Doe jij mee? NEE OPBOKKEN DAN MET STEMMEN!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland
Italië
Moldavië
Zwitserland
Noorwegen
Denemarken
Duitsland
België
Okido, nu lijstje up to date maken
Ik ben slecht op het korte termijn geheugen, anders vergeet ik wat ik wilde stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef Daaps het volgende:
Stop ff met lijstjes posten.. stelletje vmbo'ers.
Je hoeft niet mee te doen om te mogen stemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij mee? NEE OPBOKKEN DAN MET STEMMEN!
Even wachten op deze grote baas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Wacht even met stemmen.
Er is een oplossing, even geduld.
NIET SPELERS mogen ook STEMMENquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan kon je beter. Ik ben teleurgesteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb VMBO gedaan maar nog geen lijstje gepost
Kan het verleden niet veranderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
dan kon je beter. Ik ben teleurgesteld.
Als je niet meedeed mocht je ook stemmen, schat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:
En naat met zijn coole radio stem mag altijd stemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je niet meedeed mocht je ook stemmen, schat.
[..]
[..]
Oh dan stem ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je niet meedeed mocht je ook stemmen, schat.
[..]
[..]
Nee ik vind juist hoe meer stemmen hoe beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan stem ik niet![]()
Niet meespelen = niet stemmen vind ik.
Jammer dan. doe je de volgende ronde maar mee.
was een beetje moeilijk te lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat Belgie dood gaat
Ging toch om het verhaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Belgie dood met hun frietekes en wafelkes en wijvekes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |