Het kost ook zoveel geld, joh! Kan ik wel drie paar nieuwe schoenen van kopen, minstens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja af en toe uitgaan en lam worden is wel lachenMaar niet ieder weekend ofzo
Spannend, hè? Kreeg jij ook kriebels enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg rb die dit topic opent nooit van durven dromen
Jij duurde lang.quote:
hahah nvm, denk dat de grap al over isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Patjenn.
En speedking, whutwhut?
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik zag nergens ietsquote:
watquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij deze TT worden vrouwen spontaan verliefd op me...![]()
En de mannen spuiten mij onder, vieze ezels...
Ja beetje wel en warmte enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spannend, hè? Kreeg jij ook kriebels enzo?
Oké, sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah nvm, denk dat de grap al over is
VAN MIJ!!????!?!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja beetje wel en warmte enzo
Ik wilde je plagenquote:
wat jij hatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik spuit je kapot ragboer kkboeler [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee over "grutjes"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
Hebben we het nou over hoe TS MK gaat hosselen?
Nogmaals, spannend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
Hebben we het nou over hoe TS MK gaat hosselen?
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Dankzij deze TT worden vrouwen spontaan verliefd op me...![]()
En de mannen spuiten mij onder, vieze ezels...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik spuit je kapot ragboer kkboeler [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Allemaal jou schuldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké, ik dacht al.Er zijn meer mensen die het nu soms zeggen, namelijk.
Kusje op je heeel hard huilen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef coban het volgende:
Plestik moet klappen krijgen. Hij zei dat ik geen turk was.
Ik moet nu heeel hard huilen
Geeft niet hoor, past wel bij jou(w?) snoetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
jou.
Mja, sorry.
Bij deze mensen, sorry dat ik zo vaak 'grutjes' zeg!
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
jou.
Mja, sorry.
Bij deze mensen, sorry dat ik zo vaak 'grutjes' zeg!
*jouw, inderdaad. Bezittelijk voornaamwoord, dus jouw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, past wel bij jou(w?) snoetje.
Dat is toch een synoniem voor tering en Jezus en zo?quote:
Waarom zo doen?quote:
Ah. Nederlands moeilijk enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*jouw, inderdaad. Bezittelijk voornaamwoord, dus jouw.
Thanks, denk ik.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusje op je heeel hard huilen.
Stelerik, uit mijn FoBo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah. Nederlands moeilijk enzo.
[ afbeelding ]
'enzo' is geen Nederlands woord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ah. Nederlands moeilijk enzo.
[ afbeelding ]
Zeg jij met je w en dt foutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
'enzo' is geen Nederlands woord.Het is officieel 'en zo'.
quote:
Ik las echt grutjes de eerste keerquote:
Dan weet ik nog wel dat 'enzo' geen officieel Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zeg jij met je w en dt fouten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik las echt grutjes de eerste keer
En 4. Grutjes is ook 4.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat de vraag ook is, grutjes is het antwoord op alles.
Weet ik veel, ik kan het niet meer volgen, ik zie geen verbanden.quote:
Wat is de definitie van 'grutjes' dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat de vraag ook is, grutjes is het antwoord op alles.
Niet doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef coban het volgende:
kuttt whatsapp heeft het begeven. Ik ga voor een trein springen
Wow, wat een antwoord!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Ragboer het volgende:
Waar ligt de scheidingslijn tussen baggeren en slowchatten? Eigenlijk is dat wel lastig. Ik bedoel, alle slowchats zijn pure bagger, net als de nachtbagger. Maar bagger kan ook weer iets moois zijn, zie het als kunst. Het is iets wat typisch van Fok is. Het is niet perfect, maar ja, wat is wel perfect? Lastig zeg dat Fok!
Zoiets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'grutjes' dan?
Hmm. Ja. Ja. Nee dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Ragboer het volgende:
Waar ligt de scheidingslijn tussen baggeren en slowchatten? Eigenlijk is dat wel lastig. Ik bedoel, alle slowchats zijn pure bagger, net als de nachtbagger. Maar bagger kan ook weer iets moois zijn, zie het als kunst. Het is iets wat typisch van Fok is. Het is niet perfect, maar ja, wat is wel perfect? Lastig zeg dat Fok!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Niet zo heel grappig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Voeg me toe op msn ik troost je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Leiden - dn haag dus. Toedols.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]Niet in de buurt van Leiden, mijn broer moet morgen met de trein naar Den Haag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Voeg me toe op msn ik troost je welIs goed, geef maar (knipoogknipooghossel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@omdatappel: sorry
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Nou ja, zolang je maar niet voor een bus spring. Moet morgenochtend de 55 van Sassenheim Parklaan naar Leiden Centraal Station hebben. Hij vertrekt om 2 voor 8.quote:
Hahahaha dus als iemand die echt zelfmoord wilt plegen echt alle tegenberichtjes gaat lezen duurt het tien jaar voordat het eindelijk kanquote:
Ik gooi bom op jouw huis. Klaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je maar niet voor een bus spring. Moet morgenochtend de 55 van Sassenheim Parklaan naar Leiden Centraal Station hebben. Hij vertrekt om 2 voor 8.
Doe maar, ik woon hier:quote:
Mark.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar, ik woon hier:
Binnenhof 19
2500 EA Den Haag
Jij hebt een postbus? Wauw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar, ik woon hier:
Binnenhof 19
Postbus 20001
2500 EA Den Haag
Oh het Binnenhof was wel geloofwaardig?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt een postbus? Wauw.__! obfiyus trol is obviyus.
Jaaa. Heel erg. Ik geloofde het echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh het Binnenhof was wel geloofwaardig?
Even quoten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik woon hier
Monseigneur Nolensplein 5,
5911 GD Venlo
Mooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik woon hier
Monseigneur Nolensplein 5,
5911 GD Venlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |