Wijntjes drinken ofzo is altijd goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef princess-a het volgende:
Thanks voor de leuke reactiesMoest direct erna werken, waardoor het jeeeeeeej gevoel echt gedaald is tot een 0-punt. Dus nu maar even proberen iets te bedenken waardoor ik me weer jeej voel
![]()
Gefeliciteerd Lin!
Het is zo'n mooi woordquote:
Ik blijf er ook gewoon om lachen. Best triest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi woord![]()
'so hee, ik heb vandaag echt veel jeuk aan m'n schutrups!'
'M'n schutrups speelt op joh'
enz enz....
Ik dacht aan Moët & Chandonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wijntjes drinken ofzo is altijd goed
En thanx babe
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moëtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Inderdaad!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moët.
En Linyay voor Schutrups BV!
Zou het familie zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Ik ga zo ook eens kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Ik zit er ook een te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Incantrix het volgende:
En Nagelschaartje, zulke dingen kijk ik niet, ik word er naar van..
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
True story.
Het zijn ook zulke bizarre kinderen. Zag net en 8 jarige die er ouder uitziet dan ik. En een 8jarige die haar moeder konijnenoortjes liet dragen omdat ze er dan stom uitzag (en moeder deed het ook nog)
![]()
O en Lindy:
Ik kijk geen tv, maar dit is als een ongeluk. I can't stop looking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, maar dit is als een ongeluk. I can't stop looking.
Youtubequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo werkt dat jah, ik heb er ook wel eens een docu over gezien. Nouja, ik kan toch geen kant op want meneer rolmops ligt op schoot, zelfs al zou ik de tv aan willen doen..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: mijn lief blijkt kikkers eng te vinden
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: mijn lief blijkt kikkers eng te vinden
Iets van die strekking jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Haha, zoals? Zeggen dat ik heel veel kikkers in his los ga laten als ik niet Heul Veel lakjes mag kopen?
Overigens zijn Loki en Max nu nog steeds in tijgersluip door het huis aan het kruipen op zoek naar de kikker
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
(OMG kijk nu naar een kind van nog geen jaar oud dat een spray-tan krijgt...![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik ben bang voor bloedzuigers, maar ik denk niet dat hij die snel los zal laten in de badkamerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets van die strekking ja
(moet je zelf alleen niet bang zijn voor muizen ofzo, dan ben je te makkelijk terug te pakken.
Hoewel je tegen een vent ook kan zeggen dat je al die lakken wil of het anders aan z'n vrienden verteld
(OMG kijk nu naar een kind van nog geen jaar oud dat een spray-tan krijgt...![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Arme kinders.... maar ik wil ze zometeen wel zien
Maar dat doe ik pas over een kwartier, er is nu een filmpje aan het uploaden
Filmpjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Arme kinders.... maar ik wil ze zometeen wel zien
Maar dat doe ik pas over een kwartier, er is nu een filmpje aan het uploaden
Altijd gewone cheap-ass van kruidvat of actionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk erover maar weer eens een kuurtje nagelverharder te doen, mijn nagels zijn weer eens om te janken.. Het valt me wel op dat het splijten weer veel erger is geworden sinds ik geen herome nagellakremover meer gebruik, maar die is zo vet (ofzo).. Wat voor remover gebruiken jullie?
Ik heb die Essence nail art nogwat remover, die altijd in grote schap ligt. Vind um fijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk erover maar weer eens een kuurtje nagelverharder te doen, mijn nagels zijn weer eens om te janken.. Het valt me wel op dat het splijten weer veel erger is geworden sinds ik geen herome nagellakremover meer gebruik, maar die is zo vet (ofzo).. Wat voor remover gebruiken jullie?
Bwehehehehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Het duurde even, maar daar is er weer eentje!
Hihihi, zulke kinders kan ik altijd wel waarderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die Essence nail art nogwat remover, die altijd in grote schap ligt. Vind um fijn.
En die jongen is zo'n held. Hij begrijp nergens wat van, maar hij is zo leuk.
Begon nu ook dat hij afwassen leuk vind en afdrogen ook. Zei dat hij straf krijgen leuk vind. Hij zegt dat hij ook wel eens expres iets brutaals tegen zijn vader zegt omdat hij dan voor straf op de trap mag.
Oeh moet ik dalijk kijken. Normaal draag ik alleen de bril op een luierdag, zonder make-up dus. Maar als ik Mijn bril dan eens op een normale dag wil dragen vind ik dat zo raar met make-up.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, ik heb niet graag dat je mijn goeden tips uitlacht jongedamequote:
Ik vind je bril wel ontzettend mooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, ik heb niet graag dat je mijn goeden tips uitlacht jongedame![]()
Dat denk ik wel, zeker als je de tips allemaal goed opvolgt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh moet ik dalijk kijken. Normaal draag ik alleen de bril op een luierdag, zonder make-up dus. Maar als ik Mijn bril dan eens op een normale dag wil dragen vind ik dat zo raar met make-up.
Zal wel veel leren van je tutorial
Ja, die was echt kei-duur. Was een limited editionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind je bril wel ontzettend mooi.
Datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar met bril zie je er heul niks meer van!
Geweldig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Lees dit eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok, ik ben dus niet debiel omdat ik eigenlijk geen zin heb om 8 euro aan een flesje remover uit te geven dat nog eens smerig aanvoelt en stinkt ookMisschien moet ik dan idd mijn lakjes maar even in de wilgen hangen en dat kuurtje doen.. Ik heb nu remover van maybelline, maar misschien splijten mijn nagels van de aceton ofzo. Die van Essence zal ik eens opzoeken.. Ik had eigenlijk spullen in huis om zelf de zoya remover na te maken want daar had ik een recept voor gezien, maar ik durf niet meer want er zit dus aceton in.
Ik moet zo nog ff filmpje kijken, maar eerst even tanden poetsen en mijn gezicht doen. Kan ik mijn nieuwe fles make-upemover weer gebruiken, yay! Is gewoon dezelfde als de vorige, maar hij is zo fijn
Dat is ik-wil-niet-maar-ik-moet-blijven-kijken-tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
OMG, toddles and tiara's...
Maar ook wel weer tof
It's sad![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
Omg.... Lin. Hij is meesterlijk.Je bril................ Ik had een giga bril verwacht; maar dit niet
Briljant !!
Het kan juist fijner zijn om wel aceton te gebruiken, maar te compenseren met moisterizer. Ook non-aceton droogt uit + zonder aceton ben je langer aan het boenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De remover van Essence is acetonvrij. Kost 1,50 geloof ik.
Vocht erin gooien helpt altijd ja.
Kijk oprecht of je nagels verharder nodig hebben. Die van mij chippen als een gek, maar zijn keihard. Ik beperkt me nu wat verzorging betreft tot Trind Nail balsam en lemony flutter. Hoewel ik ook nog wel op zoek ben naar de holy grail om dat chippen kwijt te raken. Maar ik wil dus geen verharder en niks dat ik in plaats van nagellak moet doen, het moet er onder kunnen
Van dattum...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is ik-wil-niet-maar-ik-moet-blijven-kijken-tv
Ik heb net m'n derde aflevering aangezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is ik-wil-niet-maar-ik-moet-blijven-kijken-tv
Ik ben blij dat ik in de woonkamer zit en niets aan kan zetten ivm tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net m'n derde aflevering aangezet.
Ohja, mijn nagels zijn ook echt teringzacht (pardon my french), ik kan ze serieus scheuren (breken doen ze niet) op een stuk dik papierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De remover van Essence is acetonvrij. Kost 1,50 geloof ik.
Vocht erin gooien helpt altijd ja.
Kijk oprecht of je nagels verharder nodig hebben. Die van mij chippen als een gek, maar zijn keihard. Ik beperkt me nu wat verzorging betreft tot Trind Nail balsam en lemony flutter. Hoewel ik ook nog wel op zoek ben naar de holy grail om dat chippen kwijt te raken. Maar ik wil dus geen verharder en niks dat ik in plaats van nagellak moet doen, het moet er onder kunnen
Dat had ik dus ook. Duurde eeuwig voor mijn nagels schoon waren met alle soorten die ik gebruikte. Nagels en nagelriemen waren echt rampzalig door al dat aceton vrije spul en mijn nagels flink verkleurd omdat het blijkbaar niet alles verwijderde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het kan juist fijner zijn om wel aceton te gebruiken, maar te compenseren met moisterizer. Ook non-aceton droogt uit + zonder aceton ben je langer aan het boenen.
+1quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net m'n derde aflevering aangezet.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het kan juist fijner zijn om wel aceton te gebruiken, maar te compenseren met moisterizer. Ook non-aceton droogt uit + zonder aceton ben je langer aan het boenen.
Blind eentje kiezen. Heb ik een tijdje gedaan toen ik al m'n untrieds nog in een aparte la had staan, was een leuk spelletjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik weet niet welke nagellak ik op wil
Nou, door dus zelf zo'n combi te maken van glycerine en acetonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Fuck man, snap er niks meer van.
Op zich ben ik nooit lang aan het boenen, dat vind ik het fijne van deze remover. Misschien moet ik toch maar eens een aceton-volle proberen. Maar hoe compenseer ik het met moisterizer? Moet ik dan aan meer zooi dan trind?
Ja nouwja wil het liefste nog dezelfde nagellak opdoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blind eentje kiezen. Heb ik een tijdje gedaan toen ik al m'n untrieds nog in een aparte la had staan, was een leuk spelletje
Uh, nieuw laagje topcoat? Of eerst nieuw laagje lak, dan nieuw laagje topcoat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja nouwja wil het liefste nog dezelfde nagellak opdoen
Had een berrykleur met de nieuwe matte topcoat van Chanel en dat was wel een moooe combo![]()
Alleen heb ik de laatste dagen veel met mijn handen in het sop gezetem dus was de topcoat niet meer zo mat als in het begin
Toppie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Incantrix het volgende:
Etos heeft het achter de balie voor iets van 3 euro ofzo
gooi je die 2 dingen bij elkaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, door dus zelf zo'n combi te maken van glycerine en aceton. Ik ga dit weekend eens glycerine hunten want heb laatst een litertje aceton meegenomen bij de groothandel
.
Uhm.... dat weet ik eigenlijk niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef mirannie het volgende:
Lindy, hoe krijg je het voor elkaar om zo´n filmpje op te nemen zonder in lachen uit te barsten? Zou mij dus echt niet lukken.
Bwhehehe, dat was ook een mooie geweest iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef princess-a het volgende:
Lin!Ik verwachtte een vette zwarte zonnebril haha.. maar dees is ook cool!
Had ook een zonnebril verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef princess-a het volgende:
Lin!Ik verwachtte een vette zwarte zonnebril haha.. maar dees is ook cool!
Nee ik was veel met dozen bezig en opeens zat er ook een megachip (bijna net zo groot als in SQ's filmpjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, nieuw laagje topcoat? Of eerst nieuw laagje lak, dan nieuw laagje topcoat.
Bierpul er naast zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwuh. Ik heb een lade waar al m'n dagelijkse makeup meuk in zit, maar dat ding raakt steeds voller en voller. Binnenkort toch maar even uitzoeken wat ik daadwerkelijk dagelijks gebruik.En m'n bierpul is te klein voor m'n kwasten nu. Luxeprobleem.
500 schrale dollarsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geld en om hun eigen falen te verbergen
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb er nu 1 die naar d'r moeder slaat en zo hard tegen d'r schreeuwt dat het op het podium te horen is. En moeders vind dat dat nog schattig is op die leeftijd(zelfde moeder zegt ook dat lelijke kinderen nooit populair zullen zijn
)
Thanxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het filmpje![]()
Wat heb jij mooi haar, en je konijn is tof
Valt mee dat ie het niet vaker doetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Bwahahah toch het brilfilmpjeen je hoort Dikkie in het begin gorgelen
Konijnen en katten kunnen best samenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef megamandy het volgende:
Ja jouw konijn
Ik wil ook weer een konijn, maar volgens mij vreet mijn kat hem dan op
Ik heb cavias gehad en onze blinde kat lag gewoon rustig op die kooi (ook toen hij nog wel kon zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Konijnen en katten kunnen best samen
Toen we nog konijnen in de tuin hadden, lag de buurkat wel eens op de tuintafel, met twee konijnen er naast op tafel
Yaayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:04 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
mijn eerste gedeelte van kleding schoenen en tassen zitten in mijn kastecht zoveel troep is er nu opgeruimd gelijk hier
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef Mss het volgende:
OMG, ik heb een dirndl nodig. Kun je nagaan hoe dat eruit ziet met mijn boobies
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Big boobies & bratwurst & bierrr!
Nicequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
zomerkant bijna klaar!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
Jahoor kan er ook wel bij: mama is door der rug gegaan en kan helemaal niks, het trekt door naar der benen en ik moet dr met alles helpen... Ik weet het allemaal niet meer, alles komt nu tegelijk en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen van alle ellende
Jezus meiskequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
Jahoor kan er ook wel bij: mama is door der rug gegaan en kan helemaal niks, het trekt door naar der benen en ik moet dr met alles helpen... Ik weet het allemaal niet meer, alles komt nu tegelijk en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen van alle ellende
Och mupke toch!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
Crap, dat is naar! Kunnen jullie niet hulp krijgen ergens? Via de huisarts ofzo? OP deze manier is het ook geen doen voor julliequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
Heel goed dat je niet bent gaan werken. En fijn dat er familie komt. Ik hoop dat je wat steun kunt krijgen de komende tijd, doe sowieso rustig aan waar mogelijk voor jouw lichaam!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik loop de hele avond al te snotterenmorgen komen m'n opa en oma gelukkig, die gaan kijken of hier voor een oplossing is want ik ben ook op het einde van m'n latijn. Vrijdag komt m'n andere oma waarschijnlijk en zaterdag is een goede vriendin (m'n 2e moeder eig
) ook beschikbaar en m'n tante komt misschien ook nog. Loop nu zelf ook met heel veel pijn, stoot verdomme net keihard m'n voet en knal met m'n knie dus zo op de bank
en heb ook nog eens last van m'n rug dus gaat echt suuuuuuuuuuuuper
Ik neem straks voor het slapengaan een hele sterke pijnstiller geloof ik
Ik vind jullie allemaal heel erg liefen als ik hulp nodig heb dan horen jullie het wel, op dit moment weet niemand in de familie even hoe we dit moeten gaan oplossen... Hopelijk zal er een oplossing komen, maar op dit moment zie ik het allemaal heel erg somber in. M´n moeder zei vanmiddag al van 'ik kan beter dood zijn geloof ik, dan heeft niemand meer last van me' nou serieus m'n hart brak echt
Dan weet je ook niet meer wat je moet doen.
Ik had m'n werk trouwens afgebeld, had m'n manager gesproken die ook op de hoogte is van alles (die lul van gister zegmaar) en hij zei dat het geen probleem was dat ik thuisbleef. Ik kan het op dit moment zowel mentaal als fysiek niet aan om te gaan werken dus dat ga ik ook maar even niet doen. Ga morgen wel gewoon naar school, maar als ik m'n kop er niet bij kan houden dan vraag ik of m'n oma of opa me komt ophalen
Pff sorry voor al deze shit die ik met jullie deel, maar op dit moment heb ik niet echt een uitlaatklep
Daar zat ik wel aan te denkenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:16 schreef Incantrix het volgende:
Kun je misschien ergens een trolley regelen?
kom je bij mij wonen ofzo!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken! Zal vanavond eens kijken hoe die tas eruit komt te zien. Maar we hebben geen mini-koffer. Dan wordt het meteen een grotere en dat is misschien een beetje overdreven
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken! Zal vanavond eens kijken hoe die tas eruit komt te zien. Maar we hebben geen mini-koffer. Dan wordt het meteen een grotere en dat is misschien een beetje overdreven
Geef me nou niet het excuus om een koffer mee te nemenquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Kun je wel meteen álle dingen waarover je twijfelt meenemen zonder erover na te denken
Nou, ik heb al heel vaak een sjaal om. Met dit weer ben ik er eigenlijk niet eens mee gestopt. Vanmorgen was het 9 graden. En ik draag meestal wel een sjaal, maar bijna nooit een jasquote:Op donderdag 1 september 2011 09:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik zag eergisteren iemand met een sjaal om ook echtAls ik dat doe val ik binnen 5 minuten dood neer
+1quote:Op donderdag 1 september 2011 11:22 schreef Lindytje het volgende:
En puh-lease!!!! De bieb is geen sociale ontmoetingsplaats!!
Houd jullie bakkes allemaal!! Ik moet voor school werken
Nope, colleges beginnen voor mij volgende week pas. Maar het is zķ herkenbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gij zit ook in een te drukkie bieb?
Ja, echt he... grrrrrrr.... Ik snap dat ook niet. Heb je dan echt niet door dat je aso bezig bent??quote:Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, colleges beginnen voor mij volgende week pas. Maar het is zķ herkenbaar.
God, ja.... inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Meestal hebben ze dat niet door nee. Zelfde als de guppen die net als op de middelbare school door ieder college heen zitten te tetteren. Kom op, ik wil wél graag horen wat docentfiguur te zeggen heeft, dat schoolgeld is te duur om het als bijkletsuurtje te gebruiken.
Klopt, maar niet als dat is doordat andere mensen zo zitten te kakelen dat je je SPSS-uitleg niet fatsoenlijk kan lezenquote:
Lucky youquote:
Semi-nuttige SOG.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lucky you
Ik ga eerst al mijn vakbeschrijvingen en roosters met dealines maar eens uitprinten
Je doet eigenlijk niets productiefs, maar toch voel je je nuttig bezig. Heerlijk.quote:
Jaaa, dat is ook zo'n goeiequote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet eigenlijk niets productiefs, maar toch voel je je nuttig bezig. Heerlijk.
Net als literatuur zoeken, je doet feitelijk nog niks, maar je bent zķ nuttig bezig.![]()
Lolwhut?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa, dat is ook zo'n goeie
Hahahaha, twee wijven tegenover me slaan elkaar bijna de hersens in over de naam van hun fictieve bedrijf voor hun casus
Hahahaha, je moet er echt bij zitten man...quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, je moet er echt bij zitten man...
' Neeheeeee...'
- ' Jawel, dat komt eerst'
' Ja, nee, dan moet je zeggen dat...'
- ' Oke... Jan die gaat naar een bedrijfsuitje'
' Jan?? Nee, lekker originele naam'
-' Ja, wat maakt dat nou weer uit?'
' Dan doe je het toch lekker zo'
- ' We schieten zo echt niet op hoor..... '
JOH!!!!!
Dat is zeker irritant... nieuwe broeken shoppen. That sucks!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bah, ik moet nieuwe broeken hebben, maar ik haat nieuwe broeken shoppen.
Hoe moeilijk kan je doen over een naam.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant... nieuwe broeken shoppen. That sucks!![]()
Aha!! Hij heet inmiddels Jan van Stiphout![]()
Oh, bij mij heten ze Gert!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan je doen over een naam.[me=IJsdraakje]noemt standaard ieder voorbeeldpersoon Diederik.
[/me]
En dan ook nog nieuwe bh's. Geen zin.
Standaardnamen, geweldige dingen. En als iemand het er niet mee eens is, hebben ze pech.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, bij mij heten ze Gert!
Oh, helll..... BH's...Ik snap dat je geen zin hebt!
Van dattum! Mijn mensen heten Gertquote:Op donderdag 1 september 2011 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Standaardnamen, geweldige dingen. En als iemand het er niet mee eens is, hebben ze pech.![]()
Tsja. Moet toch vervanging hebben voor die gebroken beugel van laatst.
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van dattum! Mijn mensen heten GertEn als ie een achternaam moet hebben, is het Gert Man.
Ohja, dat is ook wel hendig... moet toch je boobies ergens mee omhoog houden he
Niks tegen jouw boobies hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Dan lijkt het tenminste nog wat.
Noooooo, vermaeck weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd:
Des-kop(ipv desktop
)
Ja, kak!! Nu zijn ze gaan lunchen
Ik zit hier letterlijk met mijn bakkes openquote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Kitsch, NEED. http://www.temptalia.com/too-faced-holiday-2011-collection
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
I'm a sucker voor kitsch verpakking.
Wajjooooo, weet je hoeveel make-up je daar van kan kopen jonge!!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Slecht voor m'n bankrekening.
Al ben ik straks natuurlijk de kosten van m'n rijlessen kwijt.. Scheelt toch gauw 40 euro per week.
Helemaal met Inglot op tien minuten fietsen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wajjooooo, weet je hoeveel make-up je daar van kan kopen jonge!!![]()
Jij woont waar ik woonquote:Op donderdag 1 september 2011 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met Inglot op tien minuten fietsen.
Alkmaar ftw.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Jij woont waar ik woonAlleen is het voor mij iets verder fietsen dat wel.
Maar zijn de Inglot lakjes wat?
@Lindytje: nu al in de bieb? Das best knap.
Ik heb nu al 3 keer mn nagels gebotst tijdens het typen
Jaja! Ik moet 4u wachten op het volgende college... (ik had naar huis kunnen gaan, maar ik dacht: ik ga wat nuttigs doen. Dat plan heeft gefaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 12:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Jij woont waar ik woonAlleen is het voor mij iets verder fietsen dat wel.
Maar zijn de Inglot lakjes wat?
@Lindytje: nu al in de bieb? Das best knap.
Ik heb nu al 3 keer mn nagels gebotst tijdens het typen
Ohja!! You lucky bastard!!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal met Inglot op tien minuten fietsen.
En mijn school staat 10 minuten van de Sephora in Amstelveen af.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja! Ik moet 4u wachten op het volgende college... (ik had naar huis kunnen gaan, maar ik dacht: ik ga wat nuttigs doen. Dat plan heeft gefaald) maar ik zie dat er al weer eentje om is, dus tijd voor een peuk
[..]
Ohja!! You lucky bastard!!
Eusj, hou eens op jijquote:Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mijn school staat 10 minuten van de Sephora in Amstelveen af.![]()
En als ik de tram naar het station neem ipv de metro kom ik én langs Inglot én langs de MAC-store.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eusj, hou eens op jij![]()
Mijn sephora is in Breda en mijn Inglot is Amsterdam
Boohoo........ mijn dichtsbijzijnde mac-counter is in Eindhoven....quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als ik de tram naar het station neem ipv de metro kom ik én langs Inglot én langs de MAC-store.
Er komt er ook één in Zaandam, da's tien minuutjes vanaf Amsterdam ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boohoo........ mijn dichtsbijzijnde mac-counter is in Eindhoven....
Dus als ik een dagje wil shoppen en ik wil naar alle toffe winkels zo dicht mogelijk in de buurt, dan moet ik naar:
Den Bosch voor Sephora en Lush
Amsterdam voor Inglot en Mac store
Maar Primark is ook vette shizzle, dus dan zou ik nog even langs Rotterdam moeten onderweg
Dan ga ik idd wel door naar Zaandamquote:Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er komt er ook één in Zaandam, da's tien minuutjes vanaf Amsterdam ofzo.(Onder het mom als je toch in de buurt bent.
)
En Amsterdam heeft dubbele Lush.
Mag, die op de Leidschestraat vind ik toch niet boeiend.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga ik idd wel door naar Zaandam
En I know, dubbele lush. Geef er eentje aan ons
Hey!quote:
Dat is echt wel hendig ja! Ik heb niks in de buurt helaas. Ja, 3x ici paris en een douglasquote:Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag, die op de Leidschestraat vind ik toch niet boeiend.En anders kan ik altijd nog naar Haarlem.
Maar wel hendig, er komt steeds meer bij wat een beetje in de buurt is.
Ici paris, douglas en mooi.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is echt wel hendig ja! Ik heb niks in de buurt helaas. Ja, 3x ici paris en een douglas
Bwhehehehe, er is maar 1 trap in c die in het zich zit. Maar we doen wel bij de bieb-trap danquote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke trap?! Ik heb nog geen college gehad in c?
Dan bij de biebtrap doen lol?
Ja, toch wel he!!quote:Op donderdag 1 september 2011 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ici paris, douglas en mooi.
Stiekem valt het eigenlijk wel mee hoe weinig hier in de buurt zit.
Ach, was ik zelf vorig jaar ook nogquote:
Ik ben al heel lang geen eerstejaars meer, maar dinsdag toch weer met sjaars les. Ik doe iets fout.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, was ik zelf vorig jaar ook nog
Maar wel vet stoer, want ik ben vet wel de oudste van mijn klas
Heel mooi geSOGd. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb me toch een prachtig overzicht gemaakt van alle in te leveren opdrachten en tentamens van dit komende half jaar
Nu even naar BFF, wat afgeven en dan weer terug naar school.
Outcome van 3 uur in de bieb: 10 printjes van vak-omschrijving-zooi, een mooi overzicht, drie peuken en een hoop nutteloze posts op FOK!
Ik ben weer trots op mezelf
Bye bye IJs!!!![]()
Space: Tot straks!
Ik ben er rond de 50/75 mee begonnen. En inderdaad, in het begin is het een bitch, maar als het eenmaal naar je zin staat is het hendig.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
Voor degene met een nagellaklijstje, zijn jullie daar vroeg mee begonnen? Want dat invoeren duurt eeuwen, en dan doe ik nog alleen de naam, nummer, merk, en of ie al is gebruikt.
Dankjequote:Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel mooi geSOGd. Ik ben trots op je.![]()
Ach, space is bang achterop de scooterquote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy is vet irritant tijdens college tssss
Grapjuhh
Ey, schei eens uit jijquote:Op donderdag 1 september 2011 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
En bwehehe. Qua beauty gaat het écht de goeie kant op hier. We krijgen ook een Bobbi Brown-counter schijnt.
Ik was m'n twitterfeed aan het bijlezen.quote:
http://www.youtube.com/user/skjoelinquote:Op donderdag 1 september 2011 17:58 schreef Sharana_LV het volgende:
lin geef nog eens de link van je joetoeb kanaal
6 termijnenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
Whehehe, ik kom er net achter dat schoolgeld niet eind augustus wordt afgeschreven, maar eind september! Ik heb ineens 300 ekkies over(wordt in 6 termijnen gedaan hier, ipv 10 of 12 )
Terechte klacht.quote:
Smakelijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:19 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu uit eten!! Nee, dat is niet van die 300 ekkies, dat stond al gepland
Die termijnen zijn hoger dan wat ik aan Stufi krijgquote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beter juist!Hou ik nu centjens over
Presentatie ging goed hoor, we hadden niet echt goed voorbereid ofzo maargoedquote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ging het Dico?
Yaay, twee nieuwe broeken. Helaas was de zoektocht naar bh's zoals verwacht: dramatisch.
Da's fijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Presentatie ging goed hoor, we hadden niet echt goed voorbereid ofzo maargoed![]()
Opa en oma waren hier vandaag, oma heeft keiveel gewassen en gestreken echt supermorgen komt andere oma, als ik weg ben met school zodat er iemand iig thuis is
zaterdag is er ook iemand en zondag komt m'n tante
dus dat is wel fijn, dan kan ik tenminste het huis uit als het nodig is.
Comfortabel.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef Mss het volgende:
Er viel in de trein net letterlijk iemand op me
...haar halve inboedel?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Looool iedereen aan t zoeken of ze een trolley hebben voor me. Spees gaat naar sharaan en neemt mee...
Ruby Pumpsquote:Op donderdag 1 september 2011 20:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn allereerste china glaze lakje is onderweg
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vermaak me kostelijk op Skjoelin
Misschien omdat je iets te ruig hebt gedaan overdag?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Diconnected het volgende:
Waarom gaat m'n knie zo veel pijn doen in de avond?
Kneusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
IT gebeld en nu heb ik hem weer #faal
Hahaha! Je hebt je rooster toch wel ergens op papier staan?quote:
Wordt de vloer lekker zacht vanquote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
Anders laat je gewoon even een open pot Lush-crčme vallen
Je wil echt niet weten hoe dik mijn benen nu ingesmeerd zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wordt de vloer lekker zacht van
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten hoe dik mijn benen nu ingesmeerd zijnIk vind de grond heel lief hoor, maar echt, geef terug! MIJN!
die kop die ze trekt ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Onze Klau heeft een mooie look gemaakt
http://twitpic.com/6ej9dq
Staat ze er niet schitterend op?
Indeedquote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ja, vooruit... het is wel lush
Of niet!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
die kop die ze trekt ook*kijk mij sexy zijn*
Dat ís ook gewoon erg, twee weken geen lakkie op je nagelsquote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Indeed
En@ die foto.. Holy crap.. Wat zal ik eens zeggen? Of weet je, nee, ik zeg maar niks
Vandaag heb ik trouwens mijn eerste kuurdagje voor mijn nagels, 14 dagen niet lakkenMijn lief heeft me kéihard uitgelachen toen ik daar een beetje over aan het klagen was. Uit wraak heb ik gezegd dat als ik weer kan lakken, ik Clarins 230 wil hebben
Ohja!!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Woah wat een prachtlook van Klau!
Lindyyyyyy ik moet je adres hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Joysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok!!
Hoe kom je daar nou weer aan joh
Don't come closer, I might hurt you
Oh is ook goedquote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!!
Weet je wat, hou die pas maar even bij je, en de eerstvolgende keer dat ik in A'dam ga shoppen, ga jij gewoon lekker mee en dan krijg ik m wel terug
De TNT (of post NL, of weet ik veel hoe ze deze week weer heten...) raakt toch alles kwijt
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Joysa het volgende:
Dat kleine giletje whySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze die had uitgedaan en een leuk zwart colbertje oid had aangetrokken had het veel beter geweest!
it's the map in my mind that sends me on my way.
Vandaar ook de spoilerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik schrok!!
Hoe kom je daar nou weer aan joh
Wat een mooie naamquote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh is ook goedDie man die ons de vorige keer hielp hadden we trouwens weer, en hij noemde mij dus Lindy vanwege het pasje
Ja ik wou hem al aangetekend versturen ofzo maar dit is dan ook een goed plan
My oh my...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vandaar ook de spoiler
Ik keek in haar twitterfotogeschiedenis
Ach, die tieten hangen zo wel lekker op dr buik, geen bh nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat kleine giletje whyAls ze die had uitgedaan en een leuk zwart colbertje oid had aangetrokken had het veel beter geweest!
Jij snapt me tenminste.. The horror!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ís ook gewoon erg, twee weken geen lakkie op je nagels
Het is 2 voor 10quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij snapt me tenminste.. The horror!Maar nouja, daarna ben ik vast weer een stuk blijer met mijn nagels enzo..
Over hķrror gesproken..! Joysa
En het is 5 over 10, ik moet mijn lichtje uitdoen van mezelf.. Sweet dreams lovelies!
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Onze Klau heeft een mooie look gemaakt
http://twitpic.com/6ej9dq
Staat ze er niet schitterend op?
Ze heeft er voor wel getweet dat ze de lelijkste ooglook ooit had gemaakt.quote:
Dan hoop ik maar dat ze er van opknappenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij snapt me tenminste.. The horror!Maar nouja, daarna ben ik vast weer een stuk blijer met mijn nagels enzo..
Over hķrror gesproken..! Joysa
En het is 5 over 10, ik moet mijn lichtje uitdoen van mezelf.. Sweet dreams lovelies!
Dat dusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze heeft er voor wel getweet dat ze de lelijkste ooglook ooit had gemaakt.
Maar goed, als je er niet trots op bent post je de foto niet
Ik heb wel ergere gezien bij haar....quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geil wijf hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere gezien bij haar....
Ik denk dat ze er stiekem trots op is en wil horen dat ie heel mooi is
Als ze nou iets over die lipstick had gezegd...
Kun je elke dag aan me denkenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook
En Lin, ja hij blijft braaf in m'n mooie portomonnee
quote:
Ik heb het luxeprobleem dat ik al een week iets wil kopen, maar niet weet watquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Webshops kijken als je verveeld bent is niet handig, nu word ik hebberig
Oh dramaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb het luxeprobleem dat ik al een week iets wil kopen, maar niet weet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |