Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik zielig![]()
Zes uur in een kleine ruimte.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar een kleine ruimte is toch niet zo klein als een bench of zo? Ik bedoel ze kan in die 'kleine' ruimte vast haar kont wel keren en een beetje spelen. Hoe klein is klein?
Ik snap dat je het idee zielig vindt, maar je moet maar zo denken: biet heeft ook geen medelijden met jou
Dan hoop ik niet dat ze de boel bij elkaar gaat joelen omdat ze naar B & B wil.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Jezus Greys dat is echt kut thuis komenJe hebt vast geen gang/bijkeuken/iets anders waar biet in kan als je weg bent? Waar dus niks staat waar ze bij kan.
En, baal je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
Je houdt je mooi aan de TT!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef Qwea het volgende:
Kom je bier 2 weekjes hier brengen, Greys?
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho leeft nog, Jazz zit aan de Rimadyl
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je houdt je mooi aan de TT!
Waar het hart van vol is he?
6 euro voor 8 pillen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom Rimadyl? Carprodyl/Carprofen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper.
Precies hetzelfde.
En bink dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is echt geen leuke thuis komst
beetje opsluoiten en een luikje maken zodat boor er bij kan
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:09 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html
Ooh dus niet voor een grote hoeveelheid. Valt mee. Ik betaal per 100 pillen 36 euro. 2.88 voor 8 pillen dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
6 euro voor 8 pillen..
Dr oorontsteking was nog niet over, dus even wat andere dingen ervoor.. reiniger en zalfje erbij. Was ook naar een andere dierenarts gegaan. Voor Nacho heeft ze niets gerekend, alleen Jazz
Dat was een grapje omdat ik 20 minuten had staan wachten en jij zei dat je dan MEER dan pissig zou zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
Bwahaha, Tombo deed er 20 min over om mijn pm te ontcijferen!
Jezus, je garpje faaltquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat ik 20 minuten had staan wachten en jij zei dat je dan MEER dan pissig zou zijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, je garpje faalt![]()
Ik snapte hem nietIk zat helemaal te gniffelen en mijn PM nog eens te lezen en te bedenken "Hoe de fuck kun je hier 20 min over doen?"
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had net die post van jou over die 20 minuten gelezen, dus het was voor mij logisch
noh!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet deze toch ook even hier posten![]()
[ afbeelding ]
Joa!quote:
Welke had je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
ooh en die maaltijd salade was lekker. Wel vet veel, maar wel lekker. En erg groenterig, maar ja, dat moet he
Ik had die met penne en geroosterde kip. "Maaltijd salade kip" staat erop. Zaterdag nog maar ff 2 meenemen, waaronder biefstuk voor Mikequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke had je?
Mijn stoommaaltijd faalde.En het ergste is: ik wist het eigenlijk al, want daarom had ik ze al zeker een jaar niet gekocht.
Dus toch maar weer bij de salades of kant-en-klaar-gooi-in-een-wok maaltijden houden als ik lui ben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat heeft het weer gepresteerd in de baggersloot achter ons huis te vallenGelukkig gaat ze niet kopje onder, maar ze was wel tot halverwege zwart.
En onder de kraan afspoelen vond ze niet leuk
![]()
Oeh! Volgens mij heb ik die ook nog in de koelkast liggen! En die met knoflookgarnalen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had die met penne en geroosterde kip. "Maaltijd salade kip" staat erop. Zaterdag nog maar ff 2 meenemen, waaronder biefstuk voor Mike
Wat faalde er aan je stoommaaltijd? Was gewoon niet te vreten?
Eh, ik denk nieuwsgierigheid? Ik zie het moment zelf nooit, ze kwam alleen weer ranzig binnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Wtf, hoe kan ze nou in de sloot flikkeren?
Ik heb ooit een kat met een groene poot gehad. Zelfde actie en reactie als de jouwe.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat heeft het weer gepresteerd in de baggersloot achter ons huis te vallenGelukkig gaat ze niet kopje onder, maar ze was wel tot halverwege zwart.
En onder de kraan afspoelen vond ze niet leuk
![]()
Beef teriyaki is dat die met biefstuk? En bami onderin? Geloof dan dat dat niks voor Mike is. Die haat erg zoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb echt heeeerlijk geingden nu ben ik weer helemaal warm en wakker
Q - als je de beef teriyaki bedoelt, pas op met de saus die is echt megazoet, ik heb de hele salade weggedonderd daardoor
NIet te vreten dus. Trek je toch zo'n salade open?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Volgens mij heb ik die ook nog in de koelkast liggen! En die met knoflookgarnalen.En als die op zijn ga ik misschien nog wel een keer.
![]()
Mijn maaltijd was gewoon niet lekker. Waterige saus, helft van de bloemkool was prut en de andere helft niet goed gaar en de aardappels net iets te hard. Het kán gewoon niet, alles in één zo'n bakkie perfect gaar krijgen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, ik denk nieuwsgierigheid? Ik zie het moment zelf nooit, ze kwam alleen weer ranzig binnen
Ik ben dan wel weer zo'n Hollander die het evengoed opeet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIet te vreten dus. Trek je toch zo'n salade open?
Ik zou het echt niet opvretenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo'n Hollander die het evengoed opeet.![]()
De kokos-limoen Danio better be good!
Ja. Ik vond hem echt NIET TE ETEN zo goorquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beef teriyaki is dat die met biefstuk? En bami onderin? Geloof dan dat dat niks voor Mike is. Die haat erg zoet
Blij dat ik dan toch de gerookte kip heb gepakt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja. Ik vond hem echt NIET TE ETEN zo goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |