Ik niet, ik luister er gewoon niet naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik een hekel aan Kane.
+1.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
2 September treden ze op bij ons in de wijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
ik vind het veelquote:
Ik sleep gewoon iedereen mee anders is het niet gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Tegan het volgende:
Even aantal is alleen handig als iedereen overal in gaat...
dat moet natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Tegan het volgende:
Even aantal is alleen handig als iedereen overal in gaat...
de efteling is wel net zo duur als een studieboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
In dit geval ga ik naar de Efteling om Rhu te zien.
Dan zou ik naar de Efteling gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de efteling is wel net zo duur als een studieboek
ooh ik kan het gewoon niet los laten haha
aargh en mijn voornemen dan om eindelijk eens een goede studente te zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik naar de Efteling gaan.
ja maar jij weet niet eens zeker of je wel zou gaan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Tegan het volgende:
Walibi wil ik wel heen overigens. Kunnen we samen treinen rhu!
maar wel gemeen toch! dat bachelorstudenten niets krijgen en masterstudenten welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
hier zouden we welkomstdrankje met Limburgse vlaai krijgen
was bij aankomst de vlaai gedegradeerd naar supermarktcake
Als het echte Limburgers zijn maken ze het nog goed door alsnog vlaai aan te bieden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
hier zouden we welkomstdrankje met Limburgse vlaai krijgen
was bij aankomst de vlaai gedegradeerd naar supermarktcake
was in februari alquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het echte Limburgers zijn maken ze het nog goed door alsnog vlaai aan te bieden.
Huiswerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg als masterstudent helemaal niks
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg als masterstudent helemaal niks
Wat voor een??quote:
Ja. Beetje jammer dat ik nog geen idee heb wat het gaat worden.quote:
Dat heb ik ook nog niet hoor. Zo maar eens kijken wat er in de aanbieding isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Beetje jammer dat ik nog geen idee heb wat het gaat worden.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Tegan het volgende:
Hier wordt het biefstuk. En aardappelpuree denk ik. En salade.
Hoe kan dat nou? Dat hele idee is juist ontstaan doordat jij aangaf een paar mensen van hier wel eens te willen ontmoeten.quote:
maar niet in de eftelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat hele idee is juist ontstaan doordat jij aangaf een paar mensen van hier wel eens te willen ontmoeten.
Dingen veranderen door tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat hele idee is juist ontstaan doordat jij aangaf een paar mensen van hier wel eens te willen ontmoeten.
Ik vergeet zelden wat...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dingen veranderen door tijd.
Ik hoopte overigens dat iedereen was vergeten dat ik toendertijd met dat meet idee kwam.
Zou Rhu daarvoor in zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:29 schreef Tegan het volgende:
Arme rhutje. Ik weet wel iets waar je het warm van krijgt.
Toen kende ze mij nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies! Dat 'ie zo naar binnen komt, je van achter bij je borsten grijpt, je op het bureau tilt, je benen uit elkaar duwt, je slipje opzij trekt en...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |