Dat sowieso, denk dat je er ook meer aan zal hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Een SSD blijft met de huidige prijzen natuurlijk nog wel een 'luxe'-product, maar in het vorige topic wilde ik meer zeggen dat je beter je geld aan een SSD kunt uitgeven, dan aan een i7 2600K.
eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Een SSD blijft met de huidige prijzen natuurlijk nog wel een 'luxe'-product, maar in het vorige topic wilde ik meer zeggen dat je beter je geld aan een SSD kunt uitgeven, dan aan een i7 2600K.
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
meh, ik wacht nog even met een SSD, heb er toch al geen ruimte voor atm.
haha, ik keek ook al op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.
Ik heb al HDD's gelegd tussen de wirwar aan draden, ik denk niet dat ik de kast nog dicht kan drukken als ik er een SSD bij tussen stop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Je zou een SSD met dubbelzijdige tape zelfs vast kunnen maken, geen ruimte hebben is een beetje een kut excuus.
Zijn inderdaad nog ontzettend duur ja, compleet met je eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Mday het volgende:
[..]
haha, ik keek ook al op.
financiele ruimte dan
Lekkere airflow heb je dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb al HDD's gelegd tussen de wirwar aan draden, ik denk niet dat ik de kast nog dicht kan drukken als ik er een SSD bij tussen stop.
intel's schijnen de topklasse zo ongeveer te zijn. OCZ vertex hobbelt daar achter ergens, maar zijn zeker een goeie 2de keusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:00 schreef Mday het volgende:
Ik hoor dat de Intels het goed doen, en de OCZ Vertexes (hoewel...)
Prijsbewust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje dom bezig.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prijsbewust.![]()
Van een SSD gaat mijn fps niet omhoog in 3d games. Die 30 seconden die ik verlies met opstarten van Windows overleef ik wel hoor
Wanneer gebruik je een swapfile met +4GB ram?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
De echte winst zit em in een enorm snelle swapfile
Waarom de high-end en niet de gewone dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef Mday het volgende:
jawel, maar ik zou je aanraden om het hi-end te doen met hier en daar voorkeurtweaks. hoeft niet duur te zijn.
Dunnow, hij projecteert zijn eigen ideeėn op anderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Waarom de high-end en niet de gewone dan?
De echte winst zit 'm in de beurzen van de SSD-makers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
wat bedoel je daarmeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dunnow, hij projecteert zijn eigen ideeėn op anderen.
Het is heul geen early adopten meer hoor. En het is toch echt wel een beetje boel veel sneller..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De echte winst zit 'm in de beurzen van de SSD-makers.![]()
Maar het is een prima ontwikkeling hoor, de SSD. Ik hoef alleen voor het kleine voordeel niet zo nodig tot de early adopters te behoren.
Het zijn nog steeds erg kleine schijven voor veel geld. Nog niet bepaald mainstream. En voor een game-pc is het niet meer dan een gimmick, zoals gezegd: je fps wordt er echt niet hoger door.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Het is heul geen early adopten meer hoor. En het is toch echt wel een beetje boel veel sneller..
gebruik je swap file dan? hier issie zo klein mogelijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Vroegāh, toen mensen nog niet 4+GB in hun systeem hadden /quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik je swap file dan? hier issie zo klein mogelijk...
was meer de vraag of Skull-Splitter zijn swap file gebruikt, niet in het algemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vroegāh, toen mensen nog niet 4+GB in hun systeem hadden /
Yup, Bulldozer. Eerste echt nieuwe ontwerp sinds eeuwen van AMD. Maar eerlijk gezegd heb ik er niet echt veel vertrouwen in.quote:
Ik was er al bang voor. 300 eu zou in zo'n geval wel verschrikkelijk overpriced zijnquote:Bulldozer comes on September 19th
Written by Fuad Abazovic
Eight cores for desktop
AMD's A-list is currently seeing what we know as Bulldozer at a secret presentation in Huston, Texas. They will be showed AMD's much delayed answer to Core i7 and Core i5 processors but our multiple, well informed sources claim that it won’t be able to beat the Core i7 second generation, Sandy Bridge core. However not everything is lost as AMD's six and eight-core CPUs will end up significantly cheaper and will offer pretty good value for money.
The issue is the IPC, instructions per clock don’t perform as well we they should and they cannot do enough calculations fast to beat Intel's current offering. Let’s not even mention that the third generation of Core i7, Ivy Bridge at 22nm will be even faster. And there is Sandy Bridge E coming to take over the crown lead.
AMD at least got its act together and can produce this rather complicated chip in volume, as our sources claim that Bulldozer yields are at good levels, and that they are in much better shape than Llano, AMD’s A-series APU.
The good thing is that this chip is showing its face after a two year delay. Bear in mind that Bulldozer is the first massive change of AMD core after K8 and K10 and that it has to last for a very long time.
Als dat artikel enigszins klopt gaat het concurrentie worden met de 2500/2600K, en dat zijn eigenlijk niet eens de topmodellen van Intel. Die komen binnenkort pas (ook vreemd overigens dat je je topmodellen van een bepaalde generatie CPU's zowat een jaar later introduceert dan de midrange en budget, maar goed, van AMD hadden ze toch niks te vrezen en ze kunnen dus doen wat ze willenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Zou prettig zijn. Concurrentie op topmodellen is altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |