SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
what's up? what did i miss?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ragboer als je echt zo stoer bent post je hier even ipv te lurken en al je vriendjes op me af te sturen.
quote:
oke, gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hij is raar, echt raar. Ik ging toch op vakantie? Gaat hij paar mensjes DM'en zeggen dat ik daar beter kan blijven omdat Nederland te vol is blablabla. En dan vindt hij het raar als ik zo reageer?
En nu DMt zo'n vriendje van hem mij dat ik hem niet moet haten, ja flikker lekker even op zeg.
Dit jaquote:
Als je in het water ligt en er zijn allemaal mooie sets daar, dan ga je niet helemaal terug naar het strand om ergens te kunnen poepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
Bob viespeuk wat heb je met je board gedaan ?
Je kent mij wél.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
Met hoge uitzondering wil ik dit wel even posten.
De enige die recht heeft om mij te haten is Trollscience. Want dat is een kneus.
Voor de rest is het erg jammer dat jullie me haten.
Klinker, je moet niet alles zo serieus nemen. Nogmaals excuses. Jammer dat je mijn sorry niet accepteert.
Fur, ik ken je niet en weet niet wat ik jou misdaan heb.
Jan, krijg een eigen mening. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, want liefde maakt blind.
Tevens haat ik dus niemand, behalve Trollscience.
Peace. (ik ga hier voor de rest niet op reageren)
ik heb wel eens dreig pm's gekregen, dat was echt fantastischquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel eens dreig pm's gekregen, dat was echt fantastisch
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede tijden ja de pm'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niemand die dat gezegd heeft toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Tevens heb ik nooit iemand bedreigd, voordat jullie dat insinueren.
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
nee, de mijne waren van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Waarom niet!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Als jij niet nu ophoudt krijg je straf jongeman en nu je mand weer in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
Ragboer heeft me.bedreigdOow wacht
Okéquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij niet nu ophoudt krijg je straf jongeman en nu je mand weer in.
Wie nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook wel eens bedreigd op FOK!
Ja Jan loopt altijd naakt rond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
Haha KaaBee heeft de broek aan hihi hoho
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Jan loopt altijd naakt rond.
in je dromen zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Jan loopt altijd naakt rond.
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
De post van Fur, ik meen post 18, zou je uit kunnen afleiden dat ik bedreigingen uit. Dat is niet zo. Ik ben hoogstens irritant, wat veel mensen kunnen beamen. Maar ik heb nog nooit iemand bedreigd. Echt niet.
Ik ook nietquote:
zekers.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Nou ja,
Ik ga er vandoor. Ik zal nooit meer posten.
Mensen die nog boos op me zijn, ik hoop dat alle haat weggaat.
Ja, ik lurk dagelijks mee. Leuk dat er weer leven is in ARG.
Sorry iedereen die ik gekwetst heb, behalve Trollscience.
Houzee.
PS: Trollscience, de tieten van KKJ heb je van mij. Dus niet iemand anders de credits geven.
Ja doei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Nou ja,
Houzee.
PS: Trollscience, de tieten van KKJ heb je van mij. Dus niet iemand anders de credits geven.
Ik heb een blauwe maandag hier gepostquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jou heb ik hier nog nooit gezien
Nee?
Had ik je deze al laten zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zekers.
waarschijnlijk nog lang. want eer dat al mn programma's weer heb geinstalleerd zal de avond wel ver om zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Nou ja,
Houzee.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Had ik je deze al laten zien?das een fijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatst op de maasplassen sinds lange tijd weer eens de hengel uitgehaald. maar niet gevangen.
wat ook eigenlijk niet raar was aangezien we gewoon dronken op een waterfiets rond aant racen warenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Had ik je deze al laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
[..]
Had ik je deze al laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lukt mij maar niet om photoshop CS5 te downloaden op mn nieuwe laptopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef gianni61 het volgende:
verdomme waar heb creative suite 5 nou weer verstopt
[..]
Had ik je deze al laten zien?Kom je ook naar de Fok meet in Zwolle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
gevonden, geinstalleerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het lukt mij maar niet om photoshop CS5 te downloaden op mn nieuwe laptop
Ik moest zo'n downloadmaneger downloaden, maar die wil daarna photoshop niet downloaden
bij mij blijft ie hangen op "Voorbereiden downloaden" ofzoquote:
Account laten blokkeren als je er echt vanaf wiltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Ragboer het volgende:
Ik beken, 1x weer posten is funest zeg.
KutFok!
Eigenlijk is Fok!ken een ernstige verslaving, net als roken.
Als je eenmaal weer begint ben je de lul.
4 maanden niet Fokken is toch netjes?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Account laten blokkeren als je er echt vanaf wiltOf zelfbeheersing, maar dat is veel gevraagd, dat snap ik, dat heb ik ook niet namelijk
Klinker omdat ik haar heb beledigd.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als jij Zwitserland bent, mag ik dan bij je vluchten? Voor de boze buitenwereld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon voor Zwitserland speel, neutraal enzo.
Is iedereen het daar mee eens?
Ik kom bij je wonen in Zwitserland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon voor Zwitserland speel, neutraal enzo.
Is iedereen het daar mee eens?
Gelijk mij emo.giffen, jongedame... Waarom? waarom? waarom?quote:
Misschien emo.gif ik mezelf wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gelijk mij emo.giffen, jongedame... Waarom? waarom? waarom?
Wrm?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien emo.gif ik mezelf wel.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
ARG IS ARG NIET MEER
RIP CASH
RIP BIETS
TEVENS RIP NITROUZ
Dit maakt mij niets uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Ragboer het volgende:
ARG IS ARG NIET MEER
RIP CASH
RIP BIETS
TEVENS RIP NITROUZ
Spaghettivreter, vuige Italiaan. Wanneer gaan we weer dronken raken?quote:
Ze is meer dan zomaar een chick. Ze is een godin, dwalende op aarde. Ze is de perfectie van moeder natuur, niet zomaar een chick. Sharr, dat is zo maar een chick. Appel is een godin.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze is meer dan zomaar een chick. Ze is een godin, dwalende op aarde. Ze is de perfectie van moeder natuur, niet zomaar een chick. Sharr, dat is zo maar een chick. Appel is een godin.
Weer snel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spaghettivreter, vuige Italiaan. Wanneer gaan we weer dronken raken?
Tevens Spaghettivreter, alcoholist tot in de grafkist.
Nog een jaar of 20 te gaan dus voor jullie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spaghettivreter, vuige Italiaan. Wanneer gaan we weer dronken raken?
Tevens Spaghettivreter, alcoholist tot in de grafkist.
Ehm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze is meer dan zomaar een chick. Ze is een godin, dwalende op aarde. Ze is de perfectie van moeder natuur, niet zomaar een chick. Sharr, dat is zo maar een chick. Appel is een godin.
Niet iets om trots op te zijn hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn hoor.
Held.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
Ik hossel op hyves. Zet er gewoon foto's op van mooie mannen en alles. Kat in het bakkie.
Jij weet het beter dan ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik mis mij ook, waar ben ik
Gelukkig ben ik niet gehecht aan mijn naam. Ik neem wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iemand heeft Bob zijn naam genakt
Doe de groetjes aan je collegaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik mis mij ook, waar ben ik
Ik wel, desondanks jij mij deze account gafquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet gehecht aan mijn naam. Ik neem wel een nieuwe.
Groetjes terug!quote:[..]
Doe de groetjes aan je collega
geen tijd om te daten ook deze man, drukke agenda (hema merk uiteraard) heeft deze man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis ;D hard werkend schoolgaand drukbezet man!
vorige week? toen had ik gewoon wat aan mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen tijd om te daten ook deze man, drukke agenda (hema merk uiteraard) heeft deze man.
Ik heb nog nooit eerder een account aan iemand gegeven, dus wees er zuinig op. Veel tijd, moeite en liefde in gestoken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wel, desondanks jij mij deze account gaf
Snelle jongen.quote:[..]
Groetjes terug!
Ragboer Utrecht en allesquote:
Het blijft toch een vrouw he..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet waarschuwing Bob, ze kan niet in- of uitparkeren. Gelukkig ik wel
Awwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
vorige week? toen had ik gewoon wat aan mijn hoofden date <3 wanneer?
Ik heb nog geen hosselpogingen van je gekregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Helaas is mijn hyves nu geblokkeerdDus nu is facebook mijn doelwit. Beetje internationaal hosselen.
Ik ben nog beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt daar. Hyves was makkelijker. Gewoon r+r geven en het ging vanzelf. Dit is anders man, het heeft wat tijd nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hosselpogingen van je gekregen.
Ik dacht dat we voorbij die fase waren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben nog beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt daar. Hyves was makkelijker. Gewoon r+r geven en het ging vanzelf. Dit is anders man, het heeft wat tijd nodig.
Ik wil op duimpjes bij je foto's klikkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik dacht dat we voorbij die fase waren.
Nee, teveel concurrentie daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
Bob is toch een befaamd Fobohosselaar?
Jij ook?quote:
Je mag mijn posts ook liken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil op duimpjes bij je foto's klikken
[..]
Nee, teveel concurrentie daar [ afbeelding ]
Ik probeer zo dicht mogelijk bij m'n hyves hossel skills te blijven. Ik moet niet te ver uit mijn comfort zone stappen. Die stap van hyves naar facebook heeft al een grote impact op mij gehad.quote:
Tmeisjequote:
Eens. Ik wil naar een warm land. Ik heb verdorie dit hele jaar 1 keer een bikini aangehad, verder was het te koudquote:
Eerst nog een keertje op zomervakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik haak een sjaal. Ik heb toegegeven dat de zomer voorbij is. Ik vind dit niet leuk.
Ik ga nu huilen in een hoekje
Zwijg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst nog een keertje op zomervakantieDaarna pas nadenken over de winter.
Awwww, niet opgeven nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik haak een sjaal. Ik heb toegegeven dat de zomer voorbij is. Ik vind dit niet leuk.
Ik ga nu huilen in een hoekje
Niet huilen, het hoeft niet echt hoor, ik ben gewoon jaloersquote:
Maar wel met regen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Awwww, niet opgeven nu
Dit weekend wordt het weer 20 graden
Ohja, dat wel altijd, maar jammer als ik dan warme jassen aan moet waar mijn hoofd het niet mee eens is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
het is altijd zomer in je hoofd
En altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
het is altijd zomer in je hoofd
Yessssquote:
Doe gewoon een wetsuit aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
Nouja, als het morgen maar droog is, dan kan ik 's avonds met Klipsje naar het strand.
Met een warme trui aan
Jij gaat graag naar de tandarts?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef FreezePop het volgende:
Mijn tandartsassistente. Haar lichaam
Die billen
Jamaar, dat is vrij belachelijk als ik dan door de sneeuw loop en boodschappen ga doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel met een surfboard onder je arm
Ja. Ik heb volgens de tandarts een zeer gezond en sterk gebit. Ik hecht waarde aan mijn tanden. Sowieso is die vent ook heel aardig. Morgen even bellen voor de halfjaarlijkse afspraak. Bedankt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij gaat graag naar de tandarts?
Ahja, en de billen zijn alleen een leuke bijkomstigheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja. Ik heb volgens de tandarts een zeer gezond en sterk gebit. Ik hecht waarde aan mijn tanden. Sowieso is die vent ook heel aardig. Morgen even bellen voor de halfjaarlijkse afspraak. Bedankt.
Daar zou ik mijn gezonde en sterke tanden wel in willen zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahja, en de billen zijn alleen een leuke bijkomstigheid natuurlijk.
Oh grutjes. Drama?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
jongens, lovers, wannabelovers etc
Dat lijkt me bijzonder pijnlijk voor de billen in kwestie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn gezonde en sterke tanden wel in willen zetten.
Niet bijten natuurlijk. Beetje ondeugende manier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder pijnlijk voor de billen in kwestie.
Oh oke, dan is het goed. Nou, ga je gang de volgende keer dat je er bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet bijten natuurlijk. Beetje ondeugende manier.
Waarschijnlijk zal ze er niet heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het goed. Nou, ga je gang de volgende keer dat je er bentIk hoor wel hoe het afgelopen is.
Morgen sneeuw en boodschappen doen op het strand?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamaar, dat is vrij belachelijk als ik dan door de sneeuw loop en boodschappen ga doenSowieso denk ik dan dat ik over dat ding val en iets breek
Neehee, in de winterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Morgen sneeuw en boodschappen doen op het strand?
Oh, dat is balen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze er niet heel blij mee zijn.
omdat appelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom allemaal grutjes zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik heb 'm gewoon NIET aangehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eens. Ik wil naar een warm land. Ik heb verdorie dit hele jaar 1 keer een bikini aangehad, verder was het te koud
Ahhhwww. Ik echt ergens in mei ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon NIET aangehad.
Als het het gewoon doet voor haar, als je er toch maar vanaf ziet, voor jou.quote:
Regen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhhwww. Ik echt ergens in mei ofzo?In de tuin. Niet eens op vakantie, toen ik gewoon vlakbij het strand zat. Oh nee hoor, ik zat in de tent in de regen
Jij bent een surfdude.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben dit jaar meerdere malen verbrand.
True.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een internetsurfdude. Chicks diggen dat.
Sorry, ik ga al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
Freeze niet diggenGa van het internet af jij [ afbeelding ]
Een gekke neus, was het toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Freeze is lelijk heb ik van horen zeggen
watwatwtwatwtataattwat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Freeze is lelijk heb ik van horen zeggen
Die zijn er nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awww noh bloempsjeee ik wil nog foto's van je volgepakte autooooo
WAUW! Die 3 euro korting kon je niet laten liggen natuurlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb een shirt besteld. Hopelijk is dit dan de oplossing.
http://www.buikweg.nu/
Ja dat klopt wel een beetje. En het zou kunnen dat hij nog groeit ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Klips is ook gewoon belachelijk lang, de sufferd.
Hoe lang is lang?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel een beetje. En het zou kunnen dat hij nog groeit ooken voor mij is er al een jaar of vijf geen hoop op groeien meer, dus het gaat er alleen maar suffer uit zien als we naast elkaar staan
![]()
1.97 op het moment. En ik 1.68 ofzoquote:
Ik ben maar 1.92quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
1.97 op het moment. En ik 1.68 ofzoIk ben niet eens zo heel klein
.
Ik ben op koopjesjachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAUW! Die 3 euro korting kon je niet laten liggen natuurlijk?
Nou, dat is zeker gelukt dan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben op koopjesjacht [ afbeelding ]
dan valt hij misschien wel opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie heel lang is
Hahahaha, en ook nog rode schoenen, nou, dan moet je m kunnen vinden!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dan valt hij misschien wel op
Weet ik veel. Ik heb je nog nooit gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef FreezePop het volgende:
Dus ik ben lelijk? Ik ven niet heel mooi nee en heb geen raare neus.
Naar het schijntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef FreezePop het volgende:
Dus ik ben lelijk? Ik vind mijzelf niet heel mooi nee en heb geen rare neus.
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef FreezePop het volgende:
Dus ik ben lelijk? Ik vind mijzelf niet heel mooi nee en heb geen rare neus.
mag ik er bij liggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oh mijn god ik hou van mijn nieuwe bed!En vooral van m'n nieuwe dekbed, het is echt ziek groot
Ik pas er 10 keer onder ofzo.
Nou vooruit maar. Maar niet de deken stelen.quote:
ik kruip wel tegen je aan, lekker warm ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou vooruit maar. Maar niet de deken stelen.
Dat kan er ook maar 1 zijn aangezien zij de enige is die daar een duidelijke mening over kan hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geheime fokkers en foksters
Ohjee, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik kruip wel tegen je aan, lekker warm ook
Dat we matchende bloemetjespyjama moeten aanschaffen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjee, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken hoor
Reinste onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat kan er ook maar 1 zijn aangezien zij de enige is die daar een duidelijke mening over kan hebben
Dat sowieso. Ik heb nu een witte aan met rode bloemetjes. Van de primark, ze moeten m nog hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat we matchende bloemetjespyjama moeten aanschaffen?
Ook in mijn maat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb nu een witte aan met rode bloemetjes. Van de primark, ze moeten m nog hebben.
Dat het er maar 1 kan zijn? Wie dan nog meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Reinste onzin [ afbeelding ]
nee wat ik zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat het er maar 1 kan zijn? Wie dan nog meer?
Ik zei ook maar wat netquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ik lelijk ben? Wees eens duidelijk man.
Maar liefde komt ook van binnen hoorquote:
Die kunnen ook van buiten komen hoor.quote:
Ahah. Duidelijk. Sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zei ook maar wat netIk heb geen idee hoe je er uit ziet, maar ik wil best wel kritisch commentaar geven als je een foto post [ afbeelding ]
Mocht ze wat over je zeggen tegen mij, dan ga ik dat echt niet doorvertellen hoor
Dat zou er ook niet smakelijk uitzien vrees ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen kunnen helaas je binnenkant niet zien.
Mijn innerlijk is prachtig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zou er ook niet smakelijk uitzien vrees ik
Oh. Dat van mij is vrij bloederig en slijmerig denk ik.quote:
Misschien.heeft het een mooie structuurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Dat van mij is vrij bloederig en slijmerig denk ik.
Oh dat zou kunnen. Of een mooie kleur.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien.heeft het een mooie structuur
Oker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Of een mooie kleur.
Slaap zachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:22 schreef Bloempje. het volgende:
Oei, dat is al laat. Ik ga maar eens slapen!
Slaaplekker alvast allemaal!
Hehe las er al over daarnet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
Klinky, iets voor jou?
http://sites.bnn.nl/page/tvlab2011/fuck-the-parents
Wat een vreselijke bril heeft Zarayda opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
Klinky, iets voor jou?
http://sites.bnn.nl/page/tvlab2011/fuck-the-parents
[..]
Slaap zacht
Lekker ook op tvquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke bril heeft Zarayda op
Krijg inderdaad niet echt het idee dat het ook maar iets helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Daarnaast werkt dit programma toch allemaal maar averechts?
Dan kan ik je nu blij makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef Bloempje. het volgende:
Patje![]()
Lekker geslapen? Moest je vroeg op?(Zeg maar ja, dan kan ik heel blij zeggen: hihi, ik lig nog in bed
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |