Ik denk ik plaats em maar alvast. Het is tenslotte ieder jaar balquote:De politie heeft zondagavond Amsterdamse en Rotterdamse bioscopen moeten ontruimen vanwege overlast gevende jongeren. Jongeren zorgden voor overlast op de dag waarop het einde van de vastenmaand ramadan wordt gevierd.
Jongeren zorgden voor overlast in de Amsterdamse bioscoop
De politie arresteerde in Amsterdam uiteindelijk drie personen wegens belediging, verstoring van de openbare orde en vernieling.
Rembrandplein
De jongeren zorgden voor stevige overlast, laat een politiewoordvoerder weten. Gealarmeerde agenten hebben daarop de zaal van Pathé de Munt rond half negen ontruimd. De aanwezigen hebben het pand via de zij-ingang verlaten en zijn daarop naar het Rembrandtplein gedirigeerd.
Rotterdam
Ook de politie in Rotterdam moest zondagavond enkele tientallen jongeren uit Pathé Schouwburgplein zetten. De groep misdroeg zich en viel andere bezoekers lastig, meldt RTV Rijnmond. De jongeren hebben zich daarna op het Schouwburgplein misdragen.
Daarbij is een persoon aangehouden vanwege belediging.
Suikerfeest
Veel islamitische jongeren gaan traditiegetrouw naar de bioscoop om het einde van de vastenmaand ramadan te vieren. Dat leidde eerder tot problemen in Amsterdamse bioscopen. Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. ‘Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.’
Tja, dat je niet naar de bios moet tijdens het suikerfeest is nu echt wel algemeen bekend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk ik plaats em maar alvast. Het is tenslotte ieder jaar bal
Te gek voor woorden eigenlijk he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, dat je niet naar de bios moet tijdens het suikerfeest is nu echt wel algemeen bekend.
Nee oranje supporters staan juist als zeer gemoedelijk bekend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:51 schreef Jumparound het volgende:
goh, het lijken wel oranje supporters...
Vorig jaar. En het jaar daarvoor. En daarvoor. En en en....quote:
Nee, dat volstaat niet. Waar heb je dit artikel vandaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vorig jaar. En het jaar daarvoor. En daarvoor. En en en....
Nope, Kapt-Rob en zijn zeven rovers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Welke kaskraker draait er in de bioscoop?
De tasjesdief?
Dat zeg ik toch net? Vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, dat volstaat niet. Waar heb je dit artikel vandaan?
Achterlijk Nazi tuigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net? Vorig jaar.
Nazi tuig nog wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Achterlijk Nazi tuig![]()
Dit topic kan dus weer op slot.
Wat versta je onder een dergelijk bericht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nazi tuig nog wel?
Loesoe lauw lauw.
Ik noem het eerder voorspellende gaven. Eens kijken of ik er een boterham mee kan verdienen.
Hoeveel zetten we in dat er morgen een dergelijk bericht verschijnt?
Vorig jaar? Die nieuwsbron ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net? Vorig jaar.
Maak je nou niet zo druk om een treitertopicjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vorig jaar? Die nieuwsbron ken ik niet.
Raar eigenlijk, dat dat dan opeens niet meer kan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, dat je niet naar de bios moet tijdens het suikerfeest is nu echt wel algemeen bekend.
http://www.beleven.org/feest/id-al-fitr_suikerfeestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil antwoord. Ik heb serieus een filmdate vanavond in Amsterdam....
Ik dacht vanavond maar je hebt geluk: het is pas woendagavond http://www.feestdagen-nederland.nl/suikerfeest.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Maar even alle gekheid dus op een stokje? Is dat echt vanavond?
als je naar een filmhuis gaat in plaats van Pathé zit het wel goed. Anders ben je gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil antwoord. Ik heb serieus een filmdate vanavond in Amsterdam....
Ja, dan ben je gewoon een sukkel! Als je gewoon op een doordeweekse dag in je eigen stad naar de film wil, Wat een LOSER ben je dan!!!!???quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als je naar een filmhuis gaat in plaats van Pathé zit het wel goed. Anders ben je gewoon een sukkel.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan ben je gewoon een sukkel! Als je gewoon op een doordeweekse dag in je eigen stad naar de film wil, Wat een LOSER ben je dan!!!!???
Maar sinds vandaag is het voor iedereen voorbij. Gisteren al voor de Turken, vandaag voor de Marokkanen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:33 schreef Burrito het volgende:
Het is niet voor iedereen op dezelfde dag volgens mij
Realisme. De tijd van de ideologie van de maakbare samenleving is voorbij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan ben je gewoon een sukkel! Als je gewoon op een doordeweekse dag in je eigen stad naar de film wil, Wat een LOSER ben je dan!!!!???
Zie je zelf niet in hoe fucking ziek je opmerking is? Hoe verkankerd die instelling is?
Jouw wereldbeeld is echt niet in orde hoor. Iedereen moet op elk moment gewoon naar de film kunnen.quote:
Je bent een bange kaas HeatWave. Een beetje gaan janken over een nieuwsbericht van vorig jaar. Ga gewoon, achterlijke bange druif dat je er bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in hoe fucking ziek je opmerking is? Hoe verkankerd die instelling is?
Ja, ik ben bange kaazzzzzzzzquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je bent een bange kaas HeatWave. Een beetje gaan janken over een nieuwsbericht van vorig jaar. Ga gewoon, achterlijke bange druif dat je er bent.
fuckin' chill zou dat wel zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Moet je omdraaien: het centrum is vanaf vandaag alleen toegankelijk voor blanken..
Oh, dat doe ik ook zeker niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je nou niet zo druk om een treitertopicje.
Oh toch weer dinsdag? Damn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
http://www.beleven.org/feest/id-al-fitr_suikerfeest
Bummer dude!Dat wordt bowlen, of een andere 'witte' activiteit, sjoelen ofzo!
Nou doe eens een gok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat versta je onder een dergelijk bericht?
jongen, ga gewoon naar de bios in die smerige kankerstad van je en hou je smoel dicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben bange kaazzzzzzzz
Trust me, ik ga ook wel gewoon hoor. Ik verbaas me gewoon om die debiele instelling.
Ah, het intelligente volk spreektquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jongen, ga gewoon naar de bios in die kankerstad van je en hou je smoel dicht.
ik pas me enkel aan aan jouw taalgebruik en cognitieve capaciteiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, het intelligente volk spreekt.
Heb je toevallig ook een tintje? Je gedraagt je namelijk akelig identiek aan het wollah-roepende gedeelte van de bioscoopbezoekers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jongen, ga gewoon naar de bios in die smerige kankerstad van je en hou je smoel dicht.
Tis ieder jaar bal hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je bent een bange kaas HeatWave. Een beetje gaan janken over een nieuwsbericht van vorig jaar. Ga gewoon, achterlijke bange druif dat je er bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |