Echt een hele chille zomer, niks geen last van zon gehad om mijn 29'' monitor terwijl ik wow speelde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Matty___ het volgende:
deze zomer was top; geen 1 mug gezien
Welke draken heb jij gekilled? Wij hebben zeer goeie progressie en we zijn nu bij de blauwe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt een hele chille zomer, niks geen last van zon gehad om mijn 29'' monitor terwijl ik wow speelde.
Hopen volgend jaar weer zo'n ''kutzomer''.
Ik heb mijn tijd besteed om te socializen. Volgende week ga ik met mijn clan draken kapot maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke draken heb jij gekilled? Wij hebben zeer goeie progressie en we zijn nu bij de blauwe!
+tquote:
Kijk! daar zat ik de hele ochtend al op te wachten. Heb ik al minstens 3 uur in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:20 schreef banapples het volgende:
Het is weer voorbij die mooie zomer! lalalalala
was het 35 graden dan zou men nog zeuren dat het te warm isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het wordt de komende week hartstikke goed weer.
In Nederland wonen en dan zeuren over het weerGa verhuizen, je verdient NL niet!
Duh, met deze temperaturen is het geen verrassing dat de mug snel is uitgestorven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Matty___ het volgende:
We wachten afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
In Nederland wonen en dan zeuren over het weerGa verhuizen, je verdient NL niet!
Volgens buienradar blijft het de komende 14 dagen klote. Of jij moet 18 graden mooi weer vinden, kanook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
*offtopic-mode* Ik hoorde vanochtend trouwens op het nieuws dat ze nu verf hebben die de muggen dood, passief natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Duh, met deze temperaturen is het geen verrassing dat de mug snel is uitgestorven.
Maar helaas wel tien miljoen wespenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Matty___ het volgende:
22C en droog, is toch prima?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het de komende 14 dagen klote. Of jij moet 18 graden mooi weer vinden, kanook natuurlijk.
Ben ook al bijna 2 maand weer aan het werk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef SadKingBilly het volgende:
16c en plensbuien hier, geen idee wat je daar prima aan vindt
Ach, ik ben toch al twee weken weer aan het werk dus wat maakt het uit.
Volgens mij ken ik die niet eens..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:28 schreef Ghostbuster het volgende:
fijn heb nu de tune van dat Jan Smit progamma in mn hoofd
Same here, 6:25...Maar om dat nou heerlijk te noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
http://www.youtube.com/watch%3Fv%3D93AymOJkKcw
Vanmorgen was het gewoon schemerig, toen ik om 6:50 in mijn auto stapte. Nog even en ik rij ook weer in het donker naar huis, heeeerlijk! Heb er zin in!
Hoe kun je dat nou fijn vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
http://www.youtube.com/watch%3Fv%3D93AymOJkKcw
Vanmorgen was het gewoon schemerig, toen ik om 6:50 in mijn auto stapte. Nog even en ik rij ook weer in het donker naar huis, heeeerlijk! Heb er zin in!
Dit betekend doorgaans dat ik binnenkort weer ga skiën!quote:
Ik ben meer van de buien, dus 'prima' is ook relatiefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef SadKingBilly het volgende:
16c en plensbuien hier, geen idee wat je daar prima aan vindt
Ach, ik ben toch al twee weken weer aan het werk dus wat maakt het uit.
Gisteren, op een cd van mij, kwam deze voorbij.quote:
Zo hé, jij hebt echt een topzomer gehad. Een bord patat naar boven ja? Zo'n moeder had ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Teezie het volgende:
Jongens,
Deze zomer was een zomer van velen vreugde momenten maar toch ook trieste momenten. Ik zal beginnen bij de trieste momenten. Mijn broer heeft een navelpiercing genomen, ik weet het, ik weet het, ik weet het. Mijn vader heeft hem het huis uitgezet en woont nu tijdelijk bij zijn tante. Vreugde momenten waren toen mijn moeder naar boven kwam met een bord patat.
Maar goed. Je broer is dus homo? In feite kan hij daar waarschijnlijk niets aan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Teezie het volgende:
Jongens,
Deze zomer was een zomer van velen vreugde momenten maar toch ook trieste momenten. Ik zal beginnen bij de trieste momenten. Mijn broer heeft een navelpiercing genomen, ik weet het, ik weet het, ik weet het. Mijn vader heeft hem het huis uitgezet en woont nu tijdelijk bij zijn tante. Vreugde momenten waren toen mijn moeder naar boven kwam met een bord patat.
Nee, hij is geen homo maar hij vond het gewoon cool.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef maxmit het volgende:
[..]
Maar goed. Je broer is dus homo? In feite kan hij daar waarschijnlijk niets aan doen natuurlijk.
Maar patat naar boven gebracht mis ik soms best wel...ja.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Half FOK! weer blij dat het weer donker wordt en dat de herfst eraan komt enzo
Maar hebben we zomer gehad dan, wanneer?
Indeed, indeedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Jammer dat de vorige zomer in 2010 was. Die is al een jaar voorbij ofzo dus we kunnen verder met de veel te lange herfst.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:38 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee, hij is geen homo maar hij vond het gewoon cool.
Ja, ik herinner me iets van vorige maand op een dinsdag een keer. De exacte datum is mij even ontschoten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Half FOK! weer blij dat het weer donker wordt en dat de herfst eraan komt enzo
Maar hebben we zomer gehad dan, wanneer?
Ja dat zegt ie. Geen een hetero man op de wereld zou er ooit ook maar aan denken een navelpiercing te nemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:38 schreef Teezie het volgende:
[..]
Deze zomer heeft bewezen dat het wel kan. Ik heb gewoon geen 1 dag (geen 1!!!!!) in NL op het strand gelegen. En de BBQ staat ook al 3 maanden te roestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Palomar het volgende:
Officieel is het nog zomer, dus ik heb er nog hoop in dat er binnenkort nog even een mooie periode aankomt met 25 graden. Het kan immers niet altijd slecht weer zijn
Goede actie van je pa om hem buiten te schoppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:38 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik zweet graag tijdens het voetballen op het strand, het zuipen in de tuin en het BBQ-en.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:05 schreef Lexis het volgende:
Het chille is wel dat je niet gelijk zweet bij alles wat je doet. Dat was soms in juni wel anders.
Ik krijg hier een beetje een volgend gevoel bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Palomar het volgende:
Officieel is het nog zomer, dus ik heb er nog hoop in dat er binnenkort nog even een mooie periode aankomt met 25 graden. Het kan immers niet altijd slecht weer zijn
Dat dus...homoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja dat zegt ie. Geen een hetero man op de wereld zou er ooit ook maar aan denken een navelpiercing te nemen.
Ik heb dit jaar welgeteld één nacht buiten gelegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze zomer heeft bewezen dat het wel kan. Ik heb gewoon geen 1 dag (geen 1!!!!!) in NL op het strand gelegen. En de BBQ staat ook al 3 maanden te roesten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje een volgend gevoel bij
[ afbeelding ]
Een beetje verzoeken om slecht weer imho
Hmmm ik ben alleen in april en een keer in mei geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef john243 het volgende:
godverdomme klotezomer. Geen een keer gezwommen in natuur/zwembadwater.
Ik hoop het, ter compensatie van deze kutzomer mag er van mij begin December 80 centimeter sneeuw vallen en vervolgens 4 weken lang vriezen dat het kraakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:19 schreef Hoerekots het volgende:
Krijgen we ooit nog een hittegolf,net als een elfstedentocht! denk dat we wederom een koude winter krijgen,met extreem veel sneeuw
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik hoop het, ter compensatie van deze kutzomer mag er van mij begin December 80 centimeter sneeuw vallen en vervolgens 4 weken lang vriezen dat het kraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |