quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn wel nice ja.
[ afbeelding ]
Wat is hier dan nog leuk aan?quote:De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
Sowieso, studerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ho, dan moet ik hier even posten.
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Ik ook inmiddels, ik heb al een te makkelijk doelwit gekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurd
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoen
En anders de volgende ronde proberen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, de uitslag moet nog komen om 21:00, dus veel heb je nog niet gemist, de OP zegt wel genoeg, gelukkig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Daar is FOK! dus voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
Ik verveel me!Het is werkuur, maar ik heb geen huiswerk. En ik mag ook niet eerder weg.
Hihi, ik hoef altijd maar 5 minuten te fietsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
en straks moet ik een half uur wachten op de bus en dan weer een half uur op een andere bus.
Frankrijk en oorlog voeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.
Kut issie he?quote:
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.quote:
Het lijkt me nu wel minder leuk, maar heb nog geen aflevering gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.Straks ff afkijken. Jij vind het zeker kut omdat ze niet uitgaan, hosselen enzo.
Mwja eigenlijk wel en zoals je ws. al gezien hebt zijn we 3 afleveringen voorgelogen alsof Ronnie Mike het ziekenhuis insloeg maar dat bleek dus door knip- en plakwerk gedaan te zijn en nu blijkt dat Mike gewoon door die muur zichzelf het ziekenhuis in heeft gewerkt. Verder alleen maar Ronnie en Sam shit waar iedereen een hekel aan heeft. Ik had echt zo iets van: aw jeez, not this shit againquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nah, valt mee eigenlijk, maar had geen zin meer.Straks ff afkijken. Jij vind het zeker kut omdat ze niet uitgaan, hosselen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |