Hou op, dat ze binnenkwamen met maskers voor en bescherming was me al outbreak genoeg, een week lang alleen maar Burka Babes gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bizar.
Wel leuk beginnetje voor een filmscript
Degene die kapot is kun je eruit draaien. Er zit een soort kapje met kijkglaasje over die de stop op zijn plek houdt. Die kun je naar links opendraaien. Dan kun je een nieuwe stop erin duwen en weer vastdraaien (naar rechts). Wel even de schakelaar die erboven opzit uitklikken voordat je het doet. En weer aanklikken na het vervangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik hier ook van die porseleinen, en ik weet niet eens hoe die werken en wat ik dan moet doen als de stop doorgaat..
Ik ken alleen maar van die schakelaars...
muchos gracias! Ik heb al wel reservestoppen. Die lagen er nog van de vorige bewoner...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Degene die kapot is kun je eruit draaien. Er zit een soort kapje met kijkglaasje over die de stop op zijn plek houdt. Die kun je naar links opendraaien. Dan kun je een nieuwe stop erin duwen en weer vastdraaien (naar rechts). Wel even de schakelaar die erboven opzit uitklikken voordat je het doet. En weer aanklikken na het vervangen.
Kipstoofpotje klinkt ook erg lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Lie is weer op weg naar huisGezellig hoor
En het kipstoofpotje was best lekker
En de taart ook![]()
![]()
Oeh, wat ga je eten? Ik maak maar weer eens een pastasaus, na een week lang op terrasjes eten en op het strand eten moet 't maar weer eens over zijn met de pret.quote:
*ril*quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
Kom ik net op de weblog tegen:
Vanaf minuut 3 verhoogt hij ook nog
Ik ken het origineel vrij goed en dit is bijna beter
Uhm, hoe hij zingt had ik het over hč? Niet of je het met de inhoud eens bentquote:
Jummie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb in Italy nog bij een delicatessenwinkel 2x vlees gehaald zeg, echt supermooie entrecotes en steaks. Van runderen uit de bergen in de streek. Het was vrij prijzig 30 E/kg maar zeker 't geld waard. Opgegeten op het strandje, de steaks hadden we op de houtskoolgrill gelegd. Ik had mijn gietijzeren meegenomen. Op de camping zelf mocht je alleen op gas grillen. Daar zijn dan weer geen foto's van.
Klinkt fantastischquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb in Italy nog bij een delicatessenwinkel 2x vlees gehaald zeg, echt supermooie entrecotes en steaks. Van runderen uit de bergen in de streek. Het was vrij prijzig 30 E/kg maar zeker 't geld waard. Opgegeten op het strandje, de steaks hadden we op de houtskoolgrill gelegd. Ik had mijn gietijzeren meegenomen. Op de camping zelf mocht je alleen op gas grillen. Daar zijn dan weer geen foto's van.
Zo kijk je pas als het af is.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Heel mooi rood gemarmerd vlees, vrij stevig van structuur. Zelfs het vetrandje was lekker wat ik normaal laat liggen.
Hoiiiii waar zit je psies ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha vanuit de ardennenNet de eerste supermarkt geplunderd dus straks ff eten maken
Uur file gehad op de heenweg
'hoor' is altijd zo'n devaluatie van het woord ervoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Lie is weer op weg naar huisGezellig hoor
En het kipstoofpotje was best lekker
En de taart ook![]()
![]()
Doelde op Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je eten? Ik maak maar weer eens een pastasaus, na een week lang op terrasjes eten en op het strand eten moet 't maar weer eens over zijn met de pret.
Awan / Aywaillequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
'hoor' is altijd zo'n devaluatie van het woord ervoor
Wat ga je toch steeds boos kijken van Dexter kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och nietes!! Was heul heul gezellig
![]()
Oh en 'Hello Dexter Morgan"Nog 1 te gaan....
Ja, dat was een hele goede afsluiting.quote:
Dat is 'onze' roadtrip cdquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Zucht, dat was nog even terug in de tijd met Classic Albums(Queen a night at the opera, hele album echt grijs gedraaid met mijn 1e vriendje... ik zat ook weer helemaal boven in dat kleine kamertje
)
Mamaaaaa just killed a man....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Zucht, dat was nog even terug in de tijd met Classic Albums(Queen a night at the opera, hele album echt grijs gedraaid met mijn 1e vriendje... ik zat ook weer helemaal boven in dat kleine kamertje
)
Wegdromen bij je ouwe hitsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
)
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef TAV74 het volgende:
Lullig dat ik de eind al wist door de hoes van seizoen 5 en een opmerking die hier ooit eens gemaakt werd![]()
Maar wel een vet seizoen
Zag van dat 24kitchen dat ze vooral nederlandse producties gaan uitzenden.... Beetje jammer, denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dexter: Niet geheel onverwachte plotwendingMaakt seizoen 5 extra interessant vermoed ik, dus daar gaan wel zsm mee verder, hij ligt al klaar
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zag van dat 24kitchen dat ze vooral nederlandse producties gaan uitzenden.... Beetje jammer, denk ik.
24keuken was een passender naam geweest dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zag van dat 24kitchen dat ze vooral nederlandse producties gaan uitzenden.... Beetje jammer, denk ik.
Of geen kijkers trekkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja.. Misschien komen ze erachter dat ze daarmee die 24 niet vullen, maar goed, zal wel niet.
Hehe, jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
24keuken was een passender naam geweest dus
Check, herkenbaar, en vervolgens wordt het ook boven de enkel blauw.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, ja
Het is inderdaad blauw inmiddels, de voetMaar dan onderaan een dikke streep over de lengte van zn voet, niet de enkel.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die gebraden-kip-mensen willen ook wel NL kijken denk ik
Er is een categorie die dat al koken vindtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohja..
alhoewel.. gebraden-kip-mensen hebben geen interesse in koken he
Morgen denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Check, herkenbaar, en vervolgens wordt het ook boven de enkel blauw.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, vuilniszak met te grote kledingen de laatste twee gehaalde vakken van dit jaar
buiten in de vuilnisemmer gegooid.
Marktplaatsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
uitgewerkt, keilelijk horloge gekregen
[ afbeelding ]
oh tof! Rudolph is oke ole olequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
Rudolph v Veen krijgt zijn eigen patisserie programma. Verder nog niks over die zender gelezen.
Moet je morgen niet werken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
oh tof! Rudolph is oke ole ole![]()
vnv getennist, ging weer lekker. daarna werd ik heel moe dus nu thuis wat gedronken en MTV VMA's gekeken. Beyonce is zwangerja dat vind ik interessant
nu op bed. morgenavond lekker geen plannen. welterusten!
ja echt hequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Wat een lilluk horloge
Neem aan dat die iets duurder was dan 18 euro, die Puma.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ja echt he18euro kost t kreng nog, vind ik mn puma horloge leuker
ja die was 44.95 (hoewel die overal 99.95 euro is) dagaanbiedingsitequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem aan dat die iets duurder was dan 18 euro, die Puma.
14? moet werken tot 13quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Memo, zaterdag 13:00 aan de dim sum?
Jep, ik bel wel aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
dealzaterdag, 14uur it is, bij mij om de hoek?
Afbouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Memo, zaterdag 13:00 aan de dim sum?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, ik bel wel aan
Moe je kijke hoeveel voedsel we krijgen voor 7 lappies![]()
Heerlijk heh! Wij hebben een Johnny Cash cd in de auto, voor onderweg op lange reizen. Ik word daar zo blij vanquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
*zucht* lein doet de wasmachine te vol
Huilend wakker geworden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Afgezien daarvan kreeg ik idd gisternacht een nachtmerrie dat ik weer in ehv woonde. Althans, ik droomde dat ik het stukje liep van thuis naar de lokale AH, argh
Lekker Leinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en teamhoofd is akkoord dat ik per 1 oktober stop met werkenDus alleen nog de komende maand werken
De meeste dromen zijn bedrog @ jouw eigen M. Borsatoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Afgezien daarvan kreeg ik idd gisternacht een nachtmerrie dat ik weer in ehv woonde. Althans, ik droomde dat ik het stukje liep van thuis naar de lokale AH, argh
Mooi geregeld, Lein.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en teamhoofd is akkoord dat ik per 1 oktober stop met werkenDus alleen nog de komende maand werken
Top!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww Sammetje ligt nog zo lekker te tukken op de bank.. kan het bijna niet over mijn hart verkrijgen hem wakker te maken en hem naar zijn persoonlijke hel te moeten brengen.. de kapper..
Haha hij is inmiddels al wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor DH
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we slaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Behalve vandaag![]()
@ Pee: man doe internet eens uit joh! Je hebt vakantie!!!
vast wel. Maar vraag anders om een scan op de mailquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet. Maar het komt allemaal wel goed
Volgens mij is er helemaal geen digitaal archief. En als ik eerlijk ben, vind ik het ook niet eens zo belangrijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
vast wel. Maar vraag anders om een scan op de mail
Heb je wel dat van 1 okt op schrift?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij is er helemaal geen digitaal archief. En als ik eerlijk ben, vind ik het ook niet eens zo belangrijk
Zo'n fijn gevoel geeft datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heerlijk heh! Wij hebben een Johnny Cash cd in de auto, voor onderweg op lange reizen. Ik word daar zo blij vanEn sommige artiesten draaiden we vroeger in de auto als we met paps en mams op vakantie gingen. Crosby, Stills & Nash, Charles Aznavour, Queen, Neil Young, Janis Joplin, Joni Mitchell. Allemaal van die
ouwelullenmuziek
waar ik een instant vakantiegevoel krijg
![]()
2 november voorlichtingsmiddag en moet iets later mijn voorstel hebben ingediendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n fijn gevoel geeft dat![]()
Volgende week vrijdag eerste bijeenkomst voor mijn Masterscriptieben benieuwd maar vind het ook erg spannend
en morgen beginnen de gewone colleges weer (maar 2,5 in de week gelukkig)
Uhh zover ben ik allemaal nog nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:48 schreef borisz het volgende:
[..]
2 november voorlichtingsmiddag en moet iets later mijn voorstel hebben ingediend. Gaat allemaal zo snel. Nu nog een onderwerp verzinnen
.
Die mag ik dan wel weer zelf kiezen. Ik krijg dan wel een begeleider toegewezen. Hoe beter het voorstel des te beter je een begeleider krijgt die bij het onderwerp past. Eind februari moet het onderzoeksvoorstel goed gekeurd zijn en 1 juli is de deadline voor de scriptie en met evt hersteltijd/alles-of niets deadline 15 augustus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uhh zover ben ik allemaal nog niet
en het onderwerp krijgen we van de universiteit
Succes!
Dat zou wel lekker zijn jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Die mag ik dan wel weer zelf kiezen. Ik krijg dan wel een begeleider toegewezen. Hoe beter het voorstel des te beter je een begeleider krijgt die bij het onderwerp past. Eind februari moet het onderzoeksvoorstel goed gekeurd zijn en 1 juli is de deadline voor de scriptie en met evt hersteltijd/alles-of niets deadline 15 augustus.
Ik wil mijn scriptie dit keer op 1 juli afhebben zodat ik zonder gezeur twee weken naar de OS kan kijken
Mijn vriend is ook nog steeds bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
De mijne moet ook nog af. BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Ik ook, maar is dat de normale planning bij jullie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef borisz het volgende:
Januari & juni heb ik full time voor mijn scriptie. In die tussentijd ook nog twee vakken per periode(vier totaal). Zal dan wel wat planningskills mogen laten zien in die tijd.
Ja. Dat is normaal. Normaal zou ik in periode maart-april maar 1 vak hebben, maar ik wil door voor RA (post graduate) en moet dan nog een extra vak volgen in die periodequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook, maar is dat de normale planning bij jullie?
Bij mij komt het omdat ik sommige vakken niet gehaald heb afgelopen jaardus eigen schuld
Ben erg benieuwd hoe ik het kan combineren met 2 bijbaantjes en ook nog 2 avonden sporten
meid praat me er niet vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook nog steeds bezig![]()
Hij mag dan wel al 6 maanden een mooie baan hebben, maar ik vind het niet zo grappig dat we nog elke maand collegegeld moeten betalen terwijl hij er niet heel veel aan doet
Ahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Dat is normaal. Normaal zou ik in periode maart-april maar 1 vak hebben, maar ik wil door voor RA (post graduate) en moet dan nog een extra vak volgen in die periode. Ik zal dan ook in totaal 66 ETCS moeten halen.
mee uitkijken idd, grote kans dat er ergens een nest zit idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef golfer het volgende:
9 dode wespen en 1 half dode (suffe)wesp in de badkamer bij het raam en in de badkuip zou dat kunnen duiden op een wespennest?
Eerst maar eens alle roosters en kieren gespoten met Roxasect. Mocht dat niet helpen dan toch maar binnenkort eens de ongediertebestrijding laten komen.
We hebben een paar kippendijen van de poulier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft de pot vanavond bij jullie trouwens? (niet dat er veel mensen online zijn)
Aan de buitenkant van je huis eens kijken of je wespen ziet vliegen, klinkt erg naar nest, had er 2 jaar geleden ook eentje onder het dak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef golfer het volgende:
9 dode wespen en 1 half dode (suffe)wesp in de badkamer bij het raam en in de badkuip zou dat kunnen duiden op een wespennest?
Eerst maar eens alle roosters en kieren gespoten met Roxasect. Mocht dat niet helpen dan toch maar binnenkort eens de ongediertebestrijding laten komen.
Heb al aan de buitenkant gekeken. Niets te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Aan de buitenkant van je huis eens kijken of je wespen ziet vliegen, klinkt erg naar nest, had er 2 jaar geleden ook eentje onder het dak.
Die van Zon is echt dus een op haar retour zijnde hoerige golddigger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ai Golfer... wespennestik lees steeds meer gruwelijkheden over de fam Kaddhafi.. Isa; je bent nu wel overtuigd over wat hij allemaal misdaan heeft? die Van Zon is ook zo'n domme aandachtshoer... ken er helaas vele die er ook voor zouden vallen..
moksi alesi met karbonade en spek. Kon helaas geen pekelvlees en lekkere gamba's vinden zondag (toen heb ik het gemaakt)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft de pot vanavond bij jullie trouwens? (niet dat er veel mensen online zijn)
kwaliteit kost nu eenmaal geld. en het vlees daar vandaag is ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Net naar de bio-slager in Oldenzaal geweestPiepklein zaakje, maar veel keuze! Hij was net bezig een lam aan stukken te hakken dus heeft voor mij wat koteletten, stoofvlees (2 soorten om het verschil te proberen haha) en gehakt gedraaid. En een mooi bestorven stuk ribstuk van rund.
Niet heel goedkoop, maar ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit!! Komende weken dus maar wat experimenteren daar mee
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kwaliteit kost nu eenmaal geld. en het vlees daar vandaag is erg
Niets.. maar heb niet voor niets stoofvlees mee genomen ook hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
wat is er mis met een goed stuk lam op de BBQ
39 en de wijsheid van n klein kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Zon is echt dus een op haar retour zijnde hoerige golddigger.
Leuk! En het is echt een,leuke man en hij heeft goed vlees. Benieuwd wat je ervan vind...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Net naar de bio-slager in Oldenzaal geweestPiepklein zaakje, maar veel keuze! Hij was net bezig een lam aan stukken te hakken dus heeft voor mij wat koteletten, stoofvlees (2 soorten om het verschil te proberen haha) en gehakt gedraaid. En een mooi bestorven stuk ribstuk van rund.
Niet heel goedkoop, maar ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit!! Komende weken dus maar wat experimenteren daar mee
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Leuk! En het is echt een,leuke man en hij heeft goed vlees. Benieuwd wat je ervan vind...
Gaat dit weer over D_Hquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Leuk! En het is echt een,leuke man en hij heeft goed vlees. Benieuwd wat je ervan vind...
Het lam is op?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Vroeg mij idd al af hoe Jagar daar nou weer komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst maar eens beter leren koken voordat ik zulk vlees durf te kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdMaar eens even wat lekkere recepten opsnorren daar voor
Training geven, spannend! Succes met allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Laatste dag Chipsoft voor de vakantie, gigaveel gedaan en ik snap het steeds beter
In oktober training en dan meteen 6X2 dagdelen groepen training gaan geven
@FFT pols is niet goed, ga donderdag wel fotootje maken, maar het zal wel artrose zijn
Erg goed bezig dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja!
Maar ik kan nu van de gehele long, cardio, geriatrie, int & mdl poli alle dagdelen/weken/roosters maken (of uitleggen aan een ander) Dat had ik niet van mezelf verwacht toen ik eraan begon
Het is heel leuk om deel uit te maken van zo'n enorm (belangrijk) projectquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Erg goed bezig dus
Ben je er zelf ook wel blij mee?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Broodje shoarma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Schrijf je in en ga alleen naar de werkgroepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm twijfel, ik kan goedkoop een cursus volgens (studieversnellingscursus) niet dat je studie sneller gaat maar gaat om uitstelgedrag, time management ed, geen overbodige luxe, alleen wordt het gegeven tijdens een hoorcollege van een vak, nu zijn hoorcolleges meestal niet heel noodzakelijk, werkgroepen zijn belangrijker dus twijfel of ik me zal inschrijven voor die training
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is heel leuk om deel uit te maken van zo'n enorm (belangrijk) project
tis een cursus van 6x dus mis dan bijna alle hoorcolleges, maar de sheets komen toch op internet altijd dus ene kant vind ik wel dat het kan, andere kant mis ik wel ook meteen het eerste hoorcollege maar denk dat ik meer aan die cursus heb *twijfelkont is*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schrijf je in en ga alleen naar de werkgroepen
Klinkt alsof je de cursus goed kan gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis een cursus van 6x dus mis dan bijna alle hoorcolleges, maar de sheets komen toch op internet altijd dus ene kant vind ik wel dat het kan, andere kant mis ik wel ook meteen het eerste hoorcollege maar denk dat ik meer aan die cursus heb *twijfelkont is*
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de cursus goed kan gebruiken
en aangezien ik mn masterthesis wel graag in feb af wil hebben lijkt t me geen overbodige luxe alleen de HC missen, hoewel die nooit echt goed voor me hebben gewerkt, heb meer aan de werkgroepen (en het is een vak dat ik in utrecht ook al deels heb gevolgd en afgesloten met een 8.5quote:The group is meant for students who lack the power to study, students who postpone studying, students with discipline problems. All students are welcome, from freshmen to those who are writing their thesis. The group aims at putting the study back on track.
Klinkt als iets wat ik zelf goed had kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
en aangezien ik mn masterthesis wel graag in feb af wil hebben lijkt t me geen overbodige luxe alleen de HC missen, hoewel die nooit echt goed voor me hebben gewerkt, heb meer aan de werkgroepen (en het is een vak dat ik in utrecht ook al deels heb gevolgd dus an sich) denk dat ik t gewoon ga doen, cursus kan later ook nog van pas komen wellicht
vak in Utrecht heb ik gehaald met 8.5 dus denk dat het ook zonder fysiek bijwonen van de hc wel goed moet komenquote:
Op z'n tijd wel en niet meer dan 40 jaar achter elkaar.quote:
Ik begin net, laat me even in de positieve moodquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Op z'n tijd wel en niet meer dan 40 jaar achter elkaar.
Klinkt als een erg handige cursus en niet alleen voor het komende jaar!quote:
nouja daarna hoop ik klaar te zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een erg handige cursus en niet alleen voor het komende jaar!
MD?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag een supergave bikini op de kop getiktvoor n leuke saleprijs
Wat zat er in?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ross heeft echt de meest goddelijke risotto gemaakt
Een tomatenrisotto uit een Ainsley 5-ingredients kookboek. Risotto, tomaten, bouillon, slagroom en prosciuttoquote:
Een dag niks gekocht is een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
vanmiddag een supergave bikini op de kop getiktvoor n leuke saleprijs
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tomatenrisotto uit een Ainsley 5-ingredients kookboek. Risotto, tomaten, bouillon, slagroom en prosciuttoMaar de textuur dus precies goed!
jaloers!!!!quote:
En simpelquote:
preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Een dag niks gekocht is een dag niet geleefd.
nou vandaag gelukkig wel. ik had een drukke dagquote:
Ja, maar dat duurt ook niet vreselijk lang, dus vind het nooit zo erg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En simpelJe moet er alleen bij blijven staan hč.
heb je een bordje over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tomatenrisotto uit een Ainsley 5-ingredients kookboek. Risotto, tomaten, bouillon, slagroom en prosciuttoMaar de textuur dus precies goed!
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt he Isakrijg ik alle slankies weer op mijn kop
Nee hoor, je mag best een bordje komen eten! Maar ik ga wel wow spelen en weer eens op dinsdag vrijenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
zeker voor jullie zelf morgen
Ja, uit nood ook wel eens gedaanquote:
have fun!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best een bordje komen eten! Maar ik ga wel wow spelen en weer eens op dinsdag vrijen
Dinsdagen zijn daar ook de beste dagen voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag best een bordje komen eten! Maar ik ga wel wow spelen en weer eens op dinsdag vrijen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uit nood ook wel eens gedaanMaar vanavond geen raid
nee dat is een grapje toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uit nood ook wel eens gedaanMaar vanavond geen raid
Eens kijken dan of ik ergens volgend jaar nog een vrije dinsdag heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Dinsdagen zijn daar ook de beste dagen voor
I wishquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe bikiniOh, die is mooooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja daaag, dit is geen KPD hoorquote:
haha dan zou ik me best ongemakkelijk voelen. ben niet van die geluiden gewend tijdens het etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar maar! Die kan iedereen nog steeds lezenquote:
Ik wil het geluid van wow wel uitzetten voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
haha dan zou ik me best ongemakkelijk voelen. ben niet van die geluiden gewend tijdens het eten
kan, ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar maar! Die kan iedereen nog steeds lezen
pm/dmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar maar! Die kan iedereen nog steeds lezen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Nu krijg ik nog ergere beelden in mijn hoofd
nee doe die maar extra hard aan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil het geluid van wow wel uitzetten voor je
arme Rossquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe bikiniwat beschaafd voor MDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
ja hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is paars![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja he
de rug ziet er zo uitmis de specifieke vullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is paars
Zo kan hij toch ook nooit fatsoenlijk gamenquote:![]()
Ik heb gisteren een shirtje gekocht en vandaag twee basic hema-rokjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heet vrouw zijnik ben iig zo eerlijk dat ik AL mijn aankopen spam
Je mag die van Steer ook wel spammen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Zie ook LieLie koopt best vaak kledingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een shirtje gekocht en vandaag twee basic hema-rokjes.
ik kan me de laatste keer dat ik nieuwe kleding gekocht heb niet herinneren. Ja, 1 hempje, voor de zomer. En nieuwe hardloopsokken en schoenen, zaterdag. Maar, that's it!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben jij de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kan me de laatste keer dat ik nieuwe kleding gekocht heb niet herinneren. Ja, 1 hempje, voor de zomer. En nieuwe hardloopsokken en schoenen, zaterdag. Maar, that's it!
Steer spaartquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag die van Steer ook wel spammen hoor
Alweer!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een shirtje gekocht en vandaag twee basic hema-rokjes.
En ik heb net zitten kijken naar een rode blazerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zie ook LieLie koopt best vaak kleding![]()
Ja zat ook te twijfelen over een bruine.. heb al een zwarte en een blauwe..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had maar een zo'n rokje! Blauw en grijsbruin
Always stick with the planquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie bikini Memo!
Vanavond schafte de pot moeders specialiteit, gebakken kaas.![]()
De scan was goed, dus het plan blijft hetzelfde. Goed nieuws vind ik!
ik weet ook niet wanneer ik voor het laatst kleding heb gekocht maar tuurlijk moet je dit zelf weten. de ene geeft het uit aan gadgets, de ander aan liters drank en jij aan kledingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik koop dingen van mn geld, moet ik toch lekker zelf weten? weet dondersgoed wat ik me wel en wat niet kan veroorloven
Ze hadden twee voor twaalf, dus toch maar meegenomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zat ook te twijfelen over een bruine.. heb al een zwarte en een blauwe..
Hier nog iemand die veel kleren koopt hoor![]()
*juichje voor Krakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie bikini Memo!
rokjes uit die basis stapeldinges van de hema? heb dus de vestjes besteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
Mooie bikini Memo!
ja t lijkt nu net of ik extreem veel uitgeef maar ik meld dan ook echt alles, en als ik kijk op een andere forum waar ik kom of de H&Mtopics hier, OF de MD hyves dan valt het bij mij heus nog wel meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, die.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
rokjes uit die basis stapeldinges van de hema? heb dus de vestjes besteld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 voor 25, H&M is duurder en mindere kwaliteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die.
En leuke vestjes, altijd fijn. Heb zelf nog een grijze.
oh maar dat zei ik ook net en ik heb altijd het gevoel dat ik me moet verantwoorden ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zou je het verantwoorden? Als je het geld kan missen moet je vooral kopen wat je niet laten kunt.
Ik heb het gevoel dat jij dat gevoel hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat ik me moet verantwoorden ofzo
Ik merk hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh maar dat zei ik ook net en ik heb altijd het gevoel dat ik me moet verantwoorden ofzo
Heb jij gevoel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij dat gevoel hebt
Besteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
veels te lang gewacht met eten en nu geen zin meer om te koken. wacht op mn zoetpittige kip nu
bij een strakke witte broek en laarzen te dragen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
rokjes uit die basis stapeldinges van de hema? heb dus de vestjes besteld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dacht het niet!quote:
na gister en vandaag eigenlijk wel nodig.quote:
Heb je een beetje goed contact met de buren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef z80 het volgende:
[..]
na gister en vandaag eigenlijk wel nodig.
gister eten met het werk, was goed. vandaag 50 jarig huwelijks feest van de buren.
een Duits feestje, dus met genoeg eten en drinken.
contact met de buren is het zelfde als in NL, weinig. gewoon elkaar groeten en indien nodig elkaar helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed contact met de buren?
Hoe is je Duits trouwens?
jaquote:
Klinkt positiefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh?
neuh.. het gaat best ok.
als je een paar jaar in Duitsland woont en leeft komt de roest vanzelf van het Duits af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wel erg goed hoor, ik zou het niet kunnen met mijn roestduits.![]()
ben je die bios nog niet zatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt positief
Ben naar Sneak Preview toe, laatste keer in deze bios
hij heeft een pathe unlimited kaart en maakt daar goed gebruik van hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je die bios nog niet zatjij gaat echt vaak!
Volgens mij gaat ie liever een keer vaker terwijl ie eigenlijk geen tijd heeft, dan dat ie achteraf moet toegeven dat het een miskoop wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft een pathe unlimited kaart en maakt daar goed gebruik van haha
ik ga dat ook kijken, dat voorstukje "heb je geblowed" belooft al veel goedsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
Topchef was weer hilarisch. Straks dus nog even het nieuwe Den Blijkerprogramma bekijken.
ben t aan t kijken, dit is zeker aflevering 1?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef golfer het volgende:
Topchef was weer hilarisch. Straks dus nog even het nieuwe Den Blijkerprogramma bekijken.
Si.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben t aan t kijken, dit is zeker aflevering 1?
quote:Havenzanger Henk Pleket (74) is ernstig ziek. De kanker in zijn darm is uitgezaaid.
De verwachting is dat Henk nog maar een paar weken te leven heeft. Dit heeft zijn zoon Aernout laten weten aan Shownieuws. Henk is te zwak om geopereerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |