Ze geloven dat luiheid een ongeneselijke ziekte is.quote:
Dat vroeg ik me dus af he. Krijgen ze niet gewoon gezond eten, zodat obesitas vanzelf verdwijnt? (Dat zal in dit geval wel lang duren, maar toch)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef LXIV het volgende:
Een half jaar op water en brood en het probleem is opgelost. Te gek dat mensen in een Nederlandse gevangenis zo moddervet kunnen worden!
Misschien heeft hij wel de verkrachter van zijn dochter neergestoken, weet jij veel. Feit blijft dat zijn welzijn nu deels verantwoordelijkheid is van de staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Meneer, daar had u aan moeten denken voor u crimineel werd. Dat is uw eigen keuze geweest en u hebt daarmee bewust dit risico willen nemen. De keuze om een gore vetzak te zijn hebt u ook zelf genomen."
Als het aan mij had gelegen had die vetklep een paar dagen op de vloer mogen slapen. Kijken of zijn oude bed dan ineens wel goed genoeg is.
Klootzak.
Hoort dit niet hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Shalimar het volgende:
Dan zijn we het toch eens? Je hoeft geen apart paar voor het stappen te hebben (al heb ik dat wel, want vaak zijn vloeren van sommige tenten toch wat ranzig) maar toch wel apart voor werk/stappen etc?
Maar is zijn overwicht juist niet een gevaar voor zijn gezondheid? Hoezo zou de staat dan aanpassingen moeten laten uitvoeren als het beter is om hem op een dieet te zetten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel de verkrachter van zijn dochter neergestoken, weet jij veel. Feit blijft dat zijn welzijn nu deels verantwoordelijkheid is van de staat.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Rectum het volgende:
Wist niet dat Juicyhil in de gevangenis zit.
Ik denk dat hij nu wel relatief gezond eet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar is zijn overwicht juist niet een gevaar voor zijn gezondheid? Hoezo zou de staat dan aanpassingen moeten laten uitvoeren als het beter is om hem op een dieet te zetten?
Ja, maar met alleen gezond eten kom je er niet. Je moet ook voldoende bewegen om al dat vet te verbranden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel relatief gezond eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |