quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zijn wel nice ja.
[ afbeelding ]
Wat is hier dan nog leuk aan?quote:De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Typ Nederlands.
Sowieso, studerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen zit nu hard op school te studeren enzo.
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Ho, dan moet ik hier even posten.
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Ik ook inmiddels, ik heb al een te makkelijk doelwit gekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik doe ook mee, ik heb mijn verhaaltje al opgestuurd
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
Mono heeft een bazenspel gemaakt trouwens. FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen.
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb het gezien inderdaad. Ziet er weer goed uit, zo'n Mono topic.Ik kan alleen niet meer meedoen
En anders de volgende ronde proberen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Frankrijk was weer vrij hoorde ik.
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, de uitslag moet nog komen om 21:00, dus veel heb je nog niet gemist, de OP zegt wel genoeg, gelukkig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Ik moet 1 dag in deze week naar school en dan mis ik gewoon het bazigste topic van de week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |