SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Was dat niet bij Limburg?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef minilot het volgende:
Storend, steeds dat Noord-Hollandlabeltje in beeld!
de noordhollandse himalayaquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
Dat roze zeezout komt toch uit de Himalaya?
dat snijden knippen ze er wel uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit er op te wachten tot Kraan zich een keer flink in de vingers/hand snijdt
ik heb een potje hymalayazzout staan. Waar gebruik je dat eigenlijk voor??quote:
denk ik ook, jammerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat [s]snijden[/s knippen ze er wel uit
Op je kakelverse eieren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb een potje hymalayazzout staan. Waar gebruik je dat eigenlijk voor??
Voor oud WestFriese gerechtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
noordhollandse ketelkostquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Voor everesterwten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gewoon net als zeezout, maar dan kun je er aanstelleriger bij kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zout is zout.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
Dat roze zeezout komt toch uit de Himalaya?
zit je me nu voor de gek te houden?? weet het niet bij jouquote:
Beetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit je me nu voor de gek te houden?? weet het niet bij jou
Huh? Ben je voor mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef minilot het volgende:
Oo, ik kan ook niet koken met lange mouwen. Ik ben voor Paul deze week!
Vind je Rick zo'n lekker hapje dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
heb net gegeten, maar krijg er weer trek van
Ik hoop op Guillaumequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Kennelijk heeft iemand toch geprobeerd fratsen uit te halen met het gerecht.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind je Rick zo'n lekker hapje dan?
ken ik nietquote:
ken ik nietquote:
ken ik nietquote:
dat kan ik heel goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Gewoon net als zeezout, maar dan kun je er aanstelleriger bij kijken.
haal ik de mijne ff uit de drogerquote:
En dat allemaal zomaar op een Mandag ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Toetjestijd! Even perentaartje in de oven schuiven.
dan is het goedquote:
Weer geen saus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef Ceetje.. het volgende:
ik pak effe een ijsje met veeeuuuul slagroommmmm
Hij kookt met z'n mouwen opgestroopt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Paul het volgende:
Hee maar die wonden op zijn handen kwam door koken? Leek wel een borderliner
Als je die niet opklopt, misschien welquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kwalificeert slagroom eigenlijk als saus?
Ja hoor. Zo klaar - had nog korstdeeg in de koelkast liggen en twee peren die nodig op moesten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dat allemaal zomaar op een Mandag ?
Nee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
ik vind van welquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dan snijwonden OP je hand?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij kookt met z'n mouwen opgestroopt.
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Een saus wordt opgebouwd uit verschillende elementen:
* een basissmaak; (bijvoorbeeld ui, schaaldieren of paddenstoelen)
* vocht (water, bouillon, wijn)
* bindmiddel (of reduceren)
* eventueel vet (boter (monteren), slagroom, crème fraiche)
* eventueel verse kruiden
quote:
De meeste vinden het al heel wat als ze maceroni maken na een werkdag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo klaar - had nog korstdeeg in de koelkast liggen en twee peren die nodig op moesten.
Erg he? Ik heb tijdens het vorige seizoen wel eens een kussen naar de teevee gegooid. Herstel: kussentje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
als je erop gaat letten wordt je helemaal gek van die verkleinwoordjes, bah
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb tijdens het vorige seizoen wel eens een kussen naar de teevee gegooid. Herstel: kussentje.
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben gewoon helemaal klaar met die klara
klaraatjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben gewoon helemaal klaar met die klara
wat ik at? Nou een lekker worteltje en erwtje met een geblancheerde aardappelquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef franklop het volgende:
hoiiwas er al wel, maar ook koken enzo
Bravo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een saus wordt opgebouwd uit verschillende elementen:
dus slagroom alleen is geen saus
Klunsen in de keuken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dan snijwonden OP je hand?
daarom zei ik het ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat formaat kun je geen klaraatje noemen hoor
KINDERVLEES.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Axia het volgende:
Wat voor vlees moesten ze bereiden? Ziet er bij iedereen zo rauw uit
Ik dacht het ook te horen, shockingquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef franklop het volgende:
Blij dat er niet zoveel saus op het bord lag?
hoorde ik dat goed?
ik lig achterover in mn stoel, dat kan toch nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook te horen, shocking
Wagyu rundvlees schijn je bijna rauw te moeten etenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Axia het volgende:
Wat voor vlees moesten ze bereiden? Ziet er bij iedereen zo rauw uit
Ik donderde ook bijna van de bankquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
ik lig achterover in mn stoel, dat kan toch niet
Ah oke. Ik vind het er niet smakelijk uit zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagyu rundvlees schijn je bijna rauw te moeten eten
Alleen achter de schermen, bij de kachel van de chefsquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef minilot het volgende:
Gaan we nou deze hele aflevering lang *niet* die tabasco-tattoo zien?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen achter de schermen, bij de kachel van de chefsIk schrok me rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen achter de schermen, bij de kachel van de chefsMeest akelige post ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even ergens met een deken over mijn hoofd zitten...
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas niet. Die komt morgen weer terug uit haar stal.
Ach, erger dan die juf van vorige week kan het nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede reclame voor haar cateringbedrijf...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Meest akelige post ooit.
Ik ga even ergens met een deken over mijn hoofd zitten...
Shit, te laat. Zucht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef minilot het volgende:
O, nu ga ik gauw bij de televisie vandaan hollen, anders blijf ik straks nog onherroepelijk hangen bij Wie is de Chef, en dat wil ik nieeeeet! Dag!
zoek ik ook alquote:
Dat verhaal van een tegelzetter die evenmet dat mes een randje af gaat snijdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar hoe hard die Klara kan falen..met haar eigen mes
Ik mis sowieso wel iets van een voorronde..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Of Noord-Holland kan niet koken (als Klara tot de beste 8 behoord) of Klara is toegevoegd voor het clownsnummer.
Ik zal eens even nadenken wat het meest waarschijnlijk is.
ik ben blij dat ik hem heb opgenomen, net gezien. Maar wel vreemd dat er geen herhaling van is....quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vorige week wel steeds op rtl 5 om 22.30.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik hem heb opgenomen, net gezien. Maar wel vreemd dat er geen herhaling van is....
Morgen ben ik weer op het forum!
Ja. die was zojuist op mijn beeldschermquote:
Wel tof bedacht en niet eens erg duur, denk dat ik t misschien nog een keer ga doen ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:45 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Is deze site hier al bekend? www.hethemelsegerecht.nl
quote:Misschien heb je het RTL5 programma Topchef gezien?
Rico van Het Hemelse Gerecht deed mee in 2010. Deze super spannende kookwedstrijd was een flinke uitdaging. Bekende chefs uit binnen- en buitenland waren betrokken bij het programma.
Rico werd aangemoedigd en geïnspireerd door chefkok Julius Jaspers en meesterkok Robert Kranenborg.
Rico streed in de finale in Spanje om de titel 'Beste amateurkok van Nederland'.
Hij behaalde met trots de tweede plaats. Deze bijzondere ervaring is de stimulans geweest voor Rico om serieus en met smaak verder te gaan met koken. Hij laat je graag meegenieten van zijn passie.
Vis uit Urk en aardappels uit de Noordoostpolder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het zal me benieuwen wat de streekgerechten van flevoland zijn als deze provincie aan de beurt is.
Urk en de NO polder behoorden tot 1986 tot Overijssel, maar okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:01 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vis uit Urk en aardappels uit de Noordoostpolder.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die link 2 posts boven. Staat wat info over die labiele clown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
En daarvoor hoorde Urk bij Noord-Holland, maar dat weet helemaal niemand meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Urk en de NO polder behoorden tot 1986 tot Overijssel, maar ok
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat formaat kun je geen klaraatje noemen hoor
Die is woensdag sowieso exit natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef arise het volgende:
[..]
, ik stoor me echt aan dat mens ..., heeft nog geen vleesje op haar bord gepresenteerd..
Kan nog wat worden deze week met dat mens ...
Om de nieuwe deelnemers een beetje te leren kennen is het wel handig, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Felagund het volgende:
Is de aflevering van gisteren waard om terug te kijken?
Ja,en zeker als ie mensen keihard wil zien falenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Felagund het volgende:
Is de aflevering van gisteren waard om terug te kijken?
Combobreakerquote:
Sorryquote:
Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Op hoeveel punten zal Klara straks staan. Ik zeg 16
Nogal een hoge inschatting als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
Op hoeveel punten zal Klara straks staan. Ik zeg 16
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft saus in de mond!
Ik ben een beelddenkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De ochtendstond heeft saus in de mond!
Niet zoveel beelddenken jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Samantha doet aan wilde seks, ik weet het gewoon
quote:
met haar paarse vlechtjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Echt zo'n dominatrix iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Stimmtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Drassss het volgende:
Ach uberbaas Ibrahim proefde ook nooit wat.
There can be only one!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:09 schreef Drassss het volgende:
Ach uberbaas Ibrahim proefde ook nooit wat.
Dat is zo klara als een klontje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De chefs zijn best wel lullig tegen Klara
beetje makkelijk ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De chefs zijn best wel lullig tegen Klara
Dan zal de lucht snel voor d'r opklaraquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat Klara vooral goed is met kant en klara voedsel.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, de tv stopt er hier mee (graafwerkzaamheden in de straat, hebben ze alweer wat geraakt gvd)
Klariekoek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het niveau van de grappen is weer op een hoogtepunt
quote:
Het hele bakje! Normaal gaat daar een snufje inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
Uitgeschoten met het zout? Je mieterde alles erin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
iemand?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Cateye2011 het volgende:
wie wil er een gifje voor me maken van een snoepende Juul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |