triestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meiske woonde bij haar vader in huis. Vader is plotseling overleden. Zij heeft het huis geërfd maar kan de hoge hypotheek niet opbrengen, en zit nu in de financiële problemen. Ze heeft niet eens tijd gehad om te rouwen
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhoudenquote:
had voor mij niet gehoeven. Ik tel niet zo op die lapo's. fipo's en wat er nog meer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhouden
echt?? of een geinbericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
Er komt ijzerdraad uit Bollokus been
Neu echt..... foto op twitterquote:
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?quote:
Ik krijg de indruk dat de hechting spontaan naar buiten aan het komen is. Ik wacht op bericht terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?
Een van zijn vrienden zegt ook al dat het er 'nasty' uit is. Even wachten of ie reageertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
zal lastig zijn, gezien zijn werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhouden
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMCquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Goed afdekken met gaas en een verbandje. Moet er alleen niet een koe zijn poot weer net optrekken en zijn been als boom gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal lastig zijn, gezien zijn werk
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Het ziet er wel mooi uit. Hoe het met de faciliteiten zit, weet ik niet....Ik weet niet hoe groot het budget wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMC
Is inderdaad wel zoeken ja. Maar is ook als je doorgestuurd wordt naar een ander ziekenhuis, buiten de stad.....ff wennen.....want....alles went, behalve een v...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te makenquote:
zo ging het bij mij vroeger ook altijd. Waarom weet ik niet, maar ze wisten mij altijd te vinden, op school, op de voetbalvereniging, bij de ehbo-vereniging...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te maken
toen ik een jaar of vijf geleden nog niet zoveel werkte als nu, was ik ook altijd "de lul" leesmoeder, computermoeder, hulpmoeder met uitjes en spelletjesmiddagen, schoonmaakavonden op school, ook vonden anderen dan dat ik wel het kadootje voor de juffen/meesters kon regelen met hun verjaardagen en de adressenlijst maken. Omdat ik die lijst toch al op de computer heb, vind ik het niet zo erg, maar zeker die verjaardagskadootjes doe ik NOOIT MEER. Altijd achteraf een heleboel gedoe over, en daar hou ik neit zo vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo ging het bij mij vroeger ook altijd. Waarom weet ik niet, maar ze wisten mij altijd te vinden, op school, op de voetbalvereniging, bij de ehbo-vereniging...en ik, ik trapte er altijd wel in, had het drukker dan wanneer ik fulltime gewerkt zou hebben
![]()
Dat is ook toevallig, Zag gisteren, of vandaag?, de vooraankondiging van Het Blok op tv en moest er aan denken of jij het nog in de gaten hield.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden, ik kwam vanmiddag langs Het Blok en vergat dit keer níet om omhoog te kijken...... Hebben ze op de eerste verdieping luxaflex (van die horizontale lamellen) opgehangen.... die gaan zeker voor de retro look
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden, ik kwam vanmiddag langs Het Blok en vergat dit keer níet om omhoog te kijken...... Hebben ze op de eerste verdieping luxaflex (van die horizontale lamellen) opgehangen.... die gaan zeker voor de retro look
zelfde verhaal ja. Ik had bij de voetbalver. onder meer de taak de zieken en geblesserden een kaartje te sturen. Tot ik zelf geopereerd moest worden. Van niemand ook de medebestuursleden niet, een kaartje gehad. Was best teleurgesteld toen...Op school ging het zo'n beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen ik een jaar of vijf geleden nog niet zoveel werkte als nu, was ik ook altijd "de lul" leesmoeder, computermoeder, hulpmoeder met uitjes en spelletjesmiddagen, schoonmaakavonden op school, ook vonden anderen dan dat ik wel het kadootje voor de juffen/meesters kon regelen met hun verjaardagen en de adressenlijst maken. Omdat ik die lijst toch al op de computer heb, vind ik het niet zo erg, maar zeker die verjaardagskadootjes doe ik NOOIT MEER. Altijd achteraf een heleboel gedoe over, en daar hou ik neit zo van
Ik denk er vaak pas aan als ik al voorbij benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, Zag gisteren, of vandaag?, de vooraankondiging van Het Blok op tv en moest er aan denken of jij het nog in de gaten hield.
Bedankt voor de up-date![]()
Precies van dat spulquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaal
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaal
Stofvangers.... net als stoffen lamellen. Geef mij maar gewoon (rol)gordijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardig
die houten vind ik ook wel leuk, heb ze in mijn bijkeuken voor de ramen hangen. Zijn overigens ook krengen om schoon te maken, mja, daar is de werkster goed mee, die komt voor dat soort karweienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardig
ik heb nu kunststoflamellen en vitrages. Ben van plan. na de renovatie, verduisterende rolgordijnen te hangen en vitrage natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stofvangers.... net als stoffen lamellen. Geef mij maar gewoon (rol)gordijnen
quote:
Ik heb in de kamer overal vouwgordijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb nu kunststoflamellen en vitrages. Ben van plan. na de renovatie, verduisterende rolgordijnen te hangen en vitrage natuurlijk
schiet op joh, je ben al bijna te laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Herman met de Sigaar?
Oooooh, snel de TV aanzetten dan
Ja hoor..... crimineeltjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat hij wel raad weet met die schatjes
oh ja, da's waar ook, zou 't bijna vergeten zijn, Herman Helpt Criminelen de Horeca Inquote:
daar is ook niet veel te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
draadje Herman's Restaurant School [di 21.30]
zijn ze nu wel weg??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
bezoek kwam weer terug, was nog iets vergeten, zou nog 1 sigaretje roken en dan gaan, het zijn er drie geworden, nog net niet tegelijk
Als ze alle drie tegelijk opgestoken waren was het bezoek eerder weg geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
bezoek kwam weer terug, was nog iets vergeten, zou nog 1 sigaretje roken en dan gaan, het zijn er drie geworden, nog net niet tegelijk
kun je hem niet blokkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
twitter een reply all op vikingsmeisje.... nu gaat versabommie mij volgen.... staat straks mijn hele timeline voor met zijn ADHD-tweetjes
quote:
hij tweet zo veel niet de laatste tijd, of hij moet vandaag weer begonnen zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
twitter een reply all op vikingsmeisje.... nu gaat versabommie mij volgen.... staat straks mijn hele timeline voor met zijn ADHD-tweetjes
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij tweet zo veel niet de laatste tijd, of hij moet vandaag weer begonnen zijn
ik heb het licht even uitgedaan en de gordijnen dicht, misschien een tekenquote:
of gewoon die nieuwe pillen die beter werken in combinatie met brintaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat was ook het reply van vikingsmeisje, dat sinds hij zijn pillen combineert met brinta zijn ADHD tweetjes minder zijn
quote:
Avond Drasss en Avond Kokkiequote:
quote:
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?
Zat ze maar ergens anders op..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ons dorp heeft net 4 verharde wegen dus graafmachines om 22.30 lijkt me sterk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
OMG, krijgen we Gordon Ramsay er ook nog achteraan
Weet ik niet.... staat geen 'H'-tje bij in de gids... ik heb deze nog niet eerder gezien.quote:
quote:
hij ook jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik niet.... staat geen 'H'-tje bij in de gids... ik heb deze nog niet eerder gezien.
[..]
dat is Gordon inderdaad
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Kokje, als je ooit een sollicitatie krijgt van ene Klara, meteen afwijzen.
Niet zo onaardig he tantequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
Zou die hoer uit Boekel hierheen gekomen zijn. Moest net Fok opnieuw opstarten
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Kokje, als je ooit een sollicitatie krijgt van ene Klara, meteen afwijzen.
Dat zei je gisteravond ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn mond leeg had
![]()
boekelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
Zou die hoer uit Boekel hierheen gekomen zijn. Moest net Fok opnieuw opstarten
Topchef Klaraquote:
is niet onaardig, toch??quote:
Ik moet 't laatste kwartier nog kijken. Vielen er vandaag al mensen af?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik moet 't laatste kwartier nog kijken. Vielen er vandaag al mensen af?
Klara![]()
![]()
Grote kans dat ze nu naar een ander stadje isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is niet onaardig, toch??Jij had een hoer op je internet, zonet zat ze hier, maar heb ze teruggestuurd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Grote kans dat ze nu naar een ander stadje is
de hoerenbuurt is hier gesloten, dus niet welkomquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder geldig visum, niet welkom in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toen was ik ook blij dat mijn mond leeg was
ik denk dat wij allemaal beter kunnen koken als Klara Koequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat ik serieus beter kan koken dan Klara, dan moet je echt heel slecht
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat ik serieus beter kan koken dan Klara, dan moet je echt heel slecht
Ze heeft had tot vanavond een eigen cateringbedrijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat wij allemaal beter kunnen koken als Klara Koe
Zij is toch een prof? Wil wel graag weten in welk restaurant, weet ik zeker dat ik daar nooit heen ga
Cateringtoko, zullen wel boterhammen met pindakaas smeren voor 80+ of de plaatselijke voetbalvereniging op de zaterdagochtend..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat wij allemaal beter kunnen koken als Klara Koe
Zij is toch een prof? Wil wel graag weten in welk restaurant, weet ik zeker dat ik daar nooit heen ga
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus we zien jou eerdaags Noord-Brabant vertegenwoordigen
Ik ga dan voor 11 punten en genoeg sausquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus we zien jou eerdaags Noord-Brabant vertegenwoordigen
tafeltje dek je voor dementen zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft had tot vanavond een eigen cateringbedrijf
Zolang je het zoetje, zuurtje, zoutje en bittertje maar niet vergeetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga dan voor 11 punten en genoeg saus
ook nog nooit geprobeerd..vorig jaar was ik ergens waar ik mensen roggebrood met honing zag eten. Heb het geprobeerd, en smaakt bestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Cervelaat met honing.... dat is een combi die ik eens moet proberen
Roggebrood met kaas + honingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook nog nooit geprobeerd..vorig jaar was ik ergens waar ik mensen roggebrood met honing zag eten. Heb het geprobeerd, en smaakt best
dat ga ik ook eens proberenquote:
wel scherpe mosterd op het spekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
krijg trek van al die kaas/honing/roggebrood dingen. Ik ga effe roggebrood met katenspek maken en eentje met kaas en honing. Dat laatste nog nooit op, maar 't klinkt lekker
Ik heb bugles met alpenkaasquote:
met katenspek is ook lekker ,maar wel erg vet, zo laat op de avondquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
krijg trek van al die kaas/honing/roggebrood dingen. Ik ga effe roggebrood met katenspek maken en eentje met kaas en honing. Dat laatste nog nooit op, maar 't klinkt lekker
Vettebek is nooit erg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
met katenspek is ook lekker ,maar wel erg vet, zo laat op de avond
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daarom moet de mosterd erop..... schijnt het vet af te breken (heb ik ook gehoord van een Gulpener mosterdmaker)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel scherpe mosterd op het spek
wat is dat??quote:
zuur breekt vet af hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet de mosterd erop..... schijnt het vet af te breken (heb ik ook gehoord van een Gulpener mosterdmaker)
Kan toch.... is gewoon slootwaterquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel scherpe mosterd op het spek
quote:
alleen goed voor Mousequote:
een half plaatjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broodje vlees, jonguh kut
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
broodje bapauquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alcohol in een moslimland en dan ook nog in Petraquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan toch.... is gewoon slootwater
Volgens mij ook voor Kok hoor.... die wil ook graag dat het vet uit de shoarma over zijn kin druiptquote:
maaskantenaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als ik maar genoeg zuur erbij eet, kan ik lekker vette hap blijven etenquote:
bij shoarma wel jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ook voor Kok hoor.... die wil ook graag dat het vet uit de shoarma over zijn kin druipt
* Ceetje.. grijpt de pot augurken....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dus als ik maar genoeg zuur erbij eet, kan ik lekker vette hap blijven eten![]()
masseert hij dan ook met zijn bekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ook voor Kok hoor.... die wil ook graag dat het vet uit de shoarma over zijn kin druipt
ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar kom ik vaak....... met 80km/h voorbij.
dippen in de pindakaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. grijpt de pot augurken....
Neu joh...... paneren met vlokkuhquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. grijpt de pot augurken....
Giants verloren Kokjequote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
heeft de bakker gister nog gewonnen?
ik heb wel eens gehoord over een dieet waarbij je 's ochtends eerst een glas grapefruitsap moet drinken. Het zure zou je maag samenknijpen, zodat je niet zoveel trek meer had????????quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je valt af terwijl je eet, mekkelijk toch
majo van de boemerangggggggggggg, ik doe meeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehoord over een dieet waarbij je 's ochtends eerst een glas grapefruitsap moet drinken. Het zure zou je maag samenknijpen, zodat je niet zoveel trek meer had????????
Ik houd het wel bij zuur bij mijn vette hap
Accuzuur werkt ook prima. Rot meteen ook alles weg van binnen, val je 5x zo snel afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehoord over een dieet waarbij je 's ochtends eerst een glas grapefruitsap moet drinken. Het zure zou je maag samenknijpen, zodat je niet zoveel trek meer had????????
Ik houd het wel bij zuur bij mijn vette hap
hij kan beter stopen met tennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keihard gefaald, 1-3 verlies van één of andere gast uit het Midden-Oosten.....
truste Kaatjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga afsluiten hier, moet morgen bijtijds opstaan, dus tijd om te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Accuzuur werkt ook prima. Rot meteen ook alles weg van binnen, val je 5x zo snel af
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
majo van de boemerangggggggggggg, ik doe meeeeeeeeeeee
Trusten slaapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Accuzuur werkt ook prima. Rot meteen ook alles weg van binnen, val je 5x zo snel af
truste kaatje, geen accuzuur nemen hè, die drinkt Drasss maar lekker zelf opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je toch leuk, kreunende vrouwenquote:
Jahoor, niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vind je toch leuk, kreunende vrouwen
Ik mag Peer wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
die ik nu zie wordt ik niet warm van
Zak spekjes kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
pffff, onze jongste zit in groep 4 nu, dat betekent de tafels leren, moeten ze binnen 4 maanden geautomatiseerd kunnen. De tafel van 1, 2,3,4,5 en 10
Was bij de oudste een drama, hoop dat het met de jongste dus beter gaat
Bij mijn zusje hangen de tafels op het toilet. Zelfs die van 7 zit ze regelmatig nog hardop op te dreunenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
pffff, onze jongste zit in groep 4 nu, dat betekent de tafels leren, moeten ze binnen 4 maanden geautomatiseerd kunnen. De tafel van 1, 2,3,4,5 en 10
Was bij de oudste een drama, hoop dat het met de jongste dus beter gaat
De jongste (van de twee oudsten) is daar ook geen ster in hoor. Beginnen met tafel van 1 en 10, dan 2 en 4 en dan 5quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
de oudste is gewoon geen ster in rekenen. Duurt bij haar gewoon wat langer voor 't kwartje valt, ze komt er wel, het duurt gewoon wat langer, heeft veel uitleg nodig, waar in de klas niet altijd tijd voor is (zeker niet als er 30 in de klas zitten)
je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zo weer een happy Gordon einde....
Ik kan met een gerust hart gaan![]()
trusten allemaal
trustequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zo weer een happy Gordon einde....
Ik kan met een gerust hart gaan![]()
trusten allemaal
ik zit de hele tijd al te zoeken daar in die topicindex, maar kon hem niet vinden. Hoe doe jij dat toch altijd?? zo snel de topics vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
Het Blok Nieuw seizoen Het Blok op komst
Leert ze van Bart Padawan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd al te zoeken daar in die topicindex, maar kon hem niet vinden. Hoe doe jij dat toch altijd?? zo snel de topics vinden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zit de hele tijd al te zoeken daar in die topicindex, maar kon hem niet vinden. Hoe doe jij dat toch altijd?? zo snel de topics vinden
Dat dusquote:
o diequote:
dat is nog eens teamworkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, vele handen...... enzeau
keuken snel opgeruimd, Kids hadden de vaatwasser al gedaan, mark het aanrecht, ikke alleen de kokert nog![]()
![]()
dus nu eerst
nu zie ik het ook, maar ze heeft daar al eens over verteldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe en wat, maar zie iets onder haar naam staanmeer niet.
Ik zit nu even snel een shoarmawrap naar binnen te werken. Heb weer het SST gevoelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, vele handen...... enzeau
keuken snel opgeruimd, Kids hadden de vaatwasser al gedaan, mark het aanrecht, ikke alleen de kokert nog![]()
![]()
dus nu eerst
ooooh, dan moeten we straks weer aan de wijn, met wortelsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nu even snel een shoarmawrap naar binnen te werken. Heb weer het SST gevoel
Vandaar dat ik het wist, mijn geheugenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nu zie ik het ook, maar ze heeft daar al eens over verteld
dat heb ik gemist dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het wist, mijn geheugen
Geen idee, dat heb ik echt nog nooit gekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik gemist dan.
Maar Padawan is iets uit Star Wars volgens mij, met Yoda
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik gemist dan.
Maar Padawan is iets uit Star Wars volgens mij, met Yoda
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
heb vanmiddag een nieuwe laptop gekocht. Manlief opperde dat een paar maanden geleden nog, maar vond het wel zonde. Nu sprak hij er niet meer over, zit ik te zeiken dat ik graag een nieuwe wilde....vrouwen![]()
.......
in theorie zou jouw geheugen ook het best moeten zijn. Jij bent de jongste van ons, ik mag het meest vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het wist, mijn geheugen
Yoda isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een padawan is een leerling van Yoda
toen de eerste films van Star Wars uitkwamen zat jij nog in de luiers volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik echt nog nooit gekeken.
is ook zo, groot gelijk. Had een mooie gezien van sony een Divio of zoiets. In een witte uitvoering en voelde ook gewoon lekker aan je polsen, die grotere plaat voor het toetsenbord, maar om een beetje te spelen toch iets teveel geldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Maareeeeh, leuk voor je!!
ik ga morgen effe de supergrote/snelle laptop van m'n ouders oppikken. Zijn toch op vakansie, zund toch om dat ding daar te laten staan verstoffen
Is dat al 41 jaar oud dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen de eerste films van Star Wars uitkwamen zat jij nog in de luiers volgens mij
ik heb er voor mijn ouders een bij de Aldi gehaald, een Medion, viel qua prijs mee, het ding is echt super, en voor dat geld..........quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is ook zo, groot gelijk. Had een mooie gezien van sony een Divio of zoiets. In een witte uitvoering en voelde ook gewoon lekker aan je polsen, die grotere plaat voor het toetsenbord, maar om een beetje te spelen toch iets teveel geld
quote:
A New Hope 1977quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
1e film 197...nog wat (geen zin om te goochelen)
zal dan wel in een periode zijn geweest, dat ik er nog niet aan dacht een andere te kopen, of....dat ik het even niet kon missenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er voor mijn ouders een bij de Aldi gehaald, een Medion, viel qua prijs mee, het ding is echt super, en voor dat geld..........
begin dit jaar zijn op ons werk alle laptops vervangen, je kon dan je eigen laptop kopen, voor 100 eurie als je wilde. Die van mij was pas 1 jaar oud. Ik vind het alleen fijn aan de laptop van mijn ouders dat het toetsenbord en scherm lekker groot zijn en dat er ook een numeriek gedeelte net zoals op een gewoon toetsenbord zitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal dan wel in een periode zijn geweest, dat ik er nog niet aan dacht een andere te kopen, of....dat ik het even niet kon missen
dat heb ik nu ook inderdaad. Vond het altijd zo last met bijvoorbeeld internetbankieren. dan pakte ik altijd de grote pc. Ik moest voor mezelf wel een excuus verzinnen om een andere te kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
begin dit jaar zijn op ons werk alle laptops vervangen, je kon dan je eigen laptop kopen, voor 100 eurie als je wilde. Die van mij was pas 1 jaar oud. Ik vind het alleen fijn aan de laptop van mijn ouders dat het toetsenbord en scherm lekker groot zijn en dat er ook een numeriek gedeelte net zoals op een gewoon toetsenbord zit
het was erg mooi fietsweer, vanmiddag gezond gedaan en op de koffie gegaan op de fiets, boodschappeng gedaan op de fiets, ik vond ineens dat ik moest fietsen.quote:
van mij mag je hoor, laat zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga hier wel spoilen zonder spoiler hoor
Vanochtend een hele mooi rolwolk boven Amsterdam gezienquote:
ik dacht, ik help je evenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga hier wel spoilen zonder spoiler hoor
dus geen burberry broek, trui, pet en schoenen, jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
Dinsdag gaan we golfen. Pitch en Putt, wat Kokkie aanbevolen had. We gaan in Nijmegen en samen met mijn oudste zoon en zijn vriendin. Lijkt me best leuk. Hoeft ook geen gepaste kleding, mag gewoon in spijkerbroek
Ohja? En geen picssss..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanochtend een hele mooi rolwolk boven Amsterdam gezien
ja, of over een opmerking over luxaflex. Schuin tegenover ons zijn ze ook aan het verbouwen, hebben ook zolang zo'n heel ouderwets oranje rolgordijn voor het raam gehangen wat ze van iemand gehad hebben, misschien hebben die lui dat daarom ook wel gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht, ik help je even. Dat gezeur over foto's
Alsof het niet op het nieuws zou komen als plots een muur van een woning dat in een tv-programma wordt gebruikt zou instortenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht, ik help je even. Dat gezeur over foto's
Alsof Net5 dat niet al vantevoren laat zien
Zijn niet goed geluktquote:
allemaal niet nodig nee. Het lijkt ons ook wel leuk, bovendien is het best goedkoop, gemiddeld 15 euro per persoon, voor 18 holes. Zijn dan wel kleinere dan bij gewoon golfen, maar we zijn dan ook beginnersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus geen burberry broek, trui, pet en schoenen, jammer![]()
Maar het is wel leuk hoor, wij hebben dat met 't werk verscheidene keren gedaan (heb met m'n baas een keer een golftournooi meegelopen, mocht omdat ik het had moeten organiseren).
zou hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof het niet op het nieuws zou komen als plots een muur van een woning dat in een tv-programma wordt gebruikt zou instorten
alleen als er dooien vallenquote:
En anders zorg ik er wel voor dat de foto's bij AT5 terechtkomenquote:
zo moet het. willen de nieuwszenders geen sensatie, dan zorgt Mouse er wel persoonlijk voorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En anders zorg ik er wel voor dat de foto's bij AT5 terechtkomen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo moet het. willen de nieuwszenders geen sensatie, dan zorgt Mouse er wel persoonlijk voor![]()
ja, dat heb ik ook, kan ze neit zo goed peilen daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Wel even wennen bij Het Blok, weet nog niet hoe ik sommige posts moet lezen
Komt vanzelf wel. Zitten zo te zien/lezen nogal wat oudgedienden. Die weten waarschijnlijk niet of wij gewoon serieus leuk mee willen posten of aan het trollen zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook, kan ze neit zo goed peilen daar.
ik ben niet aan het trollen, maar ik ga daar niet zitten posten van: goh, strak wandjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Zitten zo te zien/lezen nogal wat oudgedienden. Die weten waarschijnlijk niet of wij gewoon serieus leuk mee willen posten of aan het trollen zijn
Ik zeg toch niet dat we aan het trollen zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben niet aan het trollen, maar ik ga daar niet zitten posten van: goh, strak wandje
zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat we aan het trollen zijn![]()
Ik zeg alleen maar dat zij waarschijnlijk ons ook nog even moeten peilen
En dat weten ze dus nog niet hè, we moeten gewoon even aan elkaar wennenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het nietik wil alleen zeggen: als je een melige opmerking maakt of erop hoopt dat ze als gekken op de spullen afvliegen, dat ze niet meteen denken dat je aan het trollen bent
Het klinkt alsof je aan het daten bent en waar eerst een grap gemaakt moet worden voordat het echt losgaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat weten ze dus nog niet hè, we moeten gewoon even aan elkaar wennen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je aan het daten bent en waar eerst een grap gemaakt moet worden voordat het echt losgaat
je hebt zo wel kans om het programma ook echt goed te volgen, bij SST en topsjef ben je vaak meer met fok lezen bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je aan het daten bent en waar eerst een grap gemaakt moet worden voordat het echt losgaat
Topsjef valt nog wel mee, SST was onmogelijk te kijken als je in de COS aan het posten was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt zo wel kans om het programma ook echt goed te volgen, bij SST en topsjef ben je vaak meer met fok lezen bezig
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt zo wel kans om het programma ook echt goed te volgen, bij SST en topsjef ben je vaak meer met fok lezen bezig
Die Topclasses zijn thuis ook niet na te doen. Ze zeggen zelden iets over verhoudingen of hoeveelheden. Is Masterchef AUS een stuk beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
KloptAlhoewel ik Topchef qua niveau niet hoog genoeg vind om het super leerzaam te maken. Dan is FOK! prima om erbij te hebben.
dat vind ik ook een nadeel !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die Topclasses zijn thuis ook niet na te doen. Ze zeggen zelden iets over verhoudingen of hoeveelheden. Is Masterchef AUS een stuk beter
Duivelse eitjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook een nadeel !
Muisje, heb jij die eitjes met gehakballetjes nog gemaakt (weet niet meer hoe ze heten![]()
dat leek me wel erg lekker
Als ik dat huur kan krijgen ben ik al blijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
50m2 is heel normaal voor een koopappartement in die buurt
Er werd een opmerking gemaakt door een van de stellen dat 50m2 normaal gesproken het oppervlak is van een woonkamer en nu moet er een hele woning in passenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik dat huur kan krijgen ben ik al blij
kun je me de ingrediënten misschien een keertje mailenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duivelse eitjes![]()
Wil ik van het weekend doen...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er werd een opmerking gemaakt door een van de stellen dat 50m2 normaal gesproken het oppervlak is van een woonkamer en nu moet er een hele woning in passen
Kan ook nog, sta je als Amsterdammer ongeveer 8 jaar op de wachtlijst
Je hebt mailquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kun je me de ingrediënten misschien een keertje mailenheb er ook zin an
Mijn briefje waarop ik de ingredienten had geschreven ben ik kwijt
thankxquote:
Oh, en in plaats van het gehakt zelf te maken kan je ook gewoon half-om-half kopen en daarvan de helft even kort in de keukenmachine fijner pulserenquote:
als in e-mail, ja op je nieuwe adresquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thankx![]()
eeeeh, je bedoelt als in e-mail ? of PM? Heb nieuw mailadres (dacht dat ik je dat had doorgegeven)
oke, thanks, joepiesie beetje trager dan denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als in e-mail, ja op je nieuwe adres
ze zegt altijd wel gedag, dus ik denk het niet, misschien visite, of een kort tukje op de bank?quote:
Zal wel visite of telefoon zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zegt altijd wel gedag, dus ik denk het niet, misschien visite, of een kort tukje op de bank?
vertel ze dan hier maar, je mag niet spoilen daar hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zal trouwens wel blij zijn als mijn zusje van vakantie terug is. Die heeft echt goede contacten in de buurt dus weet mij de juicy roddels over het blok wel te vertellen
Via twitterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vertel ze dan hier maar, je mag niet spoilen daar he
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken. Wat als een licht hoofdpijntje begon, is inmiddels flinke hoofdpijn![]()
truste allemaal en tot morgen weer![]()
![]()
![]()
Ha ha..... machoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk joh. Ik ga altijd als laatste weg hier.
Meestal wel ja. Was het echt een rolwolk??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Drassss...... een rolwolk gaat toch meestal vooraf aan een flinke regenbui?
Zag eruit als een horizontale tornado .... buienradar gaf later in Amsterdam noord wel een flinke bui aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Was het echt een rolwolk??
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
kom ff truste zeggen. De laptop was helemaal vastgelopen. Hij doet het weer, maar nu heb ik geen zin meer, ga hem afsluiten
Uhm? Rotatie te zien of zag je onder de bui gewoon wat Scud zitten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag eruit als een horizontale tornado .... buienradar gaf later in Amsterdam noord wel een flinke bui aan.
Wat is Scud? (anders dan een raket)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhm? Rotatie te zien of zag je onder de bui gewoon wat Scud zitten?
Truste Kaat! Houdoe!
Van die "fluffie" wolkjes onder een bui. Die gaan vaak omhoog of omlaagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat is Scud? (anders dan een raket)
Mogge Cheffiequote:
zekerdsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogge CheffieLekker uitgeslapen
Die zaten 'erachter' niet onder.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van die "fluffie" wolkjes onder een bui. Die gaan vaak omhoog of omlaagOf doen helemaal niks
Gewoon zoals je het zegt, lijkt het me sterk dat het echt spektakel wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zaten 'erachter' niet onder.....
dacht ik ook al, maar één van mijn collega's was overtuigd dat het een rolwolk was. Geprobeerd foto's te maken om die aan de experts hier voor te leggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon zoals je het zegt, lijkt het me sterk dat het echt spektakel was
Ik doe het gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
He.... n.a.v. de regelmatige posts dat sommigen verbaast zijn dat de RLS SC nog bestaat had ik voor de komende topics de volgende countdown TT in gedachten.
"RLS SC #1295 - Nog 5 te gaan tot 1300" en de daarop volgende
"RLS SC #1296 - Nog 4 te gaan tot 1300" etc.
En dan voor #1300 een leuke TT verzinnen...
Wat vinden jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |