Waarom zo mekkeren om één vrije dag? Is het zo verschrikkelijk op het werk of zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, als ik met Suikerfeest ook een dag vrij ben, mogen ze van mij alle Pathe`s afbreken. Zolang het nog geen feestdag is gedragen ze zich maar een beetje.
Oke, we gaan zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg ben je ook zo zeurderig tegen Char? Dit is niet hoe dat soort gaven werken.
Gewoon veelvuldig gezeur, tijdens suikerfeest, in meerdere bioscopen door minimaal tientallen Marokkanen.
gadverdamme, wat een verkankerde instelling. dus als jij vrij bent is het terecht dat die rifapenmensen gaan rellen. Ziek ziek ziek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, als ik met Suikerfeest ook een dag vrij ben, mogen ze van mij alle Pathe`s afbreken. Zolang het nog geen feestdag is gedragen ze zich maar een beetje.
OK, too easy, komt ie:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom zo mekkeren om één vrije dag? Is het zo verschrikkelijk op het werk of zo?
Nee jouw niveau is dusdanig hoog dat het onhaalbaar is voor mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat niveau zou je ook bij lange na niet halen
Stiekem wel een beetje ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, too easy, komt ie:
" ies dieskrieminaaasie!"
Die zag je aankomen.
Mekkeren? Ik mekker niet. Ik geef alleen aan hoe je een gelijke behandeling in Nederland krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom zo mekkeren om één vrije dag? Is het zo verschrikkelijk op het werk of zo?
Correct.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een verkankerde instelling. dus als jij vrij bent is het terecht dat die rifapenmensen gaan rellen. Ziek ziek ziek!
Ik bedoelde ook niet specifiek jou. Maar wat maakt het uit als ze een keer een dag vrij hebben? Een enkele dag vliegt voor mij voorbij dat ik het weet dus ik kan niet echt zeggen dat ik het echt merk als iemand een keer een dag vrij heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mekkeren? Ik mekker niet. Ik geef alleen aan hoe je een gelijke behandeling in Nederland krijgt.
Sinds wanneer ben jij zo`n haatdragend, verzuurd elitair linksfiguur geworden? Ben je iets teveel omgegaan met radicale moslims ofzo?quote:
Mij interesseert het ook niet of ze nou een dag vrij nemen door te claimen dat ze ziek zijn of niet. Maak gewoon geen uitzondering, behandel iedereen gelijkwaardig (door jouw 7 dagen systeem bijvoorbeeld) en dan is er ook geen gezeik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet specifiek jou. Maar wat maakt het uit als ze een keer een dag vrij hebben? Een enkele dag vliegt voor mij voorbij dat ik het weet dus ik kan niet echt zeggen dat ik het echt merk als iemand een keer een dag vrij heeft.
Oeh, toch 3 van de 4 correct. Jammer van die laatste. Ik ben een haatdragend, verzuurd elitair rechtsfiguur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo`n haatdragend, verzuurd elitair linksfiguur geworden? Ben je iets teveel omgegaan met radicale moslims ofzo?
Dat gescheld ben ik niet gewend van rechtsfiguren anders. Dat zijn over het algemeen weldenkende, welbespraakte en intelligente mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oeh, toch 3 van de 4 correct. Jammer van die laatste. Ik ben een haatdragend, verzuurd elitair rechtsfiguur.
Wat je zegt is eigenlijk dat iedereen maar vrij moet krijgen met het Suikerfeest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mij interesseert het ook niet of ze nou een dag vrij nemen door te claimen dat ze ziek zijn of niet. Maak gewoon geen uitzondering, behandel iedereen gelijkwaardig (door jouw 7 dagen systeem bijvoorbeeld) en dan is er ook geen gezeik.
dat ik nu eenmaal de taal van de straat spreek wil nog niet zeggen dat ik mijn gezinsinkomen van 3x modaal ook wil delen met werkloze op hun witte tuinstoel voor hun huis op straat bierdrinkende tokkies en gabalagabala brabbelende mannen in soepjurken en een gek wit hoedje op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gescheld ben ik niet gewend van rechtsfiguren anders. Dat zijn over het algemeen weldenkende, welbespraakte en intelligente mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat, 8 jaar + tuigdorptbs!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
2 jaar de bak in, net als in de UK
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat je zegt is eigenlijk dat iedereen maar vrij moet krijgen met het Suikerfeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |