Dat ie lang is, kan ie niets aan doen, maar aan z'n gewicht wel (tenzij ie ziek is, maar dat valt nergens te lezen). Ga afvallen en sporten ipv je probleem bij een ander neer te leggen, vette kutcrimineel.quote:Reusachtige gedetineerde (240 kilo) wil ook grotere douche
Een 2.07 meter lange en 240 kilo zware gedetineerde vindt de aanpassingen die de gevangenis realiseerde in zijn cel - een passende stoel en ruimer bed - onvoldoende. Hij wil onder meer ook een ruimere douche en een grotere stoel in de werkplaats en de ontvangstruimte.
De man is daarvoor naar een speciale beroepscommissie van de Raad van de Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming gestapt, zo meldde zijn advocaat Bas Martens dinsdag desgevraagd. Eerder dit jaar eiste hij al in een kort geding dat zijn celstraf zou worden omgezet in elektronisch toezicht.
Hij zou door zijn formaat en de te kleine faciliteiten allerlei gezondheidsklachten hebben. De rechter noemde zijn celstraf echter niet inhumaan.
De directeur van de gevangenis liet al weten de stoel en het bed aan te passen. De slaapplek van de gedetineerde werd vergroot met pallets en bewakers stapelden twee matrassen op elkaar. 'Maar hij blijft procederen want hij vindt de omstandigheden nog steeds onvoldoende. Hij kan zich bijvoorbeeld in de bezoekersruimte niet in de stoelen persen. Hij vecht een principezaak uit.'
Ja, inderdaad. Dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Shalimar het volgende:
Dan zijn we het toch eens? Je hoeft geen apart paar voor het stappen te hebben (al heb ik dat wel, want vaak zijn vloeren van sommige tenten toch wat ranzig) maar toch wel apart voor werk/stappen etc?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat vind ik eigenlijk ook wel.
Is dit uit dat schoenentopic van TS?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Shalimar het volgende:
Dan zijn we het toch eens? Je hoeft geen apart paar voor het stappen te hebben (al heb ik dat wel, want vaak zijn vloeren van sommige tenten toch wat ranzig) maar toch wel apart voor werk/stappen etc?
Whehe, dat jullie dat nog weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef samvirus het volgende:
Dikzak bashtopic #819 Waarom hebben wij geen VET topic?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dit uit dat schoenentopic van TS?
Blijft de beste forum die nooit geopend is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, dat jullie dat nog weten.
Tragisch, maar waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef eight het volgende:
Uiteindelijk krijgt die gast gewoon zijn zin, let maar op.
En terecht, als je in een cel bepaalde faciliteiten aanbiedt moeten deze wel zo zijn dat een gedetineerde hier ook gebruik van kan maken. Het is toch van de gekke dat hij in de bezoekersruimte maar moet gaan staan omdat de stoelen te klein zijn? Hij heeft gewoon net zoveel recht op een passende stoel als de andere gevangenen. Niet omdat je crimineel bent moet je nergens meer recht op hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef eight het volgende:
Uiteindelijk krijgt die gast gewoon zijn zin, let maar op.
Inderdaad! Ik herken je standpunt. Misschien moeten we een politieke partij oprichten. De Partij voor de Dikzakken! (PvdD)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:24 schreef Piye het volgende:
[..]
En terecht, als je in een cel bepaalde faciliteiten aanbiedt moeten deze wel zo zijn dat een gedetineerde hier ook gebruik van kan maken. Het is toch van de gekke dat hij in de bezoekersruimte maar moet gaan staan omdat de stoelen te klein zijn? Hij heeft gewoon net zoveel recht op een passende stoel als de andere gevangenen. Niet omdat je crimineel bent moet je nergens meer recht op hebben.
Dan pleit ik voor de naam Partij voor de Papzakken om niet verward te worden met de Partij voor de Dieren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik herken je standpunt. Misschien moeten we een politieke partij oprichten. De Partij voor de Dikzakken! (PvdD)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Rectum het volgende:
Wist niet dat Juicyhil in de gevangenis zit.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Rectum het volgende:
Wist niet dat Juicyhil in de gevangenis zit.
quote:
Ze geloven dat luiheid een ongeneselijke ziekte is.quote:
Dat vroeg ik me dus af he. Krijgen ze niet gewoon gezond eten, zodat obesitas vanzelf verdwijnt? (Dat zal in dit geval wel lang duren, maar toch)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef LXIV het volgende:
Een half jaar op water en brood en het probleem is opgelost. Te gek dat mensen in een Nederlandse gevangenis zo moddervet kunnen worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |