Wijntjes drinken ofzo is altijd goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef princess-a het volgende:
Thanks voor de leuke reactiesMoest direct erna werken, waardoor het jeeeeeeej gevoel echt gedaald is tot een 0-punt. Dus nu maar even proberen iets te bedenken waardoor ik me weer jeej voel
![]()
Gefeliciteerd Lin!
Het is zo'n mooi woordquote:
Ik blijf er ook gewoon om lachen. Best triest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi woord![]()
'so hee, ik heb vandaag echt veel jeuk aan m'n schutrups!'
'M'n schutrups speelt op joh'
enz enz....
Ik dacht aan Moët & Chandonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wijntjes drinken ofzo is altijd goed
En thanx babe
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moëtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Inderdaad!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Dat verdient wel een Moët.
En Linyay voor Schutrups BV!
Zou het familie zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan Moët & Chandon![]()
Mijn buurman heet Schutrups van zn achternaam
Ik ga zo ook eens kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Ik zit er ook een te kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Todlers & Tiaras aan het kijken op Youtube...
Mijn hoofd gaan ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ter illustratie: een 5 jarige met een french manicure op d'r tenen en een nepgebitje omdat ze aan het wisselen is![]()
)
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Incantrix het volgende:
En Nagelschaartje, zulke dingen kijk ik niet, ik word er naar van..
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand in de comments zegt "this is... awful. BUT I CAN'T STOP WATCHING.".
True story.
Het zijn ook zulke bizarre kinderen. Zag net en 8 jarige die er ouder uitziet dan ik. En een 8jarige die haar moeder konijnenoortjes liet dragen omdat ze er dan stom uitzag (en moeder deed het ook nog)
![]()
O en Lindy:
Ik kijk geen tv, maar dit is als een ongeluk. I can't stop looking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk in a nutshell waarom ik sowieso geen tv meer kijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv, maar dit is als een ongeluk. I can't stop looking.
Youtubequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo werkt dat jah, ik heb er ook wel eens een docu over gezien. Nouja, ik kan toch geen kant op want meneer rolmops ligt op schoot, zelfs al zou ik de tv aan willen doen..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: mijn lief blijkt kikkers eng te vinden
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: mijn lief blijkt kikkers eng te vinden
Iets van die strekking jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Incantrix het volgende:
Haha, zoals? Zeggen dat ik heel veel kikkers in his los ga laten als ik niet Heul Veel lakjes mag kopen?
Overigens zijn Loki en Max nu nog steeds in tijgersluip door het huis aan het kruipen op zoek naar de kikker
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
(OMG kijk nu naar een kind van nog geen jaar oud dat een spray-tan krijgt...![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik ben bang voor bloedzuigers, maar ik denk niet dat hij die snel los zal laten in de badkamerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets van die strekking ja
(moet je zelf alleen niet bang zijn voor muizen ofzo, dan ben je te makkelijk terug te pakken.
Hoewel je tegen een vent ook kan zeggen dat je al die lakken wil of het anders aan z'n vrienden verteld
(OMG kijk nu naar een kind van nog geen jaar oud dat een spray-tan krijgt...![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Arme kinders.... maar ik wil ze zometeen wel zien
Maar dat doe ik pas over een kwartier, er is nu een filmpje aan het uploaden
Filmpjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Arme kinders.... maar ik wil ze zometeen wel zien
Maar dat doe ik pas over een kwartier, er is nu een filmpje aan het uploaden
Altijd gewone cheap-ass van kruidvat of actionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk erover maar weer eens een kuurtje nagelverharder te doen, mijn nagels zijn weer eens om te janken.. Het valt me wel op dat het splijten weer veel erger is geworden sinds ik geen herome nagellakremover meer gebruik, maar die is zo vet (ofzo).. Wat voor remover gebruiken jullie?
Ik heb die Essence nail art nogwat remover, die altijd in grote schap ligt. Vind um fijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk erover maar weer eens een kuurtje nagelverharder te doen, mijn nagels zijn weer eens om te janken.. Het valt me wel op dat het splijten weer veel erger is geworden sinds ik geen herome nagellakremover meer gebruik, maar die is zo vet (ofzo).. Wat voor remover gebruiken jullie?
Bwehehehehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Het duurde even, maar daar is er weer eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |