quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn wel nice ja.
[ afbeelding ]
Wat is hier dan nog leuk aan?quote:De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
Sowieso, studerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ho, dan moet ik hier even posten.
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Ik ook inmiddels, ik heb al een te makkelijk doelwit gekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurd
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoen
En anders de volgende ronde proberen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, de uitslag moet nog komen om 21:00, dus veel heb je nog niet gemist, de OP zegt wel genoeg, gelukkig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Daar is FOK! dus voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
Ik verveel me!Het is werkuur, maar ik heb geen huiswerk. En ik mag ook niet eerder weg.
Hihi, ik hoef altijd maar 5 minuten te fietsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
en straks moet ik een half uur wachten op de bus en dan weer een half uur op een andere bus.
Frankrijk en oorlog voeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.
Kut issie he?quote:
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.quote:
Het lijkt me nu wel minder leuk, maar heb nog geen aflevering gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.Straks ff afkijken. Jij vind het zeker kut omdat ze niet uitgaan, hosselen enzo.
Mwja eigenlijk wel en zoals je ws. al gezien hebt zijn we 3 afleveringen voorgelogen alsof Ronnie Mike het ziekenhuis insloeg maar dat bleek dus door knip- en plakwerk gedaan te zijn en nu blijkt dat Mike gewoon door die muur zichzelf het ziekenhuis in heeft gewerkt. Verder alleen maar Ronnie en Sam shit waar iedereen een hekel aan heeft. Ik had echt zo iets van: aw jeez, not this shit againquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.Straks ff afkijken. Jij vind het zeker kut omdat ze niet uitgaan, hosselen enzo.
Hallon. Er is niemandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
Goedemiddag, lieve mede-FOK!kers.
Mensen hebben school en werk. Mensen zoals ik.quote:
Heb je school?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mensen hebben school en werk. Mensen zoals ik.
Eerst kijken dan oordelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Het lijkt me nu wel minder leuk, maar heb nog geen aflevering gezien
Ja daar heb je wel gelijk in. Ronnie en Sam verpesten het gewoon met hun drama en gezeik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mwja eigenlijk wel en zoals je ws. al gezien hebt zijn we 3 afleveringen voorgelogen alsof Ronnie Mike het ziekenhuis insloeg maar dat bleek dus door knip- en plakwerk gedaan te zijn en nu blijkt dat Mike gewoon door die muur zichzelf het ziekenhuis in heeft gewerkt. Verder alleen maar Ronnie en Sam shit waar iedereen een hekel aan heeft. Ik had echt zo iets van: aw jeez, not this shit again
Heyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
Goedemiddag, lieve mede-FOK!kers.
Mja maar ook gewoon dat ze 2 afleveringen deden alsof in deze aflevering Ronnie het ziekenhuis inmepte maar dat nu gewoon blijkt dat Mike het zelf deedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Eerst kijken dan oordelen.
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Ronnie en Sam verpesten het gewoon met hun drama en gezeik.
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja maar ook gewoon dat ze 2 afleveringen deden alsof in deze aflevering Ronnie het ziekenhuis inmepte maar dat nu gewoon blijkt dat Mike het zelf deed
Ook dan kunnen ze FOK!kenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mensen hebben school en werk. Mensen zoals ik.
Natuurlijk, dat is het voordeel aan een ICT-opleiding.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het voordeel aan een ICT-opleiding.
Ik moet eigenlijk al bijna een uur terug in de klas zijn, maar ik zit hier nog in het algemene toetslokaal. Het boeit die vrouw volgens mij niet eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk al bijna een uur terug in de klas zijn, maar ik zit hier nog in het algemene toetslokaal. Het boeit die vrouw volgens mij niet eens.De leraren zijn er alleen maar omdat het moet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ze een vraag stelt zeggen ze "zoek maar op op google" (no troll)
MBO![]()
Ja kan ik er wat aan doenquote:
Haha niksquote:
Snelle reactie op mijn droom was dat trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef coban het volgende:
[..]
Haha niksik weet hoe het is om rare dromen te hebben
![]()
Haha ja he, moest bijkomen van de schrikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Snelle reactie op mijn droom was dat trouwens
Vage kop heb ik ook om te dromen over een diner in een parkeergaragequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:12 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja he, moest bijkomen van de schrik
Hehe grapje ik was op school en batterij leeg
Wat?quote:
Haha na die droom over swj verbaast niks me meer, echt niksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Vage kop heb ik ook om te dromen over een diner in een parkeergarageTwas echt zo'n betonnen omgeving, laag plafond etc, precies zoals je je een parkeergarage voorstelt. Alleen dan met tafels, eten en mensen
![]()
Doe eens normaal idioot. Ik wens haar gewoon een fijne suikerfeest op een islamitische manier.quote:
Weet ik veel, ik spreek het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er staat alleen maar fijn suikerfeest sjonge jonge
Zij zegt fijne suikerfeest in het turks, en ik in het marokkaansquote:
De voertaal hier is Nederlands, smegmanus heeft mensen hier al eerder op aangesproken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef coban het volgende:
[..]
Doe eens normaal idioot. Ik wens haar gewoon een fijne suikerfeest op een islamitische manier.
Ach so, zie alsnog "Weet ik veel, ik spreek het niet"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef coban het volgende:
[..]
Zij zegt fijne suikerfeest in het turks, en ik in het marokkaans
Spreek je Mar. Arabisch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha check iedereen stressen om een paar woordjes niet-Nederlands.
Hihi nemenquote:
Oh. Maar als er expres voor de lol in een andere taal gesproken wordt, ook engels, is het opeens wel goed. Ik beheers de taal die ik typte nieteens, was voor de lol. SORRY ALS JE JE BELEDIGD VOELT. gosh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De voertaal hier is Nederlands, smegmanus heeft mensen hier al eerder op aangesproken.
No offence.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel serieus nemen hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel serieus nemen hoor.
Haha weet ik, ik spreek het ook niet. Ken alleen die zinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach so, zie alsnog "Weet ik veel, ik spreek het niet"
Ojeequote:
Ik ben bang dat ik vanavond als eerste wordt uitgeschakeld in FOK! Riskquote:
Mensen diequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet zelf hun PC bouwen
Ik vind persoonlijk mobiel minder fijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje, ik vind het alleen niet zo fijn
Ik ken mijn tegenstander niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vanavond als eerste wordt uitgeschakeld in FOK! Risk
Ik helemaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef coban het volgende:
[..]
Haha weet ik, ik spreek het ook niet. Ken alleen die zin
Is berbers zo erg dat het emo.gif waard is dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Thuis spreek ik berbers.
Maar ik kan wel een beetje mar. Arabisch
Mensen die gefascineerd zijn door mensen die hun status verborgen hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die hun status verborgen hebben
Mensen die om alles gaan huilen met een emo.gifquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die hun status verborgen hebben
Dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die om alles gaan huilen met een emo.gif_!
Ja voor mensen die het niet spreken wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is berbers zo erg dat het emo.gif waard is dan?
Wat voor gelegenheid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet voor school 5 metal-liedjes op een CD branden. Welke zou ik erop zetten?
Steek gewoon een mes in je leraars oor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik moet voor school 5 metal-liedjes op een CD branden. Welke zou ik erop zetten?
Idd. Metal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik raak er i nde wa
[..]
Steek gewoon een mes in je leraars oor.
Mja maar dat is NL ook. Als ik dat op vakantie spreek denken ze dat er iets vastzit in je keelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja voor mensen die het niet spreken wel.
Ja maar zelfs ik, een eckte berberse, vind het soms zo grappig klinken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mja maar dat is NL ook. Als ik dat op vakantie spreek denken ze dat er iets vastzit in je keelZal met heel veel talen wel zo zijn.
Hoe heet die band ook alweer, wat je laatst had gepost? Waar niet meer naar te luisteren viel?quote:
Last Days of Humanity.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe heet die band ook alweer, wat je laatst had gepost? Waar niet meer naar te luisteren viel?
Ik vind het niet fijn als mensen alles mee kunnen lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk mobiel minder fijn.
[..]
Ik ken mijn tegenstander niet.
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik helemaal niet![]()
Daarnaast wel een interessante taal overigens!
Kun je het ook schrijven of alleen spreken/horen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar zelfs ik, een eckte berberse, vind het soms zo grappig klinken.
Ha haquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Ouqz het volgende:
Ik zit nu in een wachtruimte van een tandarts in Marokko met allemaal Franse tijdschriften.
Nee, berberse letters zijn net chinees mang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kun je het ook schrijven of alleen spreken/horen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Tandarts in Marokko? Succes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Ouqz het volgende:
Ik zit nu in een wachtruimte van een tandarts in Marokko met allemaal Franse tijdschriften.
Mensen die denken dat Marokko voor 80% uit zand bestaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ha haJij hebt straks zand in je tanden.
Ja inderdaad, het is natuurlijk 80% steen, niet zand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Marokko voor 80% uit zand bestaat.
80% steen, 20% zand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is natuurlijk 80% steen, niet zand.
Winning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef Ouqz het volgende:
Gelukkig ben ik niet diegene die naar de tandarts moet.
Ja, echt wel! Ze hebben daar het nieuwste van het nieuwste: de inbelverbinding!quote:
Tappen ze gewoon af.quote:
quote:
Is wel zo!quote:
Ik begin me idd een beetje ongemakkelijk te voelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit begint wel heel racistisch te worden hoor![]()
_!
Verder groeit er niet zo heel veel, en zo verdienen die mensen hun geld. Op zich niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vooral in het noorden hebben ze idd veel wiet ja.t
Komt door deze SC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Rezania het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)nseKip&tab=tab_graph
MK!
Voor P_Z dan:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gr aan het meisje in de tram
Dan kun je ook goed zien wanneer mensen een ban hebben gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Rezania het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)nseKip&tab=tab_graph
MK!
Ja ik zag je idd nooit posten en toen in een x in KLB.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)ezania&tab=tab_graph
Mijn grafiek van sinds begin augustus.
Klopt ook wel. In 4 jaar 4000 posts, vervolgens in 1 week nog duizend posts erbijquote:
Ik heb me in oktober 2008 ooit een keer geregistreerd, omdat ik een spel zocht en toen ben ik eigenlijk nooit meer terug gekomen. Tot begin augustus dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik zag je idd nooit posten en toen in een x in KLB.
Ik wil ook een spel met zwaartekracht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb me in oktober 2008 ooit een keer geregistreerd, omdat ik een spel zocht en toen ben ik eigenlijk nooit meer terug gekomen. Tot begin augustus dan.
Ik heb nog live beelden gehad via skype toenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Je ziet ook precies wanneer ik op vakantie was daar
Gewoon niet gaan kijken danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk om in de Dagcijfers top 100 te staan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk om in de Dagcijfers top 100 te staan
Oja toen stond ik op het hoogste gebouw van de VSquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog live beelden gehad via skype toen
Iets met een aap kan ik me herinneren, kan je vast nog wel vinden in dat topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil ook een spel met zwaartekracht!
Ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef Jac0bus het volgende:
Ik denk trouwens dat als volgende week het studiejaar begint ik wel wat minder ben
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja toen stond ik op het hoogste gebouw van de VS
Cosmic Crush was het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met een aap kan ik me herinneren, kan je vast nog wel vinden in dat topic.
ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dat spel weer gevonden!Cosmic Rush heet het.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met een aap kan ik me herinneren, kan je vast nog wel vinden in dat topic.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cosmic Crush was het.
Heb even je postgeschiedenis gestalkt.
Dank!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dat spel weer gevonden!Cosmic Rush heet het.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cosmic Crush was het.
Heb even je postgeschiedenis gestalkt.
Ik wou net zeggen.quote:
Lang genoeg overleven en groot genoeg worden om een zwart gat te worden, dan win je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik speel het nu, maar snap het doel niet.
SwJquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
Heyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
SwJquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Doei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja wat en?quote:
Kijk eens naar de PI van mijn laatste 3 posts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga ff ergens anders heen met dat autistisch gedrag, dankuwel.
Gezien maar moet je ook ff mijn PIs kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI van mijn laatste 3 posts.
Klinkt aantrekkelijk. Ik ga vandaag voor de frituur, ook niet mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn avondeten bestaat uit pizza en bier.
14.gifquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn avondeten bestaat uit pizza en bier.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Ik ga vandaag voor de frituur, ook niet mis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga ff ergens anders heen met dat autistisch gedrag, dankuwel.
Oké.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gezien maar moet je ook ff mijn PIs kijken
Armin!quote:
Pr0n.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind het tijd voor een ander plaatje in de OP. Iemand ideeën?
Zouden we niet eerst toestemming vragen aan Yvonne om problemen te voorkomen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik vind het tijd voor een ander plaatje in de OP. Iemand ideeën?
Typisch antwoord van een 14jarige pubertje.quote:
Deze versie vind ik heerlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Armin!Full Focus!
Zo, nu even deze versie luisteren.
14jarig pubertje is dubbelop. En nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Typisch antwoord van een 14jarige pubertje.
Ik ook wel hoor maar te vaak gehoord dus afwisseling is ook goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het origineel toch beter.
14.gif is mijn PI nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Nectar het volgende:
wat is 14.gif
zegt trollscience dat altijd om zijn leeftijd aan te geven? en dan een bestandtype erachter voor de leukheid?
dus als ik bijv zou zeggen:
15.avi
komt het op hetzelfde neer?
14.gif gebruiken we omquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Nectar het volgende:
wat is 14.gif
zegt trollscience dat altijd om zijn leeftijd aan te geven? en dan een bestandtype erachter voor de leukheid?
15.avi
Is een pi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Nectar het volgende:
wat is 14.gif
15.avi
Het origineel is echt goud!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor maar te vaak gehoord dus afwisseling is ook goed, verder is dit 1 van mijn favo remixen van dat album:
Ook om een plaatje te mogen veranderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zouden we niet eerst toestemming vragen aan Yvonne om problemen te voorkomen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
14.gif gebruiken we om [ afbeelding ] aan te duiden.
quote:
ow oke dank jullie welquote:
Een pleonasme dus, en ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
14jarig pubertje is dubbelop. En nee.
Virtual Friend is wel mijn favo nummer van Armin ja denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het origineel is echt goud!Nu even deze luisteren.
Ik zou gewoon even toestemming vragen om narigheid te voorkomen. Gewoon even om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ook om een plaatje te mogen veranderen?
Ook hier vind ik het origineel weer beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Virtual Friend is wel mijn favo nummer van Armin ja denk ik
Jep ik ook maar ik had het over de remixesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook hier vind ik het origineel weer beter.
Gibson Les Pauls?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee.
Zet een pic van een Gibson Special II in de OP.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
een en al drama, dat is eigenlijk wat de serie en toch is het entertasining
Goed nummer, sowieso.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als je Virtual Friend van Armin van Buuren niet mooi vindt, ben je een vieze hater
Ja is het ook. Oh Oh Cherso is mislukt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar nu zie ik eigenlijk hoe groot Oh Oh Cherso een rip off ervan is
Virtual Friend!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als je Virtual Friend van Armin van Buuren niet mooi vindt, ben je een vieze hater
Hoi Oerbeerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Oerbeer het volgende:
Ik voel me zo hondsberoerd vandaag. Tevenshallo allen. Zijn we weer.
How comequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Oerbeer het volgende:
Ik voel me zo hondsberoerd vandaag. Tevenshallo allen. Zijn we weer.
Wat heeft ie gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
hij moest bij de rechter verschijnen vor dat ene
Geen idee. Ontzettende pijn aan mijn rug. Teveel meegemaakt, gesprekken gehad laatste dagen. Misselijk ook. Denk stress.quote:
Gefeliciteerd, je bent zwangerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Ontzettende pijn aan mijn rug. Teveel meegemaakt, gesprekken gehad laatste dagen. Misselijk ook. Denk stress.
Dus nu aan bed gekluisterd. Gelukkig is er fok! Mobile.
FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Ontzettende pijn aan mijn rug. Teveel meegemaakt, gesprekken gehad laatste dagen. Misselijk ook. Denk stress.
FOK!Mobile.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef Nectar het volgende:
zo net vier broodjes met tonijn gegeten en met uien sambal ketchup en mayonaise zat erop
ben ik nu een basa ;D?
oepsquote:
thx brahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor , probeer maar eens.
Edit: LOL mooie ninja edit?
Ik wou jou quoten maar ik quote per ongeluk MKquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is wel lekker hoor , probeer maar eens.
Edit: LOL mooie ninja edit?
Ik heb gewoon een te grote aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik wou jou quoten maar ik quote per ongeluk MK
oke kan gebeure hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik wou jou quoten maar ik quote per ongeluk MK
Niks, er ging iets foutquote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef Nectar het volgende:
zo net vier broodjes met tonijn gegeten en met uien sambal ketchup en mayonaise zat erop
ben ik nu een basa ;D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |