Dat zou van mij niet hoeven. En een meerderheid die zich aan een minderheid aanpast lijkt me ook een beetje een omgekeerde wereld.quote:
Gewoon een slotje is genoeg toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
2 jaar de bak in, net als in de UK
Goeie vraag. Waarom moeten ze het ons dan ook zo lastig maken? We doen gewoon de ene helft op dag 1 en de andere helft op dag 2.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Welk Suikerfeest hou je dan aan?
Hehe, dat zou wel een stunt zijn, Brokeback Mountain Marathon vanaf een uur of 1 `s middags.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:14 schreef Elfletterig het volgende:
Elk jaar hetzelfde liedje. Als ik bioscoopeigenaar was, wist ik het wel. Ik gooide de toko die avond dicht, of ik draaide in alle zalen Brokeback Mountain.
Tja, al die mensen die zich tijdens deze 2 dagen ziek melden voor het Suikerfeest kosten ook een hoop geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou van mij niet hoeven. En een meerderheid die zich aan een minderheid aanpast lijkt me ook een beetje een omgekeerde wereld.
Ja, of een paar prettige films over atheïsme en het christendom. Of gewoon Fitna... - Dat het tuig maar wegblijft uit de bioscoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, dat zou wel een stunt zijn, Brokeback Mountain Marathon vanaf een uur of 1 `s middags.
ja, dan kun je denk ik nog gewoon beter sluiten. scheelt personeelskosten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, of een paar prettige films over atheïsme en het christendom. Of gewoon Fitna... - Dat het tuig maar wegblijft uit de bioscoop.
Serieus, maak er een thema-avond van, met een bepaalde insteek: alleen natuurfilms, ingewikkelde documentaires, films waarbij je flink moet nadenken. Vermijd alles wat het tuig ook maar enigszins leuk zou kunnen vinden.
Of buiten de posters ophangen van Shouf Shouf Habibi en dan ondertussen als iedereen zit Brokeback Mountain of Moulin Rouge opzetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dan kun je denk ik nog gewoon beter sluiten. scheelt personeelskosten.
En 17 miljoen mensen die twee dagen vrij hebben met Kerst niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, al die mensen die zich tijdens deze 2 dagen ziek melden voor het Suikerfeest kosten ook een hoop geld.
Zeker nooit carnaval in limburg en brabant meegemaakt waarbij ook het aantal ziekmeldingen bovengemiddeld wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, al die mensen die zich tijdens deze 2 dagen ziek melden voor het Suikerfeest kosten ook een hoop geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |