quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, lekker gefantaseerd over Kutstudent, bohboh.
Begrijpelijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, lekker gefantaseerd over Kutstudent, bohboh.
Banaan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uhm ik weet niets leuks...
Deze is wel leuk:
Ik zoek een woord
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
ik zoek een woord
dat zeggen wil
dat jij de liefste bent!
Alles kan gevraagd worden, al kwam 't bij mij alleen voor dat je moest weten wanneer je speciaal een BE rijbewijs nodig had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Etsu het volgende:
Twee uur school gehad, nu naar m'n werk en dan is m'n dag alweer voorbij
Trouwens Nick, over die autotheorie. Ik ben nu bij H2, dat gezeik over verschillende soorten rijbewijzen en bijhorende kenmerken enzo, belangrijk of niet?
Die shit gaat stinken lieve schat, rottingen enzo jeweetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was de banaan op en gooide ik de schil weg in de prullenbak.
Waar moest hij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Die shit gaat stinken lieve schat, rottingen enzo jeweet
Rijbewijs E = Rijbewijs BEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Wat is be
Ik ken wel a, am, b, c, d en e
--> KLBquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef Etsu het volgende:
Dan mogen ze daar geen vragen over stellen vind ik
1/1000e daarvan is misschien van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Twintig procent van poep op straat is van mensen!!
ALS IK HEM EEN KEER TEGEN KOM OH WEE, DAN LIK IK HEM EERST (want hij ziet er cute uit) EN DAN EET IK HEM OP ALS EEN ZOMBIE ZO VAN RAWRWRAWR ME HUNGRY ME GONNA EAT U.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Kaasrol het volgende:
Echt hè, die kutkaasrol. Ik haat hem vanuit het diepst van mijn hart
Dat zou ik maar niet doen, straks krijg je daar allemaal enge ziektes vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALS IK HEM EEN KEER TEGEN KOM OH WEE, DAN LIK IK HEM EERST (want hij ziet er cute uit) EN DAN EET IK HEM OP ALS EEN ZOMBIE ZO VAN RAWRWRAWR ME HUNGRY ME GONNA EAT U.
Dan moet je echt de helft van de dag buiten aan het kakken zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef xCore het volgende:
[..]
1/1000e daarvan is misschien van mij
Ik heb zo mijn hobby'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan moet je echt de helft van de dag buiten aan het kakken zijn
zombiestalk deed me aan dat plaatje denken jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FLARBH GARHBLLH BARGHH RAWWRRR OLD PICTURE IS OLD.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kaastrol heeft nog wel een andere UI van mij
Daar wou ik net over beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
oh my, ik heb net onbewust denkde gebruikt![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en dan ben je zo wakker tot 5 uur en dan word je om half 11 wakker xd haha ahaha lijkt wel alsof ik weer naar school ga
OH WACHT.
Ga jij eigenlijk wel naar scheaol?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en dan ben je zo wakker tot 5 uur en dan word je om half 11 wakker xd haha ahaha lijkt wel alsof ik weer naar school ga
OH WACHT.
WACHT DIT WACHT DAT WACHT WAAROP?!?!?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga mn verdriet wegzuipen doei
OH WACHT.
DM inkomendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haatte het![]()
C# kan ik wel.
Java lijkt er wel op, dus wie weet weet ik er wel dingen van
wat hebben ze je aangedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GEEN DRANK EN GEEN SCHOOL MAAR WEL VERDRIET
TERWIJL IK NET NOG INTENS VROLIJK WAS
JULLIE STOMME JONGONS HIER IK AHAAT JULLIE.
kaasrollen hahhahaahahasohohihquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga eten koken, suggesties?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kaasrollen hahhahaahahasohohih
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kaasrollen hahhahaahahasohohih
welken opleiting doet jij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga weer lopen kutten voor school, doein
welk thema?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MIJN FEESTJE VAN DE MAAND KOMT ER WEER AAN NU BLIJ?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |