En... Ik geef er dan ook echt helemaal niks omquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
we moeten topic 1000 vandaag nog halen
Houdt je jongquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En... Ik geef er dan ook echt helemaal niks omAf en toe vind ik het heerlijk om me als een idioot te gedragen
waarom nietquote:
quote:
Omdat dat vanzelf komt. Niet forceren!quote:
Jonger dan mij iigquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar ik ben ook nog heuuuul jong enzo...
![]()
okequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat dat vanzelf komt. Niet forceren!
Dit moet ik eigenlijk op een tegeltje zetten en ophangen naast mijn deur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat dat vanzelf komt. Niet forceren!
Doet helemaal niks voor je figuurquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ik wel altijd zo kansloos vind is dat rock / metal bandshirts altijd enorm WIJD zijn, als ik iets weiger te dragen is het dat soort kleding wel
Hmm crap teleurstellend.. Had gehoopt dat je al behoorlijk oud was; maar met 2 jaar verschil is dat nu ook niet je van hetquote:
Hoe bedoel je voor je figuur? Ik erger me als er een een stuk stof van m'n t-shirt onder m'n arm bungeltquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet helemaal niks voor je figuur.
Mijn ex droeg alleen maar bandshirts, AC/DC, Jovink, BZB, Normaal enz. Ik heb 'm tot shoppen met mij gedwongen.
Man in blouse en jeansbroekquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet helemaal niks voor je figuur.
Mijn ex droeg alleen maar bandshirts, AC/DC, Jovink, BZB, Normaal enz. Ik heb 'm tot shoppen met mij gedwongen.
Waarom zou je hopen dat hij ouder was?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm crap teleurstellend.. Had gehoopt dat je al behoorlijk oud was; maar met 2 jaar verschil is dat nu ook niet je van het![]()
Ik draag bijna altijd blouses.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Man in blouse en jeansbroek
Of met shirt en daarover blazer![]()
Sexyness
Dan had ik me wel heul jong gevoeldquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je hopen dat hij ouder was?
Zoals ik zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je voor je figuur? Ik erger me als er een een stuk stof van m'n t-shirt onder m'n arm bungelt
Ik heb geleerd van kledingexperts Faye en WT dat een blouse vrouwelijk is en een overhemd mannelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Man in blouse en jeansbroek
Of met shirt en daarover blazer![]()
Sexyness
Ow.... in dat geval...... ik ben ouder. Veel ouder!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan had ik me wel heul jong gevoeld
Jong bloemkes gevoel enzo![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |