triestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meiske woonde bij haar vader in huis. Vader is plotseling overleden. Zij heeft het huis geërfd maar kan de hoge hypotheek niet opbrengen, en zit nu in de financiële problemen. Ze heeft niet eens tijd gehad om te rouwen
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhoudenquote:
had voor mij niet gehoeven. Ik tel niet zo op die lapo's. fipo's en wat er nog meer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja... ik dacht laat ik mij maar even inhouden
echt?? of een geinbericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
Er komt ijzerdraad uit Bollokus been
Neu echt..... foto op twitterquote:
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?quote:
Ik krijg de indruk dat de hechting spontaan naar buiten aan het komen is. Ik wacht op bericht terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat eng. Is hij al terug naar een arts geweest? enne...hoe kon dat gebeuren dan?
Een van zijn vrienden zegt ook al dat het er 'nasty' uit is. Even wachten of ie reageertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
heb even naar de foto gekeken. Ziet er toch wel raar uit. Hoop dat hij zo verstandig is een arts te bezoeken..Net wat jij zei. Infectiegevaar
zal lastig zijn, gezien zijn werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijnt er op deze manier uit te moeten komen. Moet het alleen goed schoonhouden
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMCquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Goed afdekken met gaas en een verbandje. Moet er alleen niet een koe zijn poot weer net optrekken en zijn been als boom gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal lastig zijn, gezien zijn werk
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
Ben vanavond voor het eerst in ons nieuwe ziekenhuis geweest. Wat een bakbeest is dat geworden zeg. Wij hadden hier eerst 3 minder grote ziekenhuizen, deze zijn nu één ziekenhuis geworden in een geheel nieuw complex
Het ziet er wel mooi uit. Hoe het met de faciliteiten zit, weet ik niet....Ik weet niet hoe groot het budget wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw ziekenhuis heeft in ieder geval ook nieuwe faciliteiten. Ik ben zelf in ieder geval blij dat ik meestal naar het OLVG mag, is net een dorp vergeleken bij AMC en VUMC
Is inderdaad wel zoeken ja. Maar is ook als je doorgestuurd wordt naar een ander ziekenhuis, buiten de stad.....ff wennen.....want....alles went, behalve een v...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niks dat nieuwe ziekenhuisalleen maar een hoop gezoek
![]()
goeienaaf, ik ben weer van de partij![]()
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te makenquote:
zo ging het bij mij vroeger ook altijd. Waarom weet ik niet, maar ze wisten mij altijd te vinden, op school, op de voetbalvereniging, bij de ehbo-vereniging...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
achja, weer een berg info, en gezellig geouwehoerd met wat andere moeders. Ook meteen weer voor de kar gespannen om een nieuwe adressenlijst te maken
toen ik een jaar of vijf geleden nog niet zoveel werkte als nu, was ik ook altijd "de lul" leesmoeder, computermoeder, hulpmoeder met uitjes en spelletjesmiddagen, schoonmaakavonden op school, ook vonden anderen dan dat ik wel het kadootje voor de juffen/meesters kon regelen met hun verjaardagen en de adressenlijst maken. Omdat ik die lijst toch al op de computer heb, vind ik het niet zo erg, maar zeker die verjaardagskadootjes doe ik NOOIT MEER. Altijd achteraf een heleboel gedoe over, en daar hou ik neit zo vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo ging het bij mij vroeger ook altijd. Waarom weet ik niet, maar ze wisten mij altijd te vinden, op school, op de voetbalvereniging, bij de ehbo-vereniging...en ik, ik trapte er altijd wel in, had het drukker dan wanneer ik fulltime gewerkt zou hebben
![]()
Dat is ook toevallig, Zag gisteren, of vandaag?, de vooraankondiging van Het Blok op tv en moest er aan denken of jij het nog in de gaten hield.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden, ik kwam vanmiddag langs Het Blok en vergat dit keer níet om omhoog te kijken...... Hebben ze op de eerste verdieping luxaflex (van die horizontale lamellen) opgehangen.... die gaan zeker voor de retro look
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden, ik kwam vanmiddag langs Het Blok en vergat dit keer níet om omhoog te kijken...... Hebben ze op de eerste verdieping luxaflex (van die horizontale lamellen) opgehangen.... die gaan zeker voor de retro look
zelfde verhaal ja. Ik had bij de voetbalver. onder meer de taak de zieken en geblesserden een kaartje te sturen. Tot ik zelf geopereerd moest worden. Van niemand ook de medebestuursleden niet, een kaartje gehad. Was best teleurgesteld toen...Op school ging het zo'n beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen ik een jaar of vijf geleden nog niet zoveel werkte als nu, was ik ook altijd "de lul" leesmoeder, computermoeder, hulpmoeder met uitjes en spelletjesmiddagen, schoonmaakavonden op school, ook vonden anderen dan dat ik wel het kadootje voor de juffen/meesters kon regelen met hun verjaardagen en de adressenlijst maken. Omdat ik die lijst toch al op de computer heb, vind ik het niet zo erg, maar zeker die verjaardagskadootjes doe ik NOOIT MEER. Altijd achteraf een heleboel gedoe over, en daar hou ik neit zo van
Ik denk er vaak pas aan als ik al voorbij benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, Zag gisteren, of vandaag?, de vooraankondiging van Het Blok op tv en moest er aan denken of jij het nog in de gaten hield.
Bedankt voor de up-date![]()
Precies van dat spulquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaal
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
luxaflex ken ik nog wel hoor, hadden wij vroeger thuis ook, van die hele lelijke lichtgroene, ze waren volgens mij van een soort dun metaal
Stofvangers.... net als stoffen lamellen. Geef mij maar gewoon (rol)gordijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardig
die houten vind ik ook wel leuk, heb ze in mijn bijkeuken voor de ramen hangen. Zijn overigens ook krengen om schoon te maken, mja, daar is de werkster goed mee, die komt voor dat soort karweienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
K..dingen om schoon te maken. Bij ons aan de overkant hebben ze nu van die brede, houten hangen. Mijn man vindt ze afschuwelijk, ik vind ze wel aardig
ik heb nu kunststoflamellen en vitrages. Ben van plan. na de renovatie, verduisterende rolgordijnen te hangen en vitrage natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stofvangers.... net als stoffen lamellen. Geef mij maar gewoon (rol)gordijnen
quote:
Ik heb in de kamer overal vouwgordijnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb nu kunststoflamellen en vitrages. Ben van plan. na de renovatie, verduisterende rolgordijnen te hangen en vitrage natuurlijk
schiet op joh, je ben al bijna te laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Herman met de Sigaar?
Oooooh, snel de TV aanzetten dan
Ja hoor..... crimineeltjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk dat hij wel raad weet met die schatjes
oh ja, da's waar ook, zou 't bijna vergeten zijn, Herman Helpt Criminelen de Horeca Inquote:
daar is ook niet veel te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
draadje Herman's Restaurant School [di 21.30]
zijn ze nu wel weg??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
bezoek kwam weer terug, was nog iets vergeten, zou nog 1 sigaretje roken en dan gaan, het zijn er drie geworden, nog net niet tegelijk
Als ze alle drie tegelijk opgestoken waren was het bezoek eerder weg geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
bezoek kwam weer terug, was nog iets vergeten, zou nog 1 sigaretje roken en dan gaan, het zijn er drie geworden, nog net niet tegelijk
kun je hem niet blokkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
twitter een reply all op vikingsmeisje.... nu gaat versabommie mij volgen.... staat straks mijn hele timeline voor met zijn ADHD-tweetjes
quote:
hij tweet zo veel niet de laatste tijd, of hij moet vandaag weer begonnen zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
twitter een reply all op vikingsmeisje.... nu gaat versabommie mij volgen.... staat straks mijn hele timeline voor met zijn ADHD-tweetjes
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij tweet zo veel niet de laatste tijd, of hij moet vandaag weer begonnen zijn
ik heb het licht even uitgedaan en de gordijnen dicht, misschien een tekenquote:
of gewoon die nieuwe pillen die beter werken in combinatie met brintaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat was ook het reply van vikingsmeisje, dat sinds hij zijn pillen combineert met brinta zijn ADHD tweetjes minder zijn
quote:
Avond Drasss en Avond Kokkiequote:
quote:
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?
Zat ze maar ergens anders op..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en hoe gaat dat dan als internet hoerig doet? Zit er dan zo'n meid op je lijn ofzo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ons dorp heeft net 4 verharde wegen dus graafmachines om 22.30 lijkt me sterk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
OMG, krijgen we Gordon Ramsay er ook nog achteraan
Weet ik niet.... staat geen 'H'-tje bij in de gids... ik heb deze nog niet eerder gezien.quote:
quote:
hij ook jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik niet.... staat geen 'H'-tje bij in de gids... ik heb deze nog niet eerder gezien.
[..]
dat is Gordon inderdaad
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Kokje, als je ooit een sollicitatie krijgt van ene Klara, meteen afwijzen.
Niet zo onaardig he tantequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
Zou die hoer uit Boekel hierheen gekomen zijn. Moest net Fok opnieuw opstarten
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Kokje, als je ooit een sollicitatie krijgt van ene Klara, meteen afwijzen.
Dat zei je gisteravond ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn mond leeg had
![]()
boekelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
Zou die hoer uit Boekel hierheen gekomen zijn. Moest net Fok opnieuw opstarten
Topchef Klaraquote:
is niet onaardig, toch??quote:
Ik moet 't laatste kwartier nog kijken. Vielen er vandaag al mensen af?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik moet 't laatste kwartier nog kijken. Vielen er vandaag al mensen af?
Klara![]()
![]()
Grote kans dat ze nu naar een ander stadje isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is niet onaardig, toch??Jij had een hoer op je internet, zonet zat ze hier, maar heb ze teruggestuurd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Grote kans dat ze nu naar een ander stadje is
de hoerenbuurt is hier gesloten, dus niet welkomquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder geldig visum, niet welkom in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toen was ik ook blij dat mijn mond leeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |