quote:
Dan doe je het best goed, voor een dooie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik heb geen hart, ik kan dat dus makkelijk hoor
Nee sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Heb je ook nog euro's waar je vanaf moet?
Wat een boefjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
En zo zit ze nu naast me... wordt dáár maar eens boos op
[ afbeelding ]
Nou, daar heb ik wat aanquote:
Niks manquote:
Maar dat heeft ook nogal ff geduurd voordat jullie daar eenmaal waren, jij was soms ook de wanhoop nabijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Tegenwoordig hoef ik bij Sjon echt alleen nog maar in mn vingers te knippen of te wijzen en hij stopt met wat ie ook doet. In Amsterdam is hij 1 keer geflipt omdat ie ergens bang voor was, heb ik zijn riem gewoon losgelaten. Hop, hing ie braaf aan mn been en luisterde hij weer heel braaf
Het was hem ieg meteen duidelijk dat ik niet van die gekkigheid gediend was in die drukte en dat ie maar beter normaal kon doen
Ja volgens mij wel, want daar kan ik me geen enkele sloperij van herinneren, echt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt Bink toch ook al pup gekregen Greys?
Was zij meteen gehoorzaam?
Welnee, ik doe gewoon boos hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Bietje denkt ach, ze vindt het wel prima zo, ik ben keilief
Nu zie ik haar wel , ze is wel schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
En zo zit ze nu naast me... wordt dáár maar eens boos op
[ afbeelding ]
Je hebt je collega's ook goed afgericht zie ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Daarom zou ik een kat binnen drie dagen de deur uitsmijten geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Collega komt me net warme choco brengen.
Er zijn hier in de buurt wachtlijsten bij de gehoorzaamheidscursusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef indaha het volgende:
Maar is daar geen cursus of zo voor om zoiets af te leren (als dit een domme vraag is negeer hem dan maar)
Ja, kijk maar naar Greysquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Er zijn zo vaak dingen waar geen aandacht aan geschonken wordt. Shit happens.![]()
quote:Carel en Oscar hebben samen op bed geslapen.![]()
En Jip krijgt lebbers van Carel, en Jip zit dan zo:![]()
![]()
![]()
Ja doei, het zijn er 2 of 3quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Balou weer opgeknapt?
Q wellicht moet je kies er dan toch uit als er zo mee blijft klooien.
Hoppa, het hele rijtje eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
Ja doei, het zijn er 2 of 3Mooi niet
Ja, Baloe gaat goed. Die liep buiten alweer met stokken te kloten
Ja, jij had toch shit in je huis?quote:
Joh!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij had toch shit in je huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |