SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
what's up? what did i miss?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ragboer als je echt zo stoer bent post je hier even ipv te lurken en al je vriendjes op me af te sturen.
quote:
oke, gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hij is raar, echt raar. Ik ging toch op vakantie? Gaat hij paar mensjes DM'en zeggen dat ik daar beter kan blijven omdat Nederland te vol is blablabla. En dan vindt hij het raar als ik zo reageer?
En nu DMt zo'n vriendje van hem mij dat ik hem niet moet haten, ja flikker lekker even op zeg.
Dit jaquote:
Als je in het water ligt en er zijn allemaal mooie sets daar, dan ga je niet helemaal terug naar het strand om ergens te kunnen poepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
Bob viespeuk wat heb je met je board gedaan ?
Je kent mij wél.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Ragboer het volgende:
Met hoge uitzondering wil ik dit wel even posten.
De enige die recht heeft om mij te haten is Trollscience. Want dat is een kneus.
Voor de rest is het erg jammer dat jullie me haten.
Klinker, je moet niet alles zo serieus nemen. Nogmaals excuses. Jammer dat je mijn sorry niet accepteert.
Fur, ik ken je niet en weet niet wat ik jou misdaan heb.
Jan, krijg een eigen mening. Maar ik kan het je niet kwalijk nemen, want liefde maakt blind.
Tevens haat ik dus niemand, behalve Trollscience.
Peace. (ik ga hier voor de rest niet op reageren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |