waar, wanneer, en hoe, dat is pas van belang als deze info bekend is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef Leyli het volgende:
[..]
Je denkt: ik gooi gewoon zoveel mogelijk ballen op? Waar, wanneer en hoe maakt niet uit?
Lijkt me alleen maar prettig dat als jullie een relatie hebben hij niet meteen alle andere vrouwen door gaat playen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Leyli het volgende:
Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets.
Volgens mij moet ik het hier juist niet meer over hebben met hem, over zijn afstandelijkheid. Denk dat het gewoon, vloeiend, fysiek, moet verlopen. Als ik het er weer over ga hebben legt dat er druk op, denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
En er met hem over praten? Als in: "Ik merk dat je wat terughoudend bent met knuffelen/aanraken, hou je daar niet van?"
Ik maak alweer geen kans zie ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets.
Zou liever die 'zekerheid' ergens anders op baserenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar prettig dat als jullie een relatie hebben hij niet meteen alle andere vrouwen door gaat playen.
Dat kun jij het beste inschatten natuurlijk, maar mocht je bij hem in de buurt zijn en hem proberen aan te raken kun je kijken hoe hij reageert en wellicht direct vragen of hij er moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Leyli het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het hier juist niet meer over hebben met hem, over zijn afstandelijkheid. Denk dat het gewoon, vloeiend, fysiek, moet verlopen. Als ik het er weer over ga hebben legt dat er druk op, denk ik.
Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef AgLarrr het volgende:
Ik beeld het me even in: Ik ben verlegen, ben al gelukkig dat ik hier op date X zit, en na afloop weet ik me niet zo goed een houding te geven. Zij daarentegen wel: ik krijg een kus op mijn wang. Een groter signaal van "ik wil alleen vrienden zijn" kan ik me eigenlijk niet bedenken. Wel raar, ze zei nog "ik ben niet op zoek naar vriendschap". Dat zal wel betekenen dat er binnenkort een einde aan komt dan, niet teveel risico nemen dus.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:
Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.
Juist wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:
Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.
Whaha je had m al gevonden. Ik moet zeggen dat ik haar toch al wel uit mezelf aanraakte, alleen niet expliciet. Dat kwam pas nadat ze me op me bek pakte.quote:
Dit klinkt als mij een paar maanden geleden. Ik was ook heel niet verlegen, maar had gewoon 0,0 ervaring. Misschien is dat bij hem ook zo? Niet naar vragen maar gewoon op zn minst een kus op zn mond volgende keer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Leyli het volgende:
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik zou dat wel cool vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals vrijwel iedereen al zegt gewoon zoenen die kerel! Daarna merk je vanzelf wel hoe hij reageert.
Wanneer is je volgende date met hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |