Spreid je winkansen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Meest terechte klacht dit jaar. Mannen met één paar schoenen zullen ook nooit een fatsoenlijke chick neuken.
Ik als heteroman heb ook 11 paar.
Nee, want ik ben dan ook niet aan het trollen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Krijg je een strakke plasser van het trollen?
HAHAAHAHAHAHAHHAAHZAHAZHBASWHAHAAhAHZHHzZHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef banapples het volgende:
Ik vond dit wel een mooie lapo als conclusie:
[ afbeelding ]
Ben je nou aan het giegelen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHAHHAAHZAHAZHBASWHAHAAhAHZHHzZHA
!! EINSSHAHAHAHAZHAHA
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
Mannen die voor elke gelegenheid schoenen hebben.![]()
Ben je een wijf of zo?
Als je genoeg swagger hebt is elk schoeisel veelzijdig. Het gaat namelijk niet om wat je draagt, maar om hoe je het draagt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Polo > T-Shirt
Overhemd > Polo (Meestal, maar niet altijd!)
Nette schoenen zijn veelzijdiger dan sneakers. Je kan ze dragen onder een pak, maar ook onder een nette spijkerbroek. Sneakers onder een pak zijn clownesk.
Polo'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Polo > T-Shirt
Overhemd > Polo (Meestal, maar niet altijd!)
Nette schoenen zijn veelzijdiger dan sneakers. Je kan ze dragen onder een pak, maar ook onder een nette spijkerbroek. Sneakers onder een pak zijn clownesk.
ik heb wel 2 paar gewoon nette en nog andere om mee te voetballen enzo, maar die lopen nu wel veul lekkerder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef pindaplukker het volgende:
afgetrapte schoenen lopen het lekkerst
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef gniffie het volgende:
2 maanden lang met een zichtbaar 1 cm groot gat in me schoen gelopen
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef ynuhh het volgende:
Losse zool en dan ook nog een iets te lange broek, welke aan de onderkant kapot gelopen is. Ik vind het vreselijk om te zien.
Vrouwen-opmerking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef trovey het volgende:
al is het maar om je schoenen tijd te geven om te herstellen van het gebruik zodat je er langer mee doet.
Nee want Janoskiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
1 paar janoskis
1 paar gewoon nette leren jw?
1 paar hardloop
1 paar fitness
1 paar allstars
ben ik wijf?
nee je bent kk baasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
1 paar janoskis
1 paar gewoon nette leren jw?
1 paar hardloop
1 paar fitness
1 paar allstars
ben ik wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |