Ik kom veel verder dan Pauperpinkpop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Lemar het volgende:
[..]
Pauperfestival, TS komt zelf niet verder dan de plaatselijke snackbar om uit te gaan.
Dit heb ik trouwens ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb 2 paar goede schoenen en 1 paar oude schoenen. Verder nog 1 paar schoenen voor het sporten en 1 paar voor het fitnessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Aj, ga je toch echt de fout in, mattie. Geeft niet hoor. Ga jij met je perfect passende schoentjes chillen ga ik er met de meid vandoor in mijn spijkerbroek+polo+sneaks. Als je maar genoeg schoenen hebt, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, jij met je mannelijke bandshirt en je afgetrapte schoenen hosselt helemaal niets.
Ik vind het gewoon een goed topic. En het mooie is dat er in KLB nooit een deel 2 komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
En iedereen maar blijven happen op die Ritmo-topics. Jullie geven die jongen teveel aandacht..
Polo'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aj, ga je toch echt de fout in, mattie. Geeft niet hoor. Ga jij met je perfect passende schoentjes chillen ga ik er met de meid vandoor in mijn spijkerbroek+polo+sneaks. Als je maar genoeg schoenen hebt, toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef banapples het volgende:
[..]
Dit heb ik trouwens ookToppertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
Goed teken als ze op je kleding valt inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aj, ga je toch echt de fout in, mattie. Geeft niet hoor. Ga jij met je perfect passende schoentjes chillen ga ik er met de meid vandoor in mijn spijkerbroek+polo+sneaks. Als je maar genoeg schoenen hebt, toch?
Polo > T-Shirtquote:
Vieze kakker die je d'r bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Polo > T-Shirt
Overhemd > Polo (Meestal, maar niet altijd!)
Nette schoenen zijn veelzijdiger dan sneakers. Je kan ze dragen onder een pak, maar ook onder een nette spijkerbroek. Sneakers onder een pak zijn clownesk.
Wat is er in vredesnaam mis met een polo?quote:
Valt mee hoor.quote:
Emo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Nog niet zo lang geleden liep ik rond in bandshirts!
Krijg je een strakke plasser van het trollen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef pindaplukker het volgende:
afgetrapte schoenen lopen het lekkerst
Ik doe het. Ben je homo ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Bij het uitgaan, naar school , naar werk, op sollicitatiegesprek..
Van die mensen die dan echt altijd 1 paar hebben en hem dan helemaal afgetrapt lopen totdat de zool eraf valt of er gaten in komen.
Nu hoef je niet als een vrouw een hele kast vol schoenen te hebben, maar 2 of 3 verschillende paren in huis is toch wel zo handig?
.......quote:
Dit is ook gewoon normaal. Maar ik ken ook gasten die 5 paar 'nieuwe' schoen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef Sasman het volgende:
1 paar werkschoenen
1 paar oude schoenen die nog goed zijn
1 paar nieuwe schoenen
1 paar gymschoenen.
Zo dat is het. En elk jaar koop ik 1-2 nieuwe schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |