Echt een hele chille zomer, niks geen last van zon gehad om mijn 29'' monitor terwijl ik wow speelde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Matty___ het volgende:
deze zomer was top; geen 1 mug gezien
Welke draken heb jij gekilled? Wij hebben zeer goeie progressie en we zijn nu bij de blauwe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt een hele chille zomer, niks geen last van zon gehad om mijn 29'' monitor terwijl ik wow speelde.
Hopen volgend jaar weer zo'n ''kutzomer''.
Ik heb mijn tijd besteed om te socializen. Volgende week ga ik met mijn clan draken kapot maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke draken heb jij gekilled? Wij hebben zeer goeie progressie en we zijn nu bij de blauwe!
+tquote:
Kijk! daar zat ik de hele ochtend al op te wachten. Heb ik al minstens 3 uur in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:20 schreef banapples het volgende:
Het is weer voorbij die mooie zomer! lalalalala
was het 35 graden dan zou men nog zeuren dat het te warm isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het wordt de komende week hartstikke goed weer.
In Nederland wonen en dan zeuren over het weerGa verhuizen, je verdient NL niet!
Duh, met deze temperaturen is het geen verrassing dat de mug snel is uitgestorven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef Matty___ het volgende:
deze zomer was top; geen 1 mug gezien
We wachten afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
In Nederland wonen en dan zeuren over het weerGa verhuizen, je verdient NL niet!
Volgens buienradar blijft het de komende 14 dagen klote. Of jij moet 18 graden mooi weer vinden, kanook natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |