Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik zielig![]()
Zes uur in een kleine ruimte.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?
Ik snap dat je het idee zielig vindt, maar je moet maar zo denken: biet heeft ook geen medelijden met jou
Dan hoop ik niet dat ze de boel bij elkaar gaat joelen omdat ze naar B & B wil.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys dat is echt kut thuis komenJe hebt vast geen gang/bijkeuken/iets anders waar biet in kan als je weg bent? Waar dus niks staat waar ze bij kan.
En, baal je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
Je houdt je mooi aan de TT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:
Kom je bier 2 weekjes hier brengen, Greys?
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je houdt je mooi aan de TT!
Waar het hart van vol is he?
6 euro voor 8 pillen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.
Precies hetzelfde.
En bink dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is echt geen leuke thuis komst
beetje opsluoiten en een luikje maken zodat boor er bij kan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html
Ooh dus niet voor een grote hoeveelheid. Valt mee. Ik betaal per 100 pillen 36 euro. 2.88 voor 8 pillen dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
6 euro voor 8 pillen..
Dr oorontsteking was nog niet over, dus even wat andere dingen ervoor.. reiniger en zalfje erbij. Was ook naar een andere dierenarts gegaan. Voor Nacho heeft ze niets gerekend, alleen Jazz
Dat was een grapje omdat ik 20 minuten had staan wachten en jij zei dat je dan MEER dan pissig zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
Bwahaha, Tombo deed er 20 min over om mijn pm te ontcijferen!
Jezus, je garpje faaltquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat ik 20 minuten had staan wachten en jij zei dat je dan MEER dan pissig zou zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, je garpje faalt![]()
Ik snapte hem nietIk zat helemaal te gniffelen en mijn PM nog eens te lezen en te bedenken "Hoe de fuck kun je hier 20 min over doen?"
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had net die post van jou over die 20 minuten gelezen, dus het was voor mij logisch
noh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet deze toch ook even hier posten![]()
[ afbeelding ]
Joa!quote:
Welke had je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
ooh en die maaltijd salade was lekker. Wel vet veel, maar wel lekker. En erg groenterig, maar ja, dat moet he
Ik had die met penne en geroosterde kip. "Maaltijd salade kip" staat erop. Zaterdag nog maar ff 2 meenemen, waaronder biefstuk voor Mikequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke had je?
Mijn stoommaaltijd faalde.En het ergste is: ik wist het eigenlijk al, want daarom had ik ze al zeker een jaar niet gekocht.
Dus toch maar weer bij de salades of kant-en-klaar-gooi-in-een-wok maaltijden houden als ik lui ben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat heeft het weer gepresteerd in de baggersloot achter ons huis te vallenGelukkig gaat ze niet kopje onder, maar ze was wel tot halverwege zwart.
En onder de kraan afspoelen vond ze niet leuk
![]()
Oeh! Volgens mij heb ik die ook nog in de koelkast liggen! En die met knoflookgarnalen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had die met penne en geroosterde kip. "Maaltijd salade kip" staat erop. Zaterdag nog maar ff 2 meenemen, waaronder biefstuk voor Mike
Wat faalde er aan je stoommaaltijd? Was gewoon niet te vreten?
Eh, ik denk nieuwsgierigheid? Ik zie het moment zelf nooit, ze kwam alleen weer ranzig binnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Wtf, hoe kan ze nou in de sloot flikkeren?
Ik heb ooit een kat met een groene poot gehad. Zelfde actie en reactie als de jouwe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat heeft het weer gepresteerd in de baggersloot achter ons huis te vallenGelukkig gaat ze niet kopje onder, maar ze was wel tot halverwege zwart.
En onder de kraan afspoelen vond ze niet leuk
![]()
Beef teriyaki is dat die met biefstuk? En bami onderin? Geloof dan dat dat niks voor Mike is. Die haat erg zoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb echt heeeerlijk geingden nu ben ik weer helemaal warm en wakker
Q - als je de beef teriyaki bedoelt, pas op met de saus die is echt megazoet, ik heb de hele salade weggedonderd daardoor
NIet te vreten dus. Trek je toch zo'n salade open?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Volgens mij heb ik die ook nog in de koelkast liggen! En die met knoflookgarnalen.En als die op zijn ga ik misschien nog wel een keer.
![]()
Mijn maaltijd was gewoon niet lekker. Waterige saus, helft van de bloemkool was prut en de andere helft niet goed gaar en de aardappels net iets te hard. Het kán gewoon niet, alles in één zo'n bakkie perfect gaar krijgen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, ik denk nieuwsgierigheid? Ik zie het moment zelf nooit, ze kwam alleen weer ranzig binnen
Ik ben dan wel weer zo'n Hollander die het evengoed opeet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIet te vreten dus. Trek je toch zo'n salade open?
Ik zou het echt niet opvretenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo'n Hollander die het evengoed opeet.![]()
De kokos-limoen Danio better be good!
Ja. Ik vond hem echt NIET TE ETEN zo goorquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beef teriyaki is dat die met biefstuk? En bami onderin? Geloof dan dat dat niks voor Mike is. Die haat erg zoet
Blij dat ik dan toch de gerookte kip heb gepakt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja. Ik vond hem echt NIET TE ETEN zo goor
Die gerookte kip met honing mosterd saus had MM. Goed te doen. Alleen ben ik niet zo van die sausquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blij dat ik dan toch de gerookte kip heb gepakt!![]()
En kokos limoen IS gooooood.
Ik krijg volgens mij overal een kuthumeur vanquote:
Ja duh, het is stiekem een liedje over dat ie zn ex vermoord heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
Ik luister Abel - Onderweg maar ik krijg er een kuthumeur van
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Wat dan wel weer zielig is, is dat ik net mijn hoofd keihard aan de deurklink heb gestoten.![]()
5 kittens in één keer naar hun kamer transporteren zorgt voor logistieke uitdagingen waarbij je de omgevingsfactoren soms uit het oog verliest.
Hapje Danio?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg volgens mij overal een kuthumeur van
quote:
whut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, het is stiekem een liedje over dat ie zn ex vermoord heeft
Nee, want jij hebt geen vanillequote:
Ik vind hem lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja. Ik vond hem echt NIET TE ETEN zo goor
Sta oooopen voor de koookosssss!quote:
Is not the Tombo.quote:
Jawel, ik zit onder Q dr account stiekemquote:
Je zinsbouw verraadt je Q. En hea.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, ik zit onder Q dr account stiekemNiet zeggen hea!
MIJNZUS?quote:
Ze hebben wasabi chips bij de lidlquote:
Luister maar eens goedquote:
Enjoy!quote:
Ik zei toch dat we van account hadden gewisseld, CAT!quote:
Tombooooo!quote:
~quote:
Niet. Ik ken Tombo haar hea's als ik ze zie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we van account hadden gewisseld, CAT!
*pakt vaseline en doos handschoenen in*quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
~
Ik ga het meenemen en de 24ste anaal bij je inbrengen, oki?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
~
Lekker uit je poepertje branden. Omnomnomnomquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt vaseline en doos handschoenen in*
Neem ze de 24e maar meequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombooooo!![]()
![]()
![]()
Wanneer kom je Sawyer omruilen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
~
Zou dat goed gaan met de andere beessies?quote:
Arm ongewenst kittenkind.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Sawyer heeft gewoon door dat ik hem wil ruilen, hij komt steeds slijmen
Hoi Grees. Je humeur al wat beter?quote:
Ik zal het even aan hem vragen, moment.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal het even aan hem vragen, moment.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal het even aan hem vragen, moment.
Ja hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Q, mag ik je pm hier neergooien en kijken hoe lang iedereen er over doet om hem te ontcijferen?
quote:
quote:I hef kwestion
ma 29 augustus 2011 17:17u door Qwea
Ken ai rait along wit joe?
Biecose Mo is going toe babizit BoeBoe
ent if de ennser is positif ken joe tel mie wear ai niet toe go?
Jaaaaaaaaaaaaaaa,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Kan ik met je meerijden?
Want MM gaat op BoeBoe passen.
En als het kan, waar moet ik dan heen komen?
quote:
quote:
Ik zei godverdomme nog hier in het topic dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
En ook niet erbij zetten welke datum het over gaat ofzo he
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom, gaan we de 24ste zuipen
Gefeliciteerd babe
Trouwens, PM over de 24ste
Geloof het nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Greeeees, had je gisteren Ned 1 gekeken?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar dat zag ik later pasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei godverdomme nog hier in het topic dat.
[..]
Daar gaat ie meestal stukker vanquote:
Faal van jouw kantquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar dat zag ik later pas
Ding spoort niet, wil een serie kijken, maar het lukt niet echtquote:
Owwww ik las hier nog wel dat hij wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga je schamen!
Musical sing a longhij was heel leuk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga je schamen!
Musical sing a longhij was heel leuk.
Wat lukt er niet? Waar wil je de serie kijken? online of op je laptop? Welk bestandsformaat en welke player?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ding spoort niet, wil een serie kijken, maar het lukt niet echt
Maar wat lukt er dan niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ding spoort niet, wil een serie kijken, maar het lukt niet echt
Nou ik vond hem leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwww ik las hier nog wel dat hij was
Maar ik las eigenlijk hier alleen maar kritiek
Hiiiihhiiiiiihihhihihihiquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vond hem leukalleen die gozer van Soldaat van Oranje niet.
Maar ik ben doof dus what do I know
Is bijna voor of na de 24ste?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh joh, niet zulke moeilijke vragen stellen!![]()
Ga bijna mijn laptop wegbrengen ter reparatie, dat scheelt
Voor, ik heb al een leenlaptopquote:
ooh. Oke. Anders had ik er nog ff naar gekeken de 24ste.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. Oke. Anders had ik er nog ff naar gekeken de 24ste.
Of je ruilt sex met Len, voor het maken van je laptop
Zet je A ff in de tuin
Ik pas me aan aan jouw gemoedstoestand, kee?quote:
Oh doe dat maar niet te vaakquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan jouw gemoedstoestand, kee?
Q doet zichzelfquote:
Ah, zo erg is het toch ook weer niet?quote:
Is verhuisd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Greys kun je binnenkort weer op de oude locatie werken? Of is je werk gewoon verhuisd?
De komende tijd zou ik het toch even afradenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, zo erg is het toch ook weer niet?![]()
aha is iets minder dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Is verhuisd.
Gaan misschien ooit nog terug, maar dat kan nog jaren duren
Dat kostte me werkelijk 3 seconden: kan ik met je meerijden (ik ga ervan uit: naar Blijdorp), want MM past op Boeboe. En zo ja, waar moet ik naartoe komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
En ook niet erbij zetten welke datum het over gaat ofzo he
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
aha is iets minder dus
En S is voorlopig ook niet ietsie vaker thuis?
Geeft niet hoor; we vinden je toch wel liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
ik faal
er zat nog mint in mn ogen denk ik
Ik denk dat ik blond ben want ik snap dequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga het wel met een grote kluif proberen donderdag!
Weet ik toch, maar je bent nog steeds leuk gezelschapquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
De komende tijd zou ik het toch even afraden![]()
Die kleintjes kunnen van allerlei dingen die ik niet kanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik ben jaloers op mijn levende wekker ze ligt met haar armen in een stand die ik nooit meer kan.
*beker water gooit*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
ik faal
er zat nog mint in mn ogen denk ik
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar je bent nog steeds leuk gezelschap![]()
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
Greys, ben jij nog bezig met je dieet als ik vragen mag?
YWquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook niet, heb zo'n halve bros mint reep op. Thanks Tombo
Ja, of ik breng hem gewoon extragratiesch naar de mediamarkt omdat het nog binnen de garantietermijn valt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. Oke. Anders had ik er nog ff naar gekeken de 24ste.
Of je ruilt sex met Len, voor het maken van je laptop
Zet je A ff in de tuin
Ja dan hoef je die seks met Ll ook niet te ruilen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, of ik breng hem gewoon extragratiesch naar de mediamarkt omdat het nog binnen de garantietermijn valt?
Ik dacht dat Q bedoelde seks met Ll in ruil voor het maken van je laptop...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan hoef je die seks met Ll ook niet te ruilen!![]()
Dat krijg ik vast ook wel extragratiesch!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan hoef je die seks met Ll ook niet te ruilen!![]()
Truequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat krijg ik vast ook wel extragratiesch!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat krijg ik vast ook wel extragratiesch!
KSSSSHT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, zullen we een bordeel beginnenDat we Ll per uur gaan verhuren of zo
Oh ja leuk, vanuit een Utrechts hotel met Tsjernobyl verlichting in de badkamertquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
Zeg, zullen we een bordeel beginnenDat we Ll per uur gaan verhuren of zo
Psies! Ik vind het een plan hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Oh ja leuk, vanuit een Utrechts hotel met Tsjernobyl verlichting in de badkamert
Neuquote:
Bedoel ik! Jij hebt tenminste commercieel inzichtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Die heeft al zolang kunnen oefenen met zijn monsterklus. Dat is een echt goudhaantje
Heeft hij nog een gaatje dan?quote:
Ja, maar daar blijf jij mooi van afquote:
Zit hij al zo vol?quote:
Jawel, niet zo zeuren! We zorgen dat we 'm frisgewassen afleveren; no sweatquote:
Wie is eigenlijk zijn pooier?quote:
En anders is het een dirty bitquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Even door het dompelbad en hij kan zo weer verder
Dompelbad?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Even door het dompelbad en hij kan zo weer verder
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dompelbad?
Weet je hoe KOUD dat is? Da's nie goed voor de business
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dompelbad?
Is hij niet heel snel weer op te warmen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dompelbad?
quote:
Voor Tombo's business niet nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Kan hij bij de volgende weer opwarmen. Te warm is ook niet goed voor de business
Ik lees: elies en Greysquote:
Ik zei nee! okee, eerst ja, maar toen neequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
ach tombo toch rammel je nog zo
Maar LL weet het verschil tussen een baby en een kleuter niet. Dus ik zou nog even verder zoeken
goffer de gofferquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor Tombo's business niet nee.![]()
(sorry Tombo. Laf joe![]()
)
Kan hij voor alle smaken getraind worden dus.quote:
Eh...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij voor alle smaken getraind worden dus.
Trust!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog vanavond!![]()
Trainen als een showpony, laat dat maar aan ons over!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij voor alle smaken getraind worden dus.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust!![]()
[..]
Trainen als een showpony, laat dat maar aan ons over!
Ik wil ook maar er ligt er 1tje uitgeteld naast mij en daar moet ik maar op wachtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog vanavond!![]()
Ooooh! Jij hebt LL al!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil ook maar er ligt er 1tje uitgeteld naast mij en daar moet ik maar op wachten
WTFquote:
Dan is hij ineens een heel klein meisje gewordenquote:
Hoe komt dat nou weer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
Baloe loopt te kotsen.2de x in een half uur
Geen idee. Hij liep al een uur te kokhalzen. Toen ff naar buiten gegaan, kotst ie de tuin onder en net zijn kleedquote:
Arme Baloequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
Geen idee. Hij liep al een uur te kokhalzen. Toen ff naar buiten gegaan, kotst ie de tuin onder en net zijn kleedhij is ook onwijs traag heb ik het idee. En het is best veel kots ook
Doe ik ook altijd bij een van onze katten; die kruipt ook altijd zo zielig weg na het kotsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Qwea het volgende:
Uhu. Hij kwam net overeind, komt naar de bank en loopt richting keuken maar blijft 3 passen later staan. Ik vermoed dat hij moet poepen. Dus Mike is ff met hem mee. En zijn kleedje zit in de was. Arme boeboe.
Hij dacht ook nog dattie straf kreeg volgens mij toen hij kotsteik heb maar geroepen "goedzooooo!!"
Volgens Mike is hij altijd buiten zo traag, maar ik loop 's avonds nooit met hemquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij een van onze katten; die kruipt ook altijd zo zielig weg na het kotsen
Hou je Baloe wel ff in de gaten? Dat ie niet insukkelt of zo?
Beterschap met Baloe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:28 schreef Qwea het volgende:
Hij ligt echt heel sneu3u nog maar es kijken.
Hey babequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met BoeBoe vanochtend?
Kan iemand Oognip even het verschil tussen een jonge gezonde kat die kotst en een oude hond die kotst uitleggen?
Ja, ik zei gisteren al "Baloe mag morgen geen eten" maar aangezien ik 5u lang in coma lag, en MM blijkbaar wilde weten of hij wel at, heeft die hem brokjes gegevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is het sowieso niet niet, dan maken ze echte een hoop paniek, en dan was ie ook al lang dood geweest hoor! Ik zou niks geven, of rijst met kip geven, en even aanzien hoe het gaat.
Niet te lang wachten met bejaarde hondjes
Dus je bent een week zoetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk was het gewoon zo een suf kotsvirus en issie dr nu alweer klaar mee![]()
Bij mij is dat altijd leuk, Karel krijgt het altijd als eerste, en dan volgt de rest, allemaal een dag na elkaar een dag lang kotsen
Deze keer wel een normale naam?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:10 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh![]()
Kindje van goede vrienden van A. en mij is geboren! Een meisje!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kotst altijd zo subtiel tussen de kussens van de bank, hij denkt dat het dan niet opvalt
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:10 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh![]()
Kindje van goede vrienden van A. en mij is geboren! Een meisje!
Gelijk goed gestraft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Vannacht van 01.30 tot 06.15 uur geslapen, Bietje had weer in de kamer gepoept (en het ging zo goed een tijdje) in die paar uurtjes.
En toen ik nog even terug naar bed ging omdat ik het niet meer trek, die paar uur per keer slapen, kwam ik beneden en had ie èn het kussen van de kat (dat hoog en weg lag, dacht ik) èn het kussentje uit het groene bankje van Bink getrokken. Die lagen beiden op de bank. Eentje aan stukken, de ander nog net niet.
Oh mijn humeur... wat doe je....
Mjah, het was geen heterdaadje...quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:12 schreef Greys het volgende:
Q fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan met De-Niet-Meer-Dikke
Maar dat is wel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, het was geen heterdaadje...
Dus ik heb haar wel aan d'r nekvel op de bank gezet naast de gesloopte zooi van WAT IS DIT????
Maar verder kan ik er weinig mee.
Ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik met Sjon zn kutgedrag nog in mn handjes mag klappen.
Ik zou ieg al eens stoppen met het snel zielig vinden en heel streng worden Greys
Ik niet, mijn grens is mijn grens en ik doe echt alles om die hond daar niet overheen te laten gaan, tis uiteindelijk voor zn eigen bestwil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen
Ik vind alleen de 'wat is heel streng en wat kan nog' grens wat lastig
Je hond in elkaar slaan kan nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen
Ik vind alleen de 'wat is heel streng en wat kan nog' grens wat lastig
Ja maar die heb ik dus nog niet voor mezelf bepaald en gevonden, mijn eigen grensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik niet, mijn grens is mijn grens en ik doe echt alles om die hond daar niet overheen te laten gaan, tis uiteindelijk voor zn eigen bestwil.
En we gaan echt fucking goed tegenwoordig, en zulke dingen als Biet heeft ie me echt nooit geflikt goddank
Haha, dit zijn vrienden hè, geen maffe ex! En dit kind is wel een halfbloedjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze keer wel een normale naam?
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Maar daar heb je toch wel tijd zat voor op de dagen dat je niet werkt?
Haha, dat mag je vinden. Maar mijn vriendin heeft iets speciaals met die naamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Die eerste naam vind ik best leuk, maar die tweede is wel megakamp he
Ja maar voor sommige honden is dat nooit genoeg hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
TuurlijkEn ik vond zelf dat ik wel genoeg met haar wandelde en dat ze genoeg afleiding krijgt (juist ook omdat ik zo veel en vaak bij haar ben). Maar misschien is het toch nog niet genoeg qua beweging en moet ze naast de fiets ofzo... Maar dat mag pas later geloof ik, is ze nu nog te jong voor helaas.
Maar uiteindelijk komt het vast goed allemaal
Naja, niet jezelf de schuld geven, maar wel kijken hoe je het zelf anders aan kan pakken om dr vanaf te komen natuurlijk. Ik vind het trouwens echt geen normaal gedrag voor een pup, en ik vind haar ook al meer een puber dan een pup, qua leeftijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Ah getver, GreysVandaag maar ff met d'r aan de wandel dan. Maar inderdaad, NIET jezelf de schuld geven. Jullie moeten gewoon allebei nog een beetje aftasten. Jammer dat je d'r niet op heterdaad betrapt hebt..
Maar juist omdat het een puber cq pup is zit ze in de uitprobeer fase. Tuurlijk, normaal gedrag is het niet, maar het is een pup/whatever you call it. Dus ik snap wel dat ze dingen gaat uitproberen/slopen. Aan Greys dan de taak om dat af te straffen. En dat kan best moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, niet jezelf de schuld geven, maar wel kijken hoe je het zelf anders aan kan pakken om dr vanaf te komen natuurlijk. Ik vind het trouwens echt geen normaal gedrag voor een pup, en ik vind haar ook al meer een puber dan een pup, qua leeftijd.
En ik zit niet te bitchen, ik denk ook alleen maar mee, maar uiteindelijk denk ik echt dat strenger en duidelijker zijn de enige oplossing is voor zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |