abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:29:24 #101
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_101366069
Heb t ook gehad met een jongen. Zijn ouderd zijn gescheiden en kon met zijn,stiefvader en stiefbroertjes niet opschieten. Ik weet dus niet of hij veel liefde (hetzij aanrakingen, knuffels kusjes etc.) Heeft meegekregen vanuit thuis. Ik daarentegen ben wel knuffelig en hou van aanrakingen etc.

Bespreek het met hem!
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:29:46 #102
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101366079
Het is wel goed voor 'm als je probeert hem uit z'n comfortzone te trekken. Anders leert hij het natuurlijk nooit.
Je moeder is een hamster
pi_101366090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef speknek het volgende:
Kan me voorstellen dat hij verlegen is. Hij heeft al gezegd dat hij je meer dan leuk vindt, en jij geeft hem bij het afscheid een zoentje op de wang. Dat wordt volgens hem nooit meer wat. Ongetwijfeld zit hij nu de hele dag artikelen te lezen hoe hij uit de vrouwelijke friendzone kan geraken.

(even de zaken omdraaien).
Hehe, ik begrijp je heel goed. Maar zo zit het volgens mij niet in elkaar. Vind het gewoon wat lastig als iemand je niet aankijkt of voor een ander soort afstand zorgt.
pi_101366148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef ReVamp_ het volgende:
Heb t ook gehad met een jongen. Zijn ouderd zijn gescheiden en kon met zijn,stiefvader en stiefbroertjes niet opschieten. Ik weet dus niet of hij veel liefde (hetzij aanrakingen, knuffels kusjes etc.) Heeft meegekregen vanuit thuis. Ik daarentegen ben wel knuffelig en hou van aanrakingen etc.

Bespreek het met hem!
Hmm, hier komt het in elk geval niet door omdat hij wel uit een 'liefdevolle' gezin komt, zeg maar :P. Ik geloof dat hij het redelijk goed had, thuis.
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:32:59 #105
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101366174
Of misschien lijkt ze wel op z'n zus qua uiterlijk. How awkward... :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_101366206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of misschien lijkt ze wel op z'n zus qua uiterlijk. How awkward... :D
Oh nee, zeker niet. Kan me voorstellen dat zo iemand zich dan héél vies zou voelen als die opeens door een dubbelganger van z'n zus gezoend zou worden :r.
pi_101366210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee is niet zo.
Vind dergelijk passiviteit niet echt iets voor een vent.
pi_101366271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Juist. Dat is de enige manier om bij deze gozer wat los te krijgen. Het is niet zo dat ie je niet leuk vindt. Hij gaat niet op 5 dates met je, omdat ie je eigenlijk niet leuk vind en zijn tijd liever ergens anders voor had gebruikt. Hij stopt tijd en energie in op dates met je gaan, dús hij ziet je wel zitten.

Maar het lijkt een verlegen jongen te zijn. Wat denk jij nou, dat ie 5x met je iets leuks gaat maar niks meer wil? ;) Natuurlijk wil hij dat wel. Hij zit thuis, en hij is 's middags al nerveus omdat ie 's avonds iets met jou gaat doen. Hij ziet jou. Hij heeft al aangegeven je mooi te vinden etc.

Dan staat ie op de badkamer om zich klaar te maken voor de date, en in gedachten is hij een held, die je gewoon heel casual vastpakt en zoent. Dat wil ie graag, maar hij weet dat hij zo niet is, dat durft hij niet. Sure, hij gaat de deur uit en als hij de deur achter zich dicht trekt spreekt ie zichzelf toe 'rustig maar, niks aan de hand, ze vind me leuk, anders gaat ze niet 5x met me op date, het zit goed, dus vanavond zoen ik haar, gewoon. dat doe ik gewoon. Kan ik wel, no problem'.

En dat meent ie ook echt op dat moment. Maar dan ziet ie je, zijn hart slaat 3 slagen over, en zn moed zinkt in zn schoenen want wat nou als jij niet met hem wil zoenen? Wat nou als ie 't mis heeft? Wat nou als hij jou zoent, en jij dat eigenlijk niet wilde en nu alles anders is tussen jullie? Wat nou als hij jou zoent, en hij bakt er niks van en jij knapt op 'm af?

Wat nou wat nou wat nou? En dan zit ie daar. Op die date. Met jou. En hij kijkt naar je en hij smelt bijna, en hij wilwilwil met je zoenen, maar die drempel is zo hoog. Alles in hem schreeuwt het uit dat hij je moet zoenen...en toch durft hij niet. En dit is al date 5, en hij is bang dat je op hem afknapt omdat hij steeds maar niks doet. Dat voedt de spanning alleen maar, en zijn angst ook.

Oplossing: ben gewoon relaxed. Niet bezig zijn met afknappen omdat hij maar steeds niks doet. Hij wil wel, maar hij durft echt niet. Gewoon losjes praten over koetjes en kalfjes. En dan, ergens op een willekeurig moment (dat voel je wel aan) neem je iets afstand, fysiek. Dan zeg je nog iets, waarna je stil valt. Heel even maar. Dan kijk je hem aan, met een blik die uitstraalt 'ik vind je leuk' maar ook aan hem aangeeft 'niet bang zijn'.

Er komt oogcontact. Dan loop je naar hem toe, heel rustig, je zegt nog steeds niks (want hij weet héél goed wat je bedoeld). Je stopt. Je blijft hem aankijken, je heeft hem je meest ontwapenende lach, je doet je armen om hem heen, en je zoent hem, in een vloeiende beweging.

Trust me. Als dit niet werkt is hij homo, maar dan weet je ook direct genoeg.

Jij zult het moeten doen, en ik vermoed dat dat de door jou gewenste reactie gaat hebben.
Bedankt voor je lange post.
Denk dat de enige manier om antwoorden te krijgen is door het gewoon te doen, inderdaad.
pi_101366275
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Vind dergelijk passiviteit niet echt iets voor een vent.
Hij is niet passief; hij heeft haar al 5x gedate. Passief is als je helemaal niet date zoals ik.
pi_101366322
Ik zeg gewoon zoenen op het juiste moment op de mond. geen tong ofzo dat is niet nodig. en dan heel klein beetje terug (minder dan een centimeter) ogen gesloten houden en wachten of hij verder terug trekt of je terug zoent. Als je hem afschrikt heb je niks verloren als het werkt heb je alles gewonnen wat je wil.
pi_101366362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Crutch het volgende:
Het is wel goed voor 'm als je probeert hem uit z'n comfortzone te trekken. Anders leert hij het natuurlijk nooit.
Nou ja, daar ben ik niet voor natuurlijk. Ik zal hem, voor mezelf, wat meer los proberen te krijgen en als dat niet lukt, dan is dat heel erg jammer, maar dan is het gewoon wat het is. Maw: wil hem niet steeds bij z'n handje hoeven vasthouden, zeg maar :).
pi_101366412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
kop op, gewoon ballen tonen, diep in zijn ogen kijken, beetje knipperen als bambi en bam er op
Ja, ik generaliseer.
pi_101366421
TS kan ook achter de foute mannen aangaan, die jou b.v. helemaal verrot beuken. Weet je zeker dat er geen verlegenheid in het spel zit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:42:11 #114
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101366436
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
kop op, gewoon ballen tonen, diep in zijn ogen kijken, beetje knipperen als bambi en bam er op
Ja, en als ze dat goed doet toont hij daarna zijn ballen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101366442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef Northside het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zeg! ik knipper er wel bij als bambi he!
die is schattig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101366477
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Leyli het volgende:

[..]

Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen weten :P)
Volgens mij gewoon heel simpel, hij is nog gewoon maagd. Niet erg of zo, maar als iemand geen of nauwelijks ervaring heeft dan is zo iemand veel gevoeliger en verlegener bij dat soort dingen. Je kunt hem een beetje prikkelen en uitdagen, of gewoon vragen: "wat moet ik doen voor een zoen?" ;)
pi_101366483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en als ze dat goed doet toont hij daarna zijn ballen :')
:')
pi_101366506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:43 schreef jaha het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon heel simpel, hij is nog gewoon maagd. Niet erg of zo, maar als iemand geen of nauwelijks ervaring heeft dan is zo iemand veel gevoeliger en verlegener bij dat soort dingen. Je kunt hem een beetje prikkelen en uitdagen, of gewoon vragen: "wat moet ik doen voor een zoen?" ;)
Dat is te confronterend, denk ik. Volgens mij trekt 'ie zich dan al helemaal terug. Moet het gewoon zelf doen.
pi_101366525
En hem prikkelen en uitdagen doe ik sowieso al wel :P.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:50 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_101366547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:43 schreef Leyli het volgende:

[..]

:')
Ja nou ja, ik zeg het natuurlijk wat lacherig, maar wat denk jij nou? Hij is op 5 dates met je geweest. Ga er maar vanuit dat hij jullie in gedachten al lang in allerlei romantische situaties heeft gezien, en dat ie gefantaseerd heeft over seks met jou hoor ;)

Dat ie niet zo goed durft betekent niet dat ie allerlei dingen met je wil doén :P
pi_101366589
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef HSG het volgende:
TS kan ook achter de foute mannen aangaan, die jou b.v. helemaal verrot beuken. Weet je zeker dat er geen verlegenheid in het spel zit.
Want er is alleen maar zwart en wit :P?
pi_101366643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:36 schreef Axel1988 het volgende:
Hij is niet passief; hij heeft haar al 5x gedate. Passief is als je helemaal niet date zoals ik.
Een dergelijke passiviteit zegt ze.

Wél blijven daten maar niets ondernemen, zoals zoenen in dit geval, is ook passief gedrag hoor. ;)
pi_101366704
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Een dergelijke passiviteit zegt ze.

Wél blijven daten maar niets ondernemen, zoals zoenen in dit geval, is ook passief gedrag hoor. ;)
Misschien doet ie het wel bewust om de spanning op te bouwen.
pi_101366812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja nou ja, ik zeg het natuurlijk wat lacherig, maar wat denk jij nou? Hij is op 5 dates met je geweest. Ga er maar vanuit dat hij jullie in gedachten al lang in allerlei romantische situaties heeft gezien, en dat ie gefantaseerd heeft over seks met jou hoor ;)

Dat ie niet zo goed durft betekent niet dat ie allerlei dingen met je wil doén :P
Hehe, zo'n gedachte is wel goed voor je ego natuurlijk.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:55:56 #125
16180 crew  CoolGuy
pi_101366872
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Leyli het volgende:

[..]

ja maar goed, wil je dat daar iets werkelijkheid van wordt zul jij de move moeten maken. Hij heeft zich in totaal, sinds hij met jou date, al minimaal een keer of 10 op je afgetrokken, als 't niet meer is :')
pi_101366919
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Leyli het volgende:

[..]

Wacht maar, na jouw eerste zoen gooit hij je over de keukentafel heen, ontdoet je van je slipje en haalt 40 centimeter puur genot uit zijn broek wat jij op dat moment mag ontvangen.

Of hij zoent je terug, dat is ook een scenario.
pi_101366923
Wat wellicht werkt is hem een massage aanbieden.
En laat gewoon merken dat je het heel fijn vind als jullie elkaar aanraken ;)
pi_101366990
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef jaha het volgende:
Wat wellicht werkt is hem een massage aanbieden.
En laat gewoon merken dat je het heel fijn vind als jullie elkaar aanraken ;)
Oh ja, briljant idee, dat vindt zo'n verlegen jongen natuurlijk fantastisch... :')
Ja, ik generaliseer.
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:59:58 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101366993
Nee man, na 3 slagen had ie lang een Homerun moeten maken. Daar heb je geen 5 dates voor nodig. Laat staan dat het nog met spanning opbouwen te maken heeft. Het begint gewoon vervelend te worden en zo'n meisje laat je ook in de kou staan. Tenzij er lichamelijk iets met em zelf mis is, dat de initmiteit blokkeert dan zit ie gewoon zelf niet lekker in de vel.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:59:59 #130
16180 crew  CoolGuy
pi_101366995
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wacht maar, na jouw eerste zoen gooit hij je over de keukentafel heen, ontdoet je van je slipje en haalt 40 centimeter puur genot uit zijn broek wat jij op dat moment mag ontvangen.

Of hij zoent je terug, dat is ook een scenario.
:') ja, en die 40cm genot gaan zo linea recta(al) tussen je billetjes naar binnen :')

Nee, zonder dollen. Kijk, hij is verlegen, maar als jij hem over die streep helpt, en hij dus merkt dat het 'goed' is, zeg maar, dan snap je natuurlijk wel dat ie dan alle fantasieën die ie over je heeft (en die heeft ie ;) ) maar al te graag in de praktijk wil brengen. ;)
pi_101367034
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Leyli het volgende:
neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang).

...

Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.

Niet uit op iets vriendschappelijks, maar wel een zoentje op de wang... Uhu... Zie je de paradox? 8)7
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:03:07 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101367102
Lekker als je alles gaat overanalyseren en allerlei Whatif momenten gaat bedenken. Maar zo word het natuurlijk niet makkelijker hè? :')
pi_101367105
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:01 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Niet uit op iets vriendschappelijks, maar wel een zoentje op de wang... Uhu... Zie je de paradox? 8)7
Beter iets dan niets toch :P? Misschien niet zo heel handig, maar goed, ben gewend dat het wat meer 'vloeiend' verloopt en je dus eigenlijk over dit soort dingen niet hoeft na te denken omdat het steeds van beide kanten komt, zeg maar.
pi_101367159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker als je alles gaat overanalyseren en allerlei Whatif momenten gaat bedenken. Maar zo word het natuurlijk niet makkelijker hè? :')
Dat weet ik. Daarom heb ik al eerder, een paar keer, gezegd dat ik het gewoon ga doen.
pi_101367160
Na afloop van een date en er is nog niet gezoend:
Ga tegenover hem staan (net als voor een afscheidskus) pak zn handen zeg dat je het erg leuk met hem vond en kus hem zachtjes op zn mond. Doet hij dan nog niks, dan wordt het helemaal niks.
pi_101367171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Juist. Dat is de enige manier om bij deze gozer wat los te krijgen. Het is niet zo dat ie je niet leuk vindt. Hij gaat niet op 5 dates met je, omdat ie je eigenlijk niet leuk vind en zijn tijd liever ergens anders voor had gebruikt. Hij stopt tijd en energie in op dates met je gaan, dús hij ziet je wel zitten.

Maar het lijkt een verlegen jongen te zijn. Wat denk jij nou, dat ie 5x met je iets leuks gaat maar niks meer wil? ;) Natuurlijk wil hij dat wel. Hij zit thuis, en hij is 's middags al nerveus omdat ie 's avonds iets met jou gaat doen. Hij ziet jou. Hij heeft al aangegeven je mooi te vinden etc.

Dan staat ie op de badkamer om zich klaar te maken voor de date, en in gedachten is hij een held, die je gewoon heel casual vastpakt en zoent. Dat wil ie graag, maar hij weet dat hij zo niet is, dat durft hij niet. Sure, hij gaat de deur uit en als hij de deur achter zich dicht trekt spreekt ie zichzelf toe 'rustig maar, niks aan de hand, ze vind me leuk, anders gaat ze niet 5x met me op date, het zit goed, dus vanavond zoen ik haar, gewoon. dat doe ik gewoon. Kan ik wel, no problem'.

En dat meent ie ook echt op dat moment. Maar dan ziet ie je, zijn hart slaat 3 slagen over, en zn moed zinkt in zn schoenen want wat nou als jij niet met hem wil zoenen? Wat nou als ie 't mis heeft? Wat nou als hij jou zoent, en jij dat eigenlijk niet wilde en nu alles anders is tussen jullie? Wat nou als hij jou zoent, en hij bakt er niks van en jij knapt op 'm af?

Wat nou wat nou wat nou? En dan zit ie daar. Op die date. Met jou. En hij kijkt naar je en hij smelt bijna, en hij wilwilwil met je zoenen, maar die drempel is zo hoog. Alles in hem schreeuwt het uit dat hij je moet zoenen...en toch durft hij niet. En dit is al date 5, en hij is bang dat je op hem afknapt omdat hij steeds maar niks doet. Dat voedt de spanning alleen maar, en zijn angst ook.

Oplossing: ben gewoon relaxed. Niet bezig zijn met afknappen omdat hij maar steeds niks doet. Hij wil wel, maar hij durft echt niet. Gewoon losjes praten over koetjes en kalfjes. En dan, ergens op een willekeurig moment (dat voel je wel aan) neem je iets afstand, fysiek. Dan zeg je nog iets, waarna je stil valt. Heel even maar. Dan kijk je hem aan, met een blik die uitstraalt 'ik vind je leuk' maar ook aan hem aangeeft 'niet bang zijn'.

Er komt oogcontact. Dan loop je naar hem toe, heel rustig, je zegt nog steeds niks (want hij weet héél goed wat je bedoeld). Je stopt. Je blijft hem aankijken, je heeft hem je meest ontwapenende lach, je doet je armen om hem heen, en je zoent hem, in een vloeiende beweging.

Trust me. Als dit niet werkt is hij homo, maar dan weet je ook direct genoeg.

Jij zult het moeten doen, en ik vermoed dat dat de door jou gewenste reactie gaat hebben.
Kudos voor deze post, ik voelde zelfs bij mij de nervositeit opwellen :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101367191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Mee eens; goede post.
pi_101367272
Daar komt het wel op neer ;) ik heb op mijn 26e voor het eerst in 10 jaar in het oor van een meisje gefluisterd dat ik van haar hield. Nou ik stond te trillen op mijn benen, alsof ik midden in een aardbeving stond.

Helaas werd die liefde niet beantwoord, maar eens je door zo'n verlegenheid heen bent, is de volgende keer veel minder moeilijk. Ik heb het jaar daarna meer dates gehad dan in die 10 jaar ervoor... ;)
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:08:18 #139
16180 crew  CoolGuy
pi_101367275
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

;)
pi_101367537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef jaha het volgende:
Daar komt het wel op neer ;) ik heb op mijn 26e voor het eerst in 10 jaar in het oor van een meisje gefluisterd dat ik van haar hield. Nou ik stond te trillen op mijn benen, alsof ik midden in een aardbeving stond.

Helaas werd die liefde niet beantwoord, maar eens je door zo'n verlegenheid heen bent, is de volgende keer veel minder moeilijk. Ik heb het jaar daarna meer dates gehad dan in die 10 jaar ervoor... ;)
Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets. Als ik iemand leuk vind dan ben ik bereid daar wat voor te doen, maar als ik hier teveel tijd/geld/energie in moet investeren is het ook een afknapper natuurlijk. Beetje verlegen/onzeker is niet erg, we hebben allemaal onze 'zwakheden'. Zal het gewoon moeten doen en als daar (wat mij sterk lijkt) niet goed op gereageerd wordt dan houdt het op.
pi_101367580
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets. Als ik iemand leuk vind dan ben ik bereid daar wat voor te doen, maar als ik hier teveel tijd/geld/energie in moet investeren is het ook een afknapper natuurlijk. Beetje verlegen/onzeker is niet erg, we hebben allemaal onze 'zwakheden'. Zal het gewoon moeten doen en als daar (wat mij sterk lijkt) niet goed op gereageerd wordt dan houdt het op.
Heb je eindelijk de kans om te doen wat vrouwen het liefst doen, namelijk ons mannen veranderen, wil je het niet. Ik snap er niks meer van.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:18:37 #142
118585 Crutch
pi_101367597
En er met hem over praten? Als in: "Ik merk dat je wat terughoudend bent met knuffelen/aanraken, hou je daar niet van?"
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:03 #143
118585 Crutch
pi_101367609
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je eindelijk de kans om te doen wat vrouwen het liefst doen, namelijk ons mannen veranderen, wil je het niet. Ik snap er niks meer van.
Ik wou net zeggen, vrouwen houden toch van 'projectjes'?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:25 #144
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101367625
ik wil ook wel ff met je daten hoor en dan doe ik ej voor zoals je het het beste kan doen.
pi_101367666
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben een standaard vrouw maar ergens toch weer niet ;(.
pi_101367686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ben een standaard vrouw maar ergens toch weer niet ;(.
Ik merk het.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:22:29 #147
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101367705
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:23:10 #148
118585 Crutch
pi_101367723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef PluskudosForMe het volgende:
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
PM? :')
Je moeder is een hamster
pi_101367735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, vrouwen houden toch van 'projectjes'?
Associaties met moeders, waarom weet ik niet :r.
pi_101367773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef PluskudosForMe het volgende:
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
Je denkt: ik gooi gewoon zoveel mogelijk ballen op? Waar, wanneer en hoe maakt niet uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')