Nee.quote:
Moet hij maar geen 'fipo' posten, de tijd van tvp's is wel voorbij.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Moet hij maar geen 'fipo' posten, de tijd van tvp's is wel voorbij.
DAN HAD HIJ WEL TVP GETYPT HÈ.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bussen.quote:
Hup, verwijderen!quote:
Serieus gast, je hebt echt een beurt nodig, verzuurde nerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het blijft een leuk topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef GlowMouse het volgende:
Toch maar weer even volgen, dit topic.
ZEG SORRY TEGEN MUISJEquote:
quote:
quote:
En toch blijf je zeiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef GlowMouse het volgende:
Lien heeft je goed onder de duim. Ze leek zo lief.
Ligt het aan mij?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef Piles het volgende:
Blijft apart om te zien dat dit topic al 3 jaar totaal onveranderd is
Never change a winning team.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef Piles het volgende:
Apart, zolang ben ik ook al mod ongeveer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:35 schreef Piles het volgende:
Mag, hoeft niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik nog wat voor je overlaten?
Booo, ik wilde nog melden dat ik hier al 3 jaar rondhang. Nu heeft het een nare nasmaak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik constateer alleen.
Trek het je niet aan, Piles is de enige die zich er blijkbaar aan stoort.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Booo, ik wilde nog melden dat ik hier al 3 jaar rondhang. Nu heeft het een nare nasmaak.
Het aantrekken valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, Piles is de enige die zich er blijkbaar aan stoort.
Neen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef jna het volgende:
[..]
Zit de stem van man bijt hond er ook?
Wie zegt dat ik me er aan stoor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, Piles is de enige die zich er blijkbaar aan stoort.
Spannendquote:
Netjes!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Over 3 weken woon ik er als het goed is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |