Daar gaan er straks weer heel veel van aan een ellendig einde komen... Waarom toch altijd met dieren, vind het wel genoeg geweest...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ziet er gezellig uit ......![]()
[ afbeelding ]
Bedankt, dit is haar haar website: http://www.naddel.at/quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef trollie67 het volgende:
quote:
zij is of was de vrouw van dieter bohlen,der was een iemand van het 80iger
jare duo modern talking en zit in de jury van dsds
http://de.justin.tv/machetetv3#/w/1690304752/2 deze loopt goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef beequeen het volgende:
Lol Os.
Ik loop minstens 4 minuten achter op de LS. Raar.
quote:
kinderachtig hequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef akveor het volgende:
Het blijft een slechte verliezer... hij neemt het Jacquelina nog steeds kwalijk... voor straf zou ik de 'hoogtepunten' schrappen wanneer ik BB zou zijn...
Zoals verwacht toch? Bekijk de kijkcijfers maar. Dramatisch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nu toe wederom een teleurstellende liveshow, het wordt elke week slechter .....
Linkje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals verwacht toch? Bekijke de kijkcijfers maar. Dramatisch.
Stond op Twitter. Ik wil wel even zoeken.quote:
Ik vind em niet zo erg eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot nu toe wederom een teleurstellende liveshow, het wordt elke week slechter .....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef beequeen het volgende:
BB_Ger Big Brother
TZF Sonntag: ab 3: 0,63 Mio (2,5% MA) - 14-49 J.: 0,34 Mio (3,8 % MA) Neuer Tiefpunkt!! #bbde #fb
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hier houden ze het bijna dagelijks bij...
http://www.ioff.de/showthread.php?t=399275
En net als hij onder de koude douche staat...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is zijn sok vergeten .......![]()
[ afbeelding ]
Haar lippen zitten in de wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat ding blijft piepen bij Ingrid .....
[ afbeelding ]
ja joh,,,maden houden van oud rottend vlees...voor al als het niet fris isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef snetje het volgende:
volgens mij zit er wat iets tussen het kruispunt van Daggy
ik mag het hopen ja! anders wordt het helemaal saai als die bedweter mag blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ok., Leon en Cosi hebben gewonnen. Leon krijgt een verrassing.
Hij mag met zijn mammie mee naar huis.
Hoe is de stemming op de chat Leon vs Ingrid?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ok., Leon en Cosi hebben gewonnen. Leon krijgt een verrassing.
Hij mag met zijn mammie mee naar huis.
Dat ja. De keren dat ik op de chat was bij de streams werd Ingrid afgezekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe is de stemming op de chat Leon vs Ingrid?
Pro Inge!!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
Hoe is de stemming op de chat Leon vs Ingrid?
Cos mekkert net zo hard ... en beiden hebben ze de straf op zich genomen ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef DjinN het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben. Ingrid neemt het allemaal niet serieus. Mag ze niet op die wc, doet ze het toch. En dan lopen mekkeren als ze de consequenties ervan moet dragen. Rot op zeg. Overtreed je de regels, dan krijg je de straf.
Ach DjiN, dat hebben ze toch allemaal gedaan. Ze hebben schijt aan BB.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef DjinN het volgende:
Ik vind wel dat ze gelijk hebben. Ingrid neemt het allemaal niet serieus. Mag ze niet op die wc, doet ze het toch. En dan lopen mekkeren als ze de consequenties ervan moet dragen. Rot op zeg. Overtreed je de regels, dan krijg je de straf.
Liever dat dan iemand die de hele tijd binnen de lijntjes loopt te kleuren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef DjinN het volgende:
Ja, maar Cosi overtreedt de regels niet bewust zo van "oh dat kan ik toch wel doen blablabla". Ingrid doet dat wel. Ze doet alsof ze zo lief en schattig is, en alsof ze overal mee weg kan komen omdat ze denkt dat iedereen er zo over denkt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Cos mekkert net zo hard ... en beiden hebben ze de straf op zich genomen ...
Ja natuurlijk dat is ook zo. Maar dat gezeur de hele tijd. Ich will sussigkeitennnnnn, ich musste doch aufs klooooo, das ist voll gemeinnnn. Mecker dit, mecker das.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die de hele tijd binnen de lijntjes loopt te kleuren.
Kom op zeg, Inge is net zo dom als Cosi, zo niet dommer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef DjinN het volgende:
Ja, maar Cosi overtreedt de regels niet bewust zo van "oh dat kan ik toch wel doen blablabla". Ingrid doet dat wel. Ze doet alsof ze zo lief en schattig is, en alsof ze overal mee weg kan komen omdat ze denkt dat iedereen er zo over denkt.
Ja nee hij had heulemaal niet eens in de gaten dat ie met die fles cola naar buiten liep en tot overmaat van ramp glipte die ook nog eens per ongeluk uit z'n handen zo het zwembad in.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar Cosi overtreedt de regels niet bewust zo van "oh dat kan ik toch wel doen blablabla". Ingrid doet dat wel. Ze doet alsof ze zo lief en schattig is, en alsof ze overal mee weg kan komen omdat ze denkt dat iedereen er zo over denkt.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, Inge is net zo dom als Inge, zo niet dommer.
Was dat niet puur om die ninjaflapdrol te kloten ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja nee hij had heulemaal niet eens in de gaten dat ie met die fles cola naar buiten liep en tot overmaat van ramp glipte die ook nog eens per ongeluk uit z'n handen zo het zwembad in.
I didquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef beequeen het volgende:
Lees mij edit bitte.
Maar ik ben toch bang dat Inge exiit is.
Ja hoor... dat gevoel had ik meteen al...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef beequeen het volgende:
Lees mij edit bitte.
ja ...schijnen al foto's van te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef beequeen het volgende:
Lees mij edit bitte.
Lopen wij dan zo achter?quote:
Toch deden ze dat in de eerste weken nog wel... Toen waren ze nog bijna bang als ze in het SZ werden geroepen... Maar dat is snel bergafwaarts gegaan...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand BB ooit serieus nemen?
Neej zo bedoel ik het niet flappiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand BB ooit serieus nemen?
Nou je gaat er in om jezelf te zijn en te blijven. Ingrid lijkt me toch voornamelijk zichzelf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej zo bedoel ik het niet flappieMaar als je aan zo'n programma meedoet, neem je het toch serieus of niet ?
Je gaat er toch niet voor de fop ofzo in.
Ja dat ook, maar ook om te winnen of niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou je gaat er in om jezelf te zijn en te blijven. Ingrid lijkt me toch voornamelijk zichzelf.
Owww vertel... want ik heb reclame...quote:
Ze waren gewoon het gelaber van BB himself zat.... pleuren ze er gewoon reclame overheen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet te geloven, dat hadden we nog net niet gehad, afgekeken van SST volgens mij .....
Nee joh, gewoon geruchten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef snetje het volgende:
kan me niet voorstellen nu dat de uitslag al bekend was ... zover lopen we nu toch ook weer niet achter?
Die loopt in huis toch ook de hele dag in haar zijden tentquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef trollie67 het volgende:
maar inge is nog niet aangekleed...leon wel...
Ze is erg sportief. Neemt het niet zo zwaar. Toch heel andere koek als met Steve.quote:
Volgens mij bedoelde ze dat dit de laatste keer nomineren is... Die gaat volgende week naar huis en dan de week daarna de finale met de laatste 5...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoezo wie als laatste nog genomineerd wordt ? Versprak ze zich nou .....
Okay, zou goed kunnen, begreep het dan anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat dit de laatste keer nomineren is... Die gaat volgende week
naar huis en dan de week daarna de finale met de laatste 5...
Nog niet.quote:
Het was me al opgevallen dat Rayo een schijnheil is. Daarnaast is ie blijkbaar ook laf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze vind ik ook vreemd, Rayo die Jacqi nomineert .....
Die is zonder ook maar één keer genomineerd te zijn geweest in de finale gekomen... Maar die was anders echt weggestemd... Tja...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef DjinN het volgende:
Ik kan dit niet uitstaan. Daggy weer niet genomineerd
Jah idd...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die is zonder ook maar één keer genomineerd te zijn geweest in de finale gekomen... Maar die was anders echt weggestemd... Tja...
Yep, een finalticket brengt je ver. Walchelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij duidelijk, het is klaar, Cosimo for the win ......
als ik heel eerlijk moet zijn dan gun ik het Cos nu meer dan Rayo en diequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij duidelijk, het is klaar, Cosimo for the win ......
Als ik heel eerlijk ben, gun ik het geen van deze drie .....quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn dan gun ik het Cos nu meer dan Rayo en dieDaggy
Snap ook niet wat die komt doen... Maar ja, er is nog veel meer wat ik de laatste tijd niet van deze BB snap... Nog 2 weekjes, dat hou ik nog wel vol maar dan is het meer dan genoeg geweest...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Nadia heeft ook geen enkele inbreng ...... zonde van de moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ziet er smakelijk uit...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eet smakelijk...... Pasta di Tonno
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Hoop dat de dagdienst een sterke maag heeft ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit...Maar ben verbaasd dat iedereen, zelfs Daggy, nog wakker is...
Ach, die van de dagdienst draaien nu ook al 120 dagen mee... Die zijn ondertussen wel wat gewend en kunnen wel tegen een stootje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hoop dat de dagdienst een sterke maag heeft ....
Ik hoop dat deze gaat werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:49 schreef DjinN het volgende:
Hoi lieve mensen!Is er al een stream bekend voor vandaag ??
Jep die doet hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze gaat werken.
http://de.justin.tv/01_betzemadel?
Yep, ik ga nog even op zoek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef DjinN het volgende:
grr ze heeft een irritant muziekvenster in beeld
Doet het weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef DjinN het volgende:
bij haar andere stream precies hetzelfde
euh...... met wie danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef DINGSKE het volgende:
Wat ik niet verstanu ik zit er natuurlijk niet op te wachten ook .
Maar er wordt daar nu na al die maanden geen enkele poging ondernomen om sex te hebben .
zijn al die duisters impotent ms ?
quote:Bewohner,
auch der morgige Tag soll etwas ganz Besonderes für euren speziellen Gast Nadja werden.
Um die Mittagszeit wird deshalb die grosse BB - Matinée stattfinden.
Eine kleine künstlerische Veranstaltung, auf der ihr euer Können präsentieren könnt.
Bei der Matinée kann getanzt, gesungen oder auch erzählt werden.
Eurer Kreativität sind keine Grenzen gesetzt.
Eure Auftritte müsst ihr heute schon vorbereiten.
Überlegt euch also während der nächsten 60 Minuten gut, was ihr Nadja präsentieren wollt und ob ihr dafür Hilfsmittel benötigt.
BB stellt euch nach euren Wünschen kleine Hilsmittel wie Musik oder Accesoires zur Verfügung.
Fertigt nun auf dem mitgelieferten Klemmbrett eine Liste der benötigten Hilfsmittel an.
Viel Spass euer BB
tijdens het voorlezen al roept Jaq erdoor heen van oooooo!!! wat leuk!!!! ich liebe Matinée!!! en nu ze weet dat ze alleen moet zit ze al een kwartier te klagen dat ze dat niet kan en zich niet wil blamieren... wat eenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:36 schreef beequeen het volgende:
Nieuwe opdracht, ze zeiken alweer dat ze niet weten wat ze moeten/kunnen doen. Inspiratieloos zooitje.
[..]
Ja, echt een vreselijk mokkel en een enorm ik-boek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:43 schreef snetje het volgende:
tijdens het voorlezen al roept Jaq erdoor heen van oooooo!!! wat leuk!!!! ich liebe Matinée!!! en nu ze weet dat ze alleen moet zit ze al een kwartier te klagen dat ze dat niet kan en zich niet wil blamieren... wat een
Met dank aan bbfun. En op de achtergrond schenkt nikszeggende Naddel nog een wijntje in.quote:in wenigen Tagen ist es so weit, die Zuschauer werden einen von euch zum strahlenden Sieger von BB 11 erklären.
Um euch daran zu erinnern, wofür ihr all die Strapazen auf euch genommen habt, hat BB die gesamte Gewinnsumme von 125 000,- Euro in einen Tresor,
in den Wohnbereich gestellt.
Darin befindet sich das Geld mit dem ihr eure Träume, Ideen und Wünsche verwirklichen könnt.
Es ist euch strikt untersagt, zu versuchen, den Tresor zu öffnen.
BB
Yep, dus dat. Ze doet niks, zegt bijna niks rookt en hangt een beetje rond. Wat een geweldige bijdrage aan BB.quote:
Betzemadels stream met de mooie muziekjes tijdens de werbungquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dus dat. Ze doet niks, zegt bijna niks rookt en hangt een beetje rond. Wat een geweldige bijdrage aan BB.![]()
Ik hoop dat de link van Betze het straks gaat doen voor de liefhebbers.![]()
http://de.justin.tv/01_betzemadel
Ik mis Roevka.![]()
als ik het anders bekijk is het eigenlijk alleen Benny waaraan ik me niet irriteer ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Jaqui en Daggi. Ben ik de enige?
Yep, zolang hij maar niet zingt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef snetje het volgende:
als ik het anders bekijk is het eigenlijk alleen Benny waaraan ik me niet irriteer ...
Dat is echt treurig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
Het douchen van Naddel schijnt nogal spannend te zijn.
Ik irriteer me niet aan Benny en Rayo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
als ik het anders bekijk is het eigenlijk alleen Benny waaraan ik me niet irriteer ...
OTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef DjinN het volgende:
Ik was bezig met mijn pc fixenLoopt hele tijd vast
Vandaar dat ik even niet zoveel heb gepost
Heb ook bijna 3kwart van de aflevering gemist
Jacquelina is nu mijn favoriet. Ik ben helemaal klaar met die schijnheil van een Rayo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Jaqui en Daggi. Ben ik de enige?
O M G ! Ik ben dus niet de enige met UPC gedoe!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Ik hier ook... ben de hele dag bezig geweest met herinstallatie van Win7 om uit te sluiten dat het UPC verbindingsprobleem niet aan m'n PC ligt.
En JA na herinstallatie is UPC nog steeds DRAMA.
Dito.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
O M G ! Ik ben dus niet de enige met UPC gedoe!We hebben sinds een maand UPC internet. De eerste 1,5 week viel ie continue uit. Om de paar minuten disco's variërend van 2 tot 5 minuten. Daarna een paar dagen prima internet. Toen vervolgens problemen met websites openen; was je rustig aan het surfen, kon je de pagina niet laden
Dat ook om de paar minuten. Bloedirritant
En ondertussen bleef Skype prima lopen. Ik heb de router maar weer gereset en nu is ie eindelijk sinds een paar dagen weer stabiel. Hopelijk blijft dat zo
Dus geloof mij maar: het ligt echt niet aan jouw pc. Ga maar eens op internet Googlen naar "UPC internet problemen". Echt niet normaal hoeveel mensen er last van hebben![]()
Ja, helaas wordt het er niet beter op .... ik betrap me er ook op, dat ik steeds minder post, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik begrijp dat (bijna) niemand hier meer post. Ik begrijp het wel, BB is scheisse.
Dus dit is voorlopig mijn laatste post tot de LS. Tchüssss.
Een zei? shure? Ik twijfel toch aan die rokende, vretende en hoogstwaarschijnlijk ook zuipende bootwerker..quote:Op donderdag 1 september 2011 03:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas wordt het er niet beter op .... ik betrap me er ook op, dat ik steeds minder post, sorry.
Zij was opeens een uur aan het schoonmaken, tot ze om 0245 uur door BB naar bed werd gestuurd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige stream of niet dan Roevka?quote:
Zei en shure.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
Een zei? shure? Ik twijfel toch aan die rokende, vretende en hoogstwaarschijnlijk ook zuipende bootwerker..
Ik heb ook weinig gekeken... ik erger me teveel aan Leon. Daarnaast had ik het wat druk en ook nog eens steeds ruzie met die UPC internet verbinding.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:12 schreef beequeen het volgende:
Ik heb bijna geen stream gekeken vandaag. Dat is maar goed ook na het nalezen van bbfun. Wat een verschrikking.
[ afbeelding ]
Cap van bbfun.
Er is elke dag een livematch begreep ik?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef DjinN het volgende:
Stream van Betzemadel is weer up and running
Yep. Alleen voor de genomineerden. Duurt ongeveer 10 minuten. Joy.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef akveor het volgende:
Er is elke dag een livematch begreep ik?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is elke dag een livematch begreep ik?
Dat is toch de ex van Naddelquote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef DjinN het volgende:
Huh, wat is er met de voiceoverDie klonk bijna als Dieter Bohlen
Jahquote:
Aha, thanx. Ik ben niet zo op de hoogte van de Duitse Z-Promis.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:08 schreef DjinN het volgende:
JahTevens jurylid van DSDS, EN lid van Modern Talking
Ahquote:Op donderdag 1 september 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanx. Ik ben niet zo op de hoogte van de Duitse Z-Promis.
Hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef Darklight het volgende:
haha toen wij in Duitsland woonden hadden we maar 3 zenders, ARD ZDF en WDR
Maar dat is al 20+ jaar geleden
Verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef DjinN het volgende:
Als ik het goed begrijp he, kunnen Leon, Benny en Jaqui toch niks van het finalegeld winnen? Alleen de eer toch?
Ze kunnen wel het geld winnen ?quote:
Je loopt achter skattie. Ze mogen geen geheimen meer raden. Daarom staat Cosi ook in de finale.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DjinN het volgende:
Ze kunnen wel het geld winnen ?Dat slaat toch ook nergens op...naar geheimen raden mogen ze echter niet hoop ik
Pff...echt ? ja ik heb wel 3 weken gemist he in de zomervak.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt achter skattie. Ze mogen geen geheimen meer raden. Daarom staat Cosi ook in de finale.
Ja ja, het is een geweldige BB extreem secret. Nog nooit zo gelachen als het niet om te huilen was/is.
hij daalt en daalt....klopt wat niet...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef snetje het volgende:
en maar weer wat water instralen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |