Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen."
quote:Guidetti is Feyenoorder.
Na maandenlang gesteggel is het op de laatste dag van de transfermarkt toch nog rondgekomen: Leroy Fer speelt de rest van dit seizoen voor FC Twente.
Ondertussen heeft Feyenoord met John Guidetti de gewenste nieuwe spits binnen. De Zweedse aanvaller wordt een seizoen gehuurd van Manchester City. Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt ook om Otman Bakkal nog te huren van PSV. De middenvelder lijkt echter voor het Oostenrijkse Red Bull Salzburg te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |