Moeten de kandidaten maar niet zo'n stomme naam hebbenquote:
Haha echt he, laat hem maar in die waanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Klara is weg en dus denkt rob dat hij een plaatsje hoger staat...hoe dom is hij..
1quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar gaat er morgen 1 iemand raus of gaan er toch gewoon 2. Lijkt mij 1 toch?
quote:
Ook iets waarbij je zeker weet dat de chefs er helemaal niet achter staan.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook iets waarbij je zeker weet dat de chefs er helemaal niet achter staan.
Optie A: Je doet het zelf, alles vers en op smaak gebracht
Optie B: Je koopt een potje in de winkel
En dan moeten zij het presenteren alsof ze gelijk aan elkaar zijn
Morgen pas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef SiGNe het volgende:
En hadden er vandaag niet al 2 uit gemoeten? of is dat morgen pas?
Die rauwe kip zag ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Potje kipkruiden kopen en op m'n kip smeren vind ik nou niet echt topchef waardig.
In die 10 minuten hadden ze ook iets met verse kruiden kunnen maken.
Overigens zag ik bij Kranenborg ook stukjes rauwe kip.
Dat deden ze niet he..ze maakten het zelf, maar zeiden dat je het OOK in een potje kan kopen. Zoals ik al zei is het totale onzin dat het van dezelfde kwaliteit is, maar ja..it's all about the money, money, money..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Potje kipkruiden kopen en op m'n kip smeren vind ik nou niet echt topchef waardig.
In die 10 minuten hadden ze ook iets met verse kruiden kunnen maken.
Overigens zag ik bij Kranenborg ook stukjes rauwe kip.
kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef zoem het volgende:
In het stukje waar hij het bot verwijderde zag je inderdaad rauw vlees. Maar volgens mij deed hij de kip daarna nog wel even in de pan![]()
Wat een afgang om voor zo'n sponsor verplicht reclame te moeten maken voor troep uit een potje.quote:En kruidenpotjes zijn inderdaad chefonwaardig
Ja, ik ken hem ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben nu een oude aflevering van Herman den Blijker aan het kijken maar volgens mij staat in die keuken een oude kandidaat van Topchef. Nog iemand die hem herkent ? (Die jongen met dat donkere haar die zegt dat hij 19 is)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/028184dd-5f71-35f0-a61b-f69ff3831e14/
Op ongeveer 1 min 30.
Nee hoor, Er lag al alleen een karkas en daarvan moesten ze een borstfiletje afsnijden grillen in de pan. Daarvoor is 10 minuten genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef roos85 het volgende:
In 10 minuten een kip uitbenen en bakken, wat een opdracht
Dat zouden ze net zo goed elke dag kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Die gast had altijd geniale uitspraken toch? Mensen met de smaak van een bushokjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gevonden :
http://rtl.nl/huistuinkeu(...)/sz2011wk3_corne.xml
De kip van Kraan was ook niet helemaal gaar, en hij had nog wel hulp..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Er lag al alleen een karkas en daarvan moesten ze een borstfiletje afsnijden grillen in de pan. Daarvoor is 10 minuten genoeg.
Het kan niet allemaal super gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
De kip van Kraan was ook niet helemaal gaar, en hij had nog wel hulp..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:56 schreef franklop het volgende:
Ik vanmorgen toen ik ontbijt aan het maken was. "Frank wat doe je op je brood vanmorgen? Kaas, dacht ik eerst. Vervolgens heel nors hardop: "Nee, vlokken!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:56 schreef franklop het volgende:
Ik vanmorgen toen ik ontbijt aan het maken was. "Frank wat doe je op je brood vanmorgen? Kaas, dacht ik eerst. Vervolgens heel nors hardop: "Nee, vlokken!"
quote:
En al de 2e keer dat ze het hoofdonderdeel niet op het bord had liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef arise het volgende:
[..]
![]()
![]()
, een mooi schoon leeg bord , en dan haar kop erbij...
Nah, ze had in ieder geval een mooi schoon bord, wat heb ik gelachen ...
Hoe kreeg ze het voor elkaar ????
Ik vergeet elke keer sávonds mij bij jullie te voegen .
Ik lach me slap om het commentaar hiero !!!
dat is Masterchef..daar is ook een NL versie vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De australische versie is leuker. Komt voornamelijk doordat de Chefkoks daar gewoon toffer waren. Ik heb de hele tijd het idee dat die Julius wel een sympathieke gast is, maar, omdat dat in Nederland zo lekker scoort, zich norser voordoet dan hij is.
Beterschapquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef franklop het volgende:
Ik moet vanavond helaas missen, ga op bezoek bij oma in het ziekenhuis![]()
oh dat is minderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef franklop het volgende:
Ik moet vanavond helaas missen, ga op bezoek bij oma in het ziekenhuis![]()
Nee, Klara komt niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zie net pas dat Klara niet Klara voor de start is
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey Saussssssssssssssssssssssssss
Als er te weinig saus is wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het kan dus alleen maar slechter....
en met saus!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Dekatria het volgende:
Tijd voor mooie schoteltjes!
VOLLE schoteltjes, zo zonder Klara!
Hoezo, zo knap is hij ook weer nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop zo dat die Guillaume het goed gaat doen
Zal wel vanuit haar huiskamer gecatered hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Nog even gezocht naar dat cateringbedrijf... niks gevonden
Ik wil de Goden niet teveel verzoeken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Hoezo, zo knap is hij ook weer niet
Ze waren er helemaal klara meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Nog even gezocht naar dat cateringbedrijf... niks gevonden
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
In de aflevering van gister viel de groentekar me pas voor het eerst op
Ze hebben het niet meer over dagverse groentjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
In de aflevering van gister viel de groentekar me pas voor het eerst op
lijkt ze me ook wel het type voorquote:
Soort van witte bonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef arise het volgende:
Dit wordt een pittige dag ...
Krombekbonen ????
Klopt ook typisch Zuid Hollands en Zeeuwsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
Maar scheermesjes is toch niet typisch Noord Holland?
mwa ze zitten in de noordzee dus dat kan ik ze nog wel vergeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
Veel mannen met baarden daar ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
Ik ken het meer uit Zeeland iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt ook typisch Zuid Hollands en Zeeuws
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel mannen met baarden daar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |