En dat is ook offtopic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja heel Europa is 1 cultuur en die liggen allemaal massaal in de clinch met alle culturen.
Of nee wacht, was er nou 1 grote gemene deler?
En als jij andere culturen erbij betrekt niet? Wat ben je toch een inconsequent en sneu persoontje.quote:
Begin er dan niet zelf over joh om te gaan huilen als er een weerwoord komt. Echt wat ben je toch ook een.....quote:
Doe geen moeite kerel, het sop is de kool niet waard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Begin er dan niet zelf over joh om te gaan huilen als er een weerwoord komt. Echt wat ben je toch ook een.....
Slopen? Wat voor popcorn verkopen ze daar dan dat het de muren omlaag haalt .. want daar ging het toch om, popcorn gooien en lawaai maken? Dat is die overlast .. een soort luilak voor de moslimjeugd .. even lastig als eieren of margarine op je raam!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
SureJaar na jaar slopen ze de bioscoop, en als beloning geven we ze de bioscoop een avond voor zichzelf. Insane.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En als jij andere culturen erbij betrekt niet? Wat ben je toch een inconsequent en sneu persoontje.
Fijn dat er met jullie gewoon gediscusieerd kan worden zonder ad hominemsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Begin er dan niet zelf over joh om te gaan huilen als er een weerwoord komt. Echt wat ben je toch ook een.....
Oh nu is het hetzelfde als luilak. Aha.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Slopen? Wat voor popcorn verkopen ze daar dan dat het de muren omlaag haalt .. want daar ging het toch om, popcorn gooien en lawaai maken? Dat is die overlast .. een soort luilak voor de moslimjeugd .. even lastig als eieren of margarine op je raam!!
quote:Pathé-woordvoerder Youry Bredewold. ,,Onrust tijdens het Suikerfeest is standaard. Als de jongeren na het vasten ineens suiker eten, leidt dit tot agressie.''
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat er met jullie gewoom gediscusieerd kan worden zonder ad hominems
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik overal hoor, want ik vind de tunnelvisie en het superioriteitsgevoel van jou en anderen behoorlijk bedreigender voor onze vrije samenleving dan "de moslims".
Jezus man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik overal hoor, want ik vind de tunnelvisie en het superioriteitsgevoel van jou en anderen behoorlijk bedreigender voor onze vrije samenleving dan "de moslims".
Ik ga er niet eens op in, zulke stupiditeit is dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Slopen? Wat voor popcorn verkopen ze daar dan dat het de muren omlaag haalt .. want daar ging het toch om, popcorn gooien en lawaai maken? Dat is die overlast .. een soort luilak voor de moslimjeugd .. even lastig als eieren of margarine op je raam!!
Kijk naar jezelf, vriend. Het is dat je bij sommigen nog wat geloofwaardigheid hebt vanwege je blauwe kleurtje, je slaat er echt helemaal naast. Pot verwijt ketel enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat er met jullie gewoon gediscusieerd kan worden zonder ad hominems
Uiteraard, op pagina 1, door de aanvoerder van de Fok-Gestapo remlof. Je kent hem wel, die informatiejunkie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
Is er al iemand voor Henk of Ingrid uitgemaakt?
Postnummer is beter (die liggen vast): 33 (over ad hominems gesproken). Paginanummering is afhankelijk van je ppp-instelling. Hier is het nog pagina 1.quote:
Stukje educatie voor de jeugdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of juist brokeback mountain, om ze te leren dat er ook homo's zijn.
Ik zou toch liever Henk heten dan Anton Gleuf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
Is er al iemand voor Henk of Ingrid uitgemaakt?
Tuurlijk, in jouw tunnel wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, vriend. Het is dat je bij sommigen nog wat geloofwaardigheid hebt vanwege je blauwe kleurtje, je slaat er echt helemaal naast. Pot verwijt ketel enzo.
Zolang je hier niet voor een zekere Anton M. wordt uitgemaakt is het goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Henk heten dan Anton Gleuf.
Je realiseert je toch wel dat er inmiddels FOK!kers zijn die geen flauw idee hebben wie dat is? Om de simpele reden dat ze in die tijd vloeibaar waren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou toch liever Henk heten dan Anton Gleuf.
Heb je mij zien zeggen dat er geen ramadan gevierd mag worden dan? Le-zen, informatiejunkie. Le-zen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, in jouw tunnel wel.
Laat die mensen lekker het einde van de ramadan vieren. Het blijft vast rustiger in Nederland dan op koninginedag.
Het lijkt er anders verdomde veel op .. lekker veel herrie maken op een moment dat de ander er zo veel mogelijk last van hebt, en de bende bevuilen, liefst met zo moeilijk mogelijk verwijderbaar spul zoals eieren of margarine of frituurvet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nu is het hetzelfde als luilak. Aha.
Escher en plakken .. pffquote:Goed, ik ga hier maar weer eens weg voordat er nog meer vergezochte bull-shit vergelijkingen komen die zelfs Esher niet meer aan elkaar kan plakken.
eeuh ja, popcorn gooien en herrie maken, nou nou, wat een rel zeg, de hele bioscoop is gesloopt ..quote:
Ik quote je even voor het geval het gemist wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Uiteraard, op pagina 1, door de aanvoerder van de Fok-Gestapo remlof. Je kent hem wel, die informatiejunkie.
Ach quoten of niet, de lijntjes tussen jou en de FAs zijn niet zo lang toch? Je schurkt altijd zo heerlijk tegen die lui aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik quote je even voor het geval het gemist wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |